Skip to main content

Revista presei media - 2 martie

 

Publicitate

Ştirile online au devenit mai populare, în Statele Unite, decât citirea ziarelor, potrivit unui studiu realizat de Pew Research Center şi citat de BBC News. În SUA, ştirile online ocupă locul trei în preferinţele publicului, după ştirile TV locale şi naţionale. Studiul arată că publicul s-a îndreptat cel mai adesea către mării agreagatori de ştiri Google News şi AOL, dar şi către CNN şi BBC, informează HotNews, Wall-Street şi Evenimentul Zilei.

Cercetările asupra nevoilor reale ale cititorilor vor ajuta ziarele şi revistele să supravieţuiască pe o piaţă invadată de noile media. Articolele de valoare vor fi mereu căutate, scrie Adevărul.

"Cititorul de ziare vrea acurateţe, dar în acelaşi timp emoţie. Vrea obiectivitate, dar şi un pic de angajament. Vrea distanţă critică, dar şi căldură sau compasiune. Vrea imagini grăitoare, dar şi texte explicative. Vrea şoc, dar are limite. Ciudată specie mai e cititorul de ziare. Ciudată şi tot mai rară", scrie Matei Martin, în ediţia din 14 ianuarie 2010 a revistei Dilema Veche - articol redat integral în materialul publicat de Adevărul despre viitorul ziarelor.
Revoluţia presei de calitate

Gabriela Cristea, prezentatoarea emisiunii Noră pentru mamă, de la Kanal D, se pregăteşte să devină regizor, primul ei proiect fiind şi primul videoclip al trupei Chester. Vedeta nu are în plan să părăsească televiziunea curând şi, chiar dacă nu va mai modera o emisiune, cu siguranţă, se va afla în spatele camerelor, scrie Evenimentul zilei.

"Emisiunea Noră pentru mamă reprezintă Kanal D şi invers. Suntem la cel de-al patrulea sezon şi cred că şi al zecelea o să meargă, pentru că subiectul pe care îl abordăm noi este unul atât de comun şi în acelaşi timp atât de vag, încât nu se demodează niciodată", a declarat Gabriela Cristea.
Gabi Cristea: „«Noră pentru mama» nu se poate demoda”

InBev România, unul dintre cei mai importanţi producători de bere din România, devine Bergenbier SA începând cu data de 1 martie, preluând astfel numele celui mai popular brand din portofoliu. Decizia schimbării numelui companiei a fost luată după ce firma a ieşit din grupul Anheuser-Busch InBev în decembrie 2009, odată cu vânzarea operaţiunilor sale din nouă ţări est-europene, inclusiv România, către CVC Capital Partners, relatează HotNews, Financiarul, Daily Business şi IAA.ro.

Andrei Alexandrescu lucrează de peste 10 ani în Statele Unite, iar din noiembrie anul trecut este cercetător la Facebook. A venit în România să angajeze pentru Facebook, iar Money.ro i-a luat un inteviu, din care a aflat cum este să lucrezi la al doilea cel mai vizitat site din lume.

Alexandrescu: „Facebook face zero discriminare. O să ofere unui proaspăt absolvent, din Automatică, din Bucureşti, sau din Timişoara, acelaşi salariu ca unui absolvent din străinătate sau cea mai bună universitate americană”.
Interviu Money.ro Facebook face angajări în România

Campania de lansare a mall-ului Sun Plaza a fost realizată de agenţiile ADDV Euro RSCG, Free Communication şi MPG. Proiectul comun de comunicare integrată pentru lansarea mall-ului, care a înregistrat 315.000 de vizitatori în primele patru zile de funcţionare, este prezentat de agenţia de relaţii publice Free Communication drept primul proiect al unui parteneriat al acesteia cu agenţia de publicitate ADDV Euro RSCG, pentru "completarea reciprocă a serviciilor de comunicare asigurate de către cele două agenţii", notează HotNews, Wall-Street şi Daily Business.

Grupul financiar Eureko lansează o nouă campanie de comunicare pe piaţa locală, pentru a promova cel mai nou produs din porto­fo­liul Eureko - Flexinvest. Concepută de Ma­ther Communications, campania debutează cu spotul TV Negocierea, se va desfăşura în perioada martie - mai 2010 şi va include spoturi TV, online şi print, scrie Financiarul.
Ogilvy semnează noua campanie Eureko

Agenţia de relaţii publice DC Communications a terminat anul 2009 cu venituri în scădere cu aproximativ 20% faţă de 2008, a declarat pentru DailyBusiness Crenguţa Roşu, managing partner DC.
Afacerile DC Communication au scăzut cu circa 20% anul trecut

Revista scriitorilor români strânge cu mândrie orice gologan pentru a-şi asigura supravieţuirea. O cotă-parte la liniştea şi somnul scriitorilor români vine şi de la Gold Corporation, compania care se pregăteşte să macine galeriile romane de la Roşia Montană, scrie Cotidianul.
România literară” ia un ban de la Gold Corporation

Joi, 4 martie, are loc prima proiecţie locală a premiilor PR Lions, lansate în 2009, la cea de-a 56-a ediţie a festivalului leilor. Se va discuta despre tendinţele în comunicarea mondială şi despre felul în care s-au reaşezat relaţiile publice contemporane în raport cu alte discipline.

Întâlnirea are loc la Facultatea de Litere, începând cu ora 16:30. Dezbaterea este iniţiată de Rogalski-Grigoriu şi Cannes Lions Romanian Chapter, cu sprijinul Catedrei de Comunicare de Relaţii Publice, informează site-ul IAA.
Rogalski-Grigoriu şi Biroul Cannes Lions prezintă PR Lions

Aplicatiile pe mobil se dezvoltă foarte rapid, însă audienţele mari vor fi atinse în continuare cu mediile tradiţionale, în special televiziunea, sunt de parere Tony Taylor, general manager JWT CEE şi Matt Ross, Head of Creative Tribal DDB. Cei doi au fost prezenţi la Bucureşti, cu ocazia Mobile Advertising Congress, şi au vorbit pentru webPR.ro-HotNews.ro.

"Piaţa este cea care dictează sensul schimbării. Dacă publicitatea TV este încă eficientă, nimeni n-o să vrea să schimbe acest lucru. (...) Atât timp cât piaţa nu dictează mutarea în online, iar publicitatea TV continuă să fie eficientă, foloseşte-o. Nu trebuie să alegem digitalizarea de dragul digitalizării, ci de dragul pieţei", a spus Matt Ross.
Tony Taylor - JWT CEE şi Matt Ross - Tribal DDB: Marketingul în mediile digitale va creşte mai mult când ieşim din impasul economic şi va creşte integrarea media

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mada mada
    Buna seara.
    As aprecia foarte mult daca revista presei ar fi impartita pe categorii: advertising,PR, social media, audio-video. Nu ma intereseaza toate informatiile si, pana ajung la ce este important pentru mine, ma plictisesc dand scroll down

Trimite un comentariu

sus