Skip to main content

Revista presei media - 8 martie

 

Publicitate

Jurnal TV, prima televiziune de ştiri a Republicii Moldova, a intrat în emisie vineri, 5 martie, de la ora 20.00, cu transmitere în limba română. Televiziunea care a făcut istorie în timpul 'revoluţiei' moldoveneşti din 7 aprilie 2009, fiind singura instituţie mass-media care a relatat din mijlocul evenimentelor, trece de pe internet pe micile ecrane ale moldovenilor, informează HotNews.
Televiziunea-legendă a 'revoluţiei' de la Chişinău - Jurnal TV - se lansează pe micile ecrane

Comunicarea în mediul digital se va maturiza în 2010, sunt de părere o parte din specialiştii reputaţi din relaţiile publice locale. Aceştia îşi justifică afirmaţia prin avântul pe care l-a cunoscut în ultimul an onlineul, dând o noua definiţie conceptului de media. Părerile sunt însă împărţite. Iată ce spun doi dintre specialiştii intervievaţi de publicaţia Daily Business.
"Anul acesta, PR-ul online se va coace, se va maturiza. Iar lucrul acesta este inevitabil, pentru ca mediul forţează acest fenomen", consideră Crenguţa Roşu, şefa agenţiei de relaţii publice DC Communication.
"Maturizarea şi sofisticarea vin odată cu specialiştii. Este nevoie de câţiva ani buni pentru a putea spune că avem în piaţă specialişti în comunicare digitală. Vedem deja o aglomeraţie de proiecte de comunicare online, în special pe site-urile informative, amestec editorial cu publicitate clasică. Mai ales dacă este făcută prost şi agresiv, această comunicare nu face decât să enerveze utilizatorul de web, în nici un caz nu-l determină să-şi facă o părere favorabilă despre serviciul, produsul sau compania care comunică", Vlad Merticaru, managing partnerul agentiei Links PR.
PR-ul online este încă crud. Se "coace" în 2010?

Liderii a cinci companii importante producătoare de reviste de pe piaţa americană au anunţat lansarea uneia dintre cele mai mari campanii de publicitate în print creată vreodată pentru promovarea vitalităţii revistelor, ca mediu, potrivit Wall-Street.ro, care citează prnewswire.com.

Charles H. Townsend de la CondA© Nast, Cathie Black de la Hearst Magazines, Jack Griffin de la Meredith Corporation, Ann Moore de la Time Inc şi Jann Wenner de la Wenner Media sunt promotorii unei campanii care se va regăsi, începând din luna mai, în toate revistele celor cinci publisheri, plus o serie de parteneri, atingând 112 milioane de cititori pe lună. Campania este creată de Young&Rubicam New York şi se numeşte “Magazines, The Power of Print”.
Editorii de reviste din Statele Unite se unesc intr-o campanie de promovare a printului

Raportul anual al boardului „New York Times” - unul dintre cele mai mari ziare din lume - e un excelent prilej de reflecţii pentru industria media din toată lumea. Compania, care înglobează şi „Boston Globe”, a terminat 2009, un an de coşmar, cu un profit de 20 milioane de dolari, care poate părea prea puţin la o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de dolari, scrie Evenimentul Zilei. Cea mai importantă concluzie este că fără sprijinul diviziei on-line, „NY Times” ar fi avut un an mult mai prost. Veniturile din mediul virtual le-au depăşit net pe cele din print. Studiul de caz al gigantului newyorkez ne poate arăta cum va fi piaţa românească peste doi-trei ani.
Toţi ochii lumii pe „NY Times”

Deşi încă îşi ţine agenda departe de ochii presei, britanicul Steve Dallas, care se află de mai bine de o lună la cârma agenţiei de media Initiative Media (IM)-Lowe, şi-a stabilit ca ţintă: poziţia a treia pe piaţa media. Numirea lui poate fi văzută drept cea mai importantă mutare de management din industrie a acestui început de an, scrie revista Money Express.
Veronica Savanciuc (President & CEO Lowe & Partners) a avut însă motivele ei pentru  această alegere. „Faptul că Steve are deja o experienţă de câţiva ani în managementul unei agenţii similare cu Initiative (B.V. McCann Erickson şi Initiative Media fac parte din acelaşi holding mondial, Interpublic – n.r.) a cântărit mult în procesul nostru decizional“, spune ea.
Steve Dallas: „Afacerile se fac uşor în România“

Jurnalistul moto Marc Sandu şi Patrick Boissy, proprietarul Patrick Moto, au lansat "Dirt Bike Zone", prima revistă moto online din România. Publicaţia este dedicată pasionaţilor de motociclism off-road, scrie Adevărul.

Cu un conţinut 100% românesc, "Dirt Bike Zone" îşi propune să fie cât mai aproape de motocicliştii care îşi trăiesc pasiunea în afara asfaltului, prin interviuri cu personaje cheie ale scenei off-road, comentarii din partea cunoscătorilor, teste – sunt “acceptate” cu drag şi motocicletele de supermoto şi enduro touring - şi desigur, materiale despre competiţiile din România, în plină înflorire în ultimii ani.
"Dirt Bike Zone", prima revistă moto on-line din România

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus