Skip to main content

FAULT: Un comunicat “ca să fie”, de la Antenele din Intact

 

Grupul Intact a trimis, ieri, un comunicat de presă “de manual”. De trecut în manualul de PR la capitolul “aşa nu”.

Publicitate

Intact se laudă în document cu performanţele din primul trimestru al lui 2010 pe divizia TV: creştere de 21% a cifrei de afaceri, profit operaţional de 50% plus faţă de primul trimestru din 2009, cotă de piaţă de plus 30% în 2009. Doar procente, însă nicio cifră exactă! (o tehnică de manipulare deseori folosită de oamenii de PR)

ComunicatulIntact vine la doar câteva zile după ce grupul Pro, deţinut de Central European Media Enterprises şi-a anunţat (detaliat) rezultatele pe primul trimestru, unde puncta o creştere a veniturilor de un milion de dolari.

De ce este lipsit comunicatul de cifre exacte? “Aceasta a fost decizia managementului”, a fost răspunsul primit de la PR-ul Intact.

Iată, mai jos, “comunicatul” de la Intact:

Divizia TV a Intact Media Group , crestere a cifrei de afaceri de 21% in Q1 2010

6 mai 2010, Bucuresti– Intact Media Group, cel mai important trust de presa romanesc, a obtinut o crestere semnificativa a cifrei de afaceri in primul trimestru al 2010, pe segmentul TV.

Divizia TV a grupului, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSPTV, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri nete in primul trimestru al 2010 cu 21% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. Totodata, profitul operational (EBITDA) al celor 5 posturi a crescut cu peste 50% fata de primul trimestru al 2009.

2010 va fi in final despre maturizare, despre evolutie sau extinctie. Ne-am luat foarte in serios misiunea, ne-am asumat obiectivele si ne-am concentrat pe rezultate. In 2009, divizia TV a grupului a inregistrat cea mai importanta crestere a cotei de piata din media romaneasca, de aproximativ 30%. In 2010 putem capitaliza acest avantaj, dezvoltind o platforma multimedia dinamica, relevanta si eficienta”, declara Sorin Alexandrescu, CEO Antena 1.

Performanta diviziei TV a fost generata in mod semnificativ de rezultatele postului Antena1, a carui cifra de afaceri a crescut cu 29%, in timp ce profitul operational (EBITDA) a inregistrat o ascensiune spectaculoasa, cu 60% mai mare decat rezultatul primului trimestru al anului trecut.

La consolidarea rezultatelor a contribuit semnificativ si postul Antena 2 a carui cifra de afaceri a inregistrat o crestere de 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Despre Intact Media Group

Intact Media Group reprezinta cea mai importanta platforma media din România. Trustul ofera publicului larg si comunitatii B2B continut de calitate, cu relevanta locala, creat si dezvoltat de o echipa de profesionisti. Fondat în 1991, Intact Media Group a construit un portfoliu puternic de marci în televiziune, presă scrisă, radio, online şi producţie.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mircea mircea
    Un comunicat cu iz securisto-comunist, cam cum erau raportarile la hectar pe vremea lui nea Nicu.
    Cred ca la asa un director de ciocolata, Antenele se vor umple de cacao si vor fi mancate de Pro Tv.
  • cliristu cliristu
    Cofetaru asta confunda televiziunea cu crema de zahar ars. De ce nu face o comparatie cu aceeasi perioada a anului 2008? Prietenii stiu de ce!
  • Gabriel Nita Gabriel Nita
    Continutul comunicatului nici macar nu sustine afirmatia facuta in titlu: "a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri nete in primul trimestru al 2010 cu 21% mai mult decat in perioada similara a anului trecut" nu inseamna ca cifra de afaceri a crescut cu 21%, ci ca daca in 2009 a crescut de exemplu 10% fata de 2008, acum in 2010 a crescut cu 12,1%. Dar cine stie, poate in 2009 de fapt s-au confruntat cu o scadere... ;)

Trimite un comentariu

sus