Skip to main content

LTVN se regrupează după intrarea lui Teo în politică. Două emisiuni noi, cu Alina de la Asia şi Ovidiu Cuncea

 

vladIntrarea lui Teo Trandafir în Parlament a însemnat şi oprirea emisiunii pe care vedeta o prezenta pentru mai multe posturi locale. Producătorii de la LTVN lansează, în schimb, două noi emisiuni, cu formate inspirate din două programe care au rulat la Antena 1. Nici prezentatorii emisiunilor - Alina Crişan (de la Asia) şi Ovidiu Cuncea - nu sunt străini de viitoarele producţii.

Publicitate

Vlad Ionescu, director general LTVNLocal TV Network, explică pentru paginademedia.ro în ce constau noile emisiuni şi de ce a ales cele două formate:

Vlad Ionescu:

alina-crisan-clickPrima emisiune este Folclorul revine, un program care seamănă cu formatul de la Folclorul contraatacă, dar este mai adaptat la nivel local. Va fi şi un concurs între zone, iar telespectatorii vor putea vota. Va fi prezentată de Alina Crişan, fostă Asia, care prezenta, la Antena 1, Folclorul contraatacă”.

Folclorul revine va fi difuzată de luni până vineri, între orele 17.00 şi 19.00, de 33 de televiziuni locale şi regionale.

Care este cel de-al doilea program?

Vlad Ionescu:

ovidiu-cuncea-pro-tv-magazinSe numeşte Împlineşte-ţi visul şi este o emisiune la care concurează copii care au diverse talente. Este tot o emisiune concurs, ca şi prima, inspirată din programul Vreau să fiu vedetă. Emisiunea va intra la posturile locale în fiecare sâmbătă şi duminică, de la ora opt seara”.

Împineşte-ţi visul îl va avea ca amfitrion pe Ovidiu Cuncea, cel care prezenta la Antena 1 emisiunea Vreau să fiu vedetă.

De ce a ales LTVN aceste două formate? Explicaţiile ţin atât de succesul la public, cât şi de potenţialul de vânzare către publicitari.

“Emisiunile din care ne-am inspirat au prins foarte bine la public. Pe de altă parte, în această situaţie de pe piaţă, am considerat că este mai bine să mergem pe formate cunosute agenţiilor şi clienţilor de publicitate. De ce? Pentru că ştiu deja care este conceptul emisiunilor, dar şi care este publicul telespectator, profilul acestuia. Nu avem prea multe să le explicăm, ci mai degrabă să le dovedim”.

Filmările pentru emisiuni au loc în studiourile Multimedia Film, de partea editorială se ocupă casa de producţie Mamitzu Production. Publicitatea va fi vândută de regia Clir Media.

Foto Alina Crişan - Click

Foto Ovidiu Cuncea - ProTV magazin

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Lucian Lucian
    Se pare ca astfel de emisiuni au trecere la public si normal creste audienta
  • mad79 mad79
    dar Cireasa de pe tort,serii locale,cand o veti scoate,ca ne-am saturat de ingamfatii din Bucuresti?
  • geo geo
    televiziuni locale, adica de cartiere sau de catune, cine sa se uite la ele si, mai ales, la programele prezentate de-alde TEO. audienta pseudoproductiilor e aproape de zero de vreme ce niciun post national nu a catadicsit sa arunce banii ptr a le cumpara!!!

Trimite un comentariu

sus