Skip to main content

Revista presei media - 11 mai

 

Publicitate

dumitru-dragomirAntena 1-RCS&RDS trebuie să plătească, pe 20 mai, Ligii Profesioniste de Fotbal ultima tranşă pentru drepturile de difuzare ale Ligii I. Tranşa este corespunzătoare sezonului 2010/2011 din contractul de 102 milioane euro (cu TVA) semnat de consorţiu cu LPF în 2008, scrie Mediafax.

Dumitru Dragomir, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF), a declarat că până în prezent consorţiul format din Antena 1 şi RCS&RDS nu a plătit suma pentru drepturile de difuzare pentru sezonul 2010/2011. "Pe 20 mai trebuie să ne dea ultima tranşă. 20 mai este termenul", a spus Dumitru Dragomir, precizând că în contractul semnat în 2008 între LPF şi consorţiul Antena 1 - RCS&RDS nu s-a schimbat nimic. "Nu s-a schimbat nimic la nivel de contract. Între ei pot să facă ce vor", a mai spus el.


Antena1-RCS trebuie să plătească pe 20 mai drepturile de difuzare pentru sezonul 2010/2011 Liga I

Decizia PDL ca democrat-liberalii să nu participe la emisiuni TV trebuie reevaluată. Cu anumite condiţii puse televiziunilor. A spus-o preşedintele Traian Băsescu la întâlnirea cu Guvernul şi cu parlamentarii puterii, scrie Mediafax "Ei întotdeauna cheamă patru, cinci şi unul singur din arcul guvernamental", a spus Băsescu, referindu-se la televiziuni, fără a nominaliza. El a precizat că ar trebui invitaţi, în talk-show-uri, câte un reprezentant de la PDL, UDMR şi independenţi, pentru că astfel ar fi reprezentate mai echitabil opiniile politice.
Băsescu: Decizia privind participarea PDL la emisiuni TV trebuie reevaluată

Eliza Rogalski, managing partner al agenţiei de relaţii publice Rogalski Grigoriu, a fost desemnată preşedinte al juriului de PR de la Golden Drum în 2010, după ce anul trecut a fost primul jurat român invitat să facă parte din juriul PR Lions, notează HotNews, Wall-Street şi IAA.ro.

Editura Evenimentul şi Capital (EEC), în colaborare cu B1TV lansează proiectul multimedia Cannes 2010, un proiect care va reflecta celebrul festival în toate formele mass-media: audio-video, presă scrisă şi online, scrie HotNews, care citează un comunicat al iniţiatorilor proiectului.
Editura Evenimentul şi Capital lansează, în colaborare cu B1, proiectul multimedia Cannes 2010

Postul public de televiziune, care în calitate de radiodifuzor primar al Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010, va însoţi transmisiunile celor 64 de meciuri cu emisiuni zilnice dedicate evenimentului din Africa de Sud, iar până la 11 iunie are programate documentare şi transmisii de la evenimente ce prefaţează ceremonia de deschidere, scrie HotNews.
Programele TVR cu ocazia Campionatului Mondial de Fotbal

România a avut cea mai mare creştere procentuală din Uniunea Europeană, în 2009, atât a numărului de spectatori la cinema, cât şi a sumei brute încasate din vânzările de bilete la film, scrie Adevărul. România se remarcă atât la creşterea numărului de spectatori, de la 3,8 milioane în 2008, la 5,3 milioane în 2009, adică o creştere de 39%, cea mai mare din UE, cât şi la suma brută a încasărilor, potrivit Observatorului European al Audiovizualului. Dacă în 2008, românii plătiseră 14,4 milioane de euro pe bilete la cinema, în 2009 suma a ajuns la 23,5 milioane de euro, crescând cu 63,7%, alt record absolut al anului, în Uniunea Europeană.
Românii s-au refugiat în cinematografe, pentru a uita de criză

ING Bank îşi decorează vitrinele cu haine, pantofi şi telefoane mobile, în cadrul campaniei "Vis şi făcut”, pentru promovarea noii oferte de credit pentru nevoi personale, scrie Wall-Street. Mesajul campaniei merge pe ideea că în ultimii doi ani, de la începerea crizei financiare, românii sunt mai precauţi şi "se bucură mai puţin de viaţă". Campania este susţinută de două spoturi TV şi materiale promoţionale. Partea de creaţie publicitară a campaniei a fost realizată de agenţia Cap, iar media planning şi buying-ul, de către Zenith Media.
ING îşi decorează vitrinele cu haine şi pantofi ca să vândă credite de nevoi personale

Votca Smirnoff este cel mai valoros brand de băuturi alcoolice din lume, potrivit unui studiului The Power 100, realizat de compania de consultanţă Intangible Business, scrie Daily Business, care citează Brandrepublic.com. Brandul de whiskey Johnnie Walker ocupă locul al doilea, iar Bacardi este pe poziţia a treia, Martini pe patru, iar coniacul Hennessy pe cinci.
Top 10 al celor mai valoroase branduri de băuturi alcoolice din lume

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus