Skip to main content

Agenţiile de PR The Practice si Rogalski Grigoriu au intrat în finala Cannes Lions

 

The Practice şi Rogalski Grigoriu sunt primele agenţii româneşti de PR care intră în finala de anul acesta a competiţiei Cannes Lions 2010, cel mai important festival de comunicare din lume. Mîine vom şti dacă au câştigat şi un trofeu.

Publicitate

The Practice a ajuns în finală, la categoria “Best Launch or Re-launch”, cu o campanie pentru Pufuleţii Gusto "Little voice, big sound". Prima fază a acestei campanii pro optimism a fost una de teasing: feţe zâmbitoare au fost desenate pe câmp.

Rogalski Grigoriu va concura în finală, la categoria “Financial Services, incl. Investor Relations and Corporate Finance” cu campania “Şcoala de bani” (client BCR), care a fost concepută ca un program de educaţie finaciară prin divertisment.

Proiectul a demarat la începutul lunii octombrie 2009 prin lansarea pe Internet a unui manifest intitulat “Cum ajungi falit in 10 paşi” in care surprinde cu umor atitudini reale, dar şi exagerate faţă de bani şi gestionarea lor defectuoasă.

În urmă cu aproximativ o lună, ambele campanii au câştigat trofeul de aur la cea mai importantă competiţie europeană de PR – European Sabre Awards.

Câştigătorii la categoria PR vor fi anunţaţi mâine.

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus