Skip to main content

6 iulie: Matinalele de plajă nu sunt rentabile

 

În urmă cu zece ani, toate televiziunile îşi trimiteau matinalele pe litoral. Anul acesta doar Antena 1 şi TVR 2 „încearcă marea cu degetul“, scrie cotidianul Adevărul. „Neaţa cu Răzvan şi Dani“ va sta la Mamaia doar cinci zile. „Întâlnire la malul mării“ se transmite de la Neptun pe toată durata sezonului estival. Iar PRO TV suportă o „deplasare", dar nu la mare, ci în Deltă, cu „Serviţi, vă rog", din 9 iulie. „ “O «simplă» emisiune în care doi entertaineri se maimuţăresc pe malul unei ape nu e o investiţie. E greu să bagi astfel de lucruri în prime-time, or pe matinale nu prea cheltuieşte nimeni bani”, a explicat Iulian Comănescu pentru Adevărul dispariţia "tradiţiei" matinalelor de la malul mării.

Emisiunile de pe plajă, nerentabile

Ca în fiecare an, vara este un sezon foarte încărcat pentru vedetele postului Acasă TV, iar 2010 nu face excepţie: în „uzina" MediaPro Pictures se lucrează în ritm alert la o nouă telenovelă, „Iubire şi onoare", scrie Adevărul. După ce au dezvăluit că mizează din nou pe mari actori ai scenei româneşti (Marin Moraru) şi pe vedete ale postului Acasă (Radu Vâlcan şi Diana Dumitrescu), producătorii dau câteva indicii despre noul serial, lansând afirmaţia că este vorba de „cea mai frumoasă poveste de iubire de pe micul ecran".
„Iubire şi onoare“, la Acasă TV

Creşterea TVA îi va determina pe români să consume produse mai ieftine. Astfel, cel mai mare jucător din zona bunurilor de larg consum va lansa noi produse în această categorie, a declarat pentru Wall-Street.ro Narcis Horhoianu, director de marketing Procter&Gamble România. "La nivelul strategiei de marketing, companiile din FMCG trebuie să-şi înţeleagă consumatorii şi competiţia pentru a-şi ajusta comunicarea unei mărci sau categorii de produse, spune directorul de marketing al P&G”, a spus Narcis Hordoianu .
Reacţia P&G la creşterea TVA: Vom accelera dezvoltarea de produse "foarte accesibile"

Larisa Toader, fost client service director la Ogilvy PR, a lansat prima carte de comunicare în cadrul căreia companiile interesate au putut să achiziţioneze spaţiu publicitar. Autoarea cărţii "Secretele relaţiei cu presa - sfaturi practice şi studii de caz” vorbeşte pentru Wall-Street.ro despre acest proiect şi modul în care a evoluat relaţia jurnalist-PR în ultimii zece ani.” "Mulţi dintre jurnalişti au devenit specialişti în relaţii publice, în timp ce unii dintre PR-işti au devenit jurnalişti. În continuare, se pare că domeniul PR-ului este mult mai interesant pentru jurnalişti, decât domeniul jurnalismului pentru PR-işti. Un motiv poate fi şi mitul salariilor mari din PR, care, din păcate, a rămas doar un mit, care se destramă pe măsură ce se accentuează criza financiară”, a declarat Larisa Toader.
Interviu cu autoarea primei cărţi publicitare din România: Salarii mari în PR - doar un mit

România a coborât o poziţie, pe locul opt, în topul ţărilor din care provin mesajele electronice de tip spam în trimestrul al doilea din 2010, cu o cotă de aproximativ 2,5%, apropiată de nivelul din primele două luni ale anului, scrie Mediafax, care citează un studiu al companiei PandaLabs. Brazilia a continuat să fie principala sursă a mesajelor de tip spam în perioada menţionată, cu peste 10% din total, însă totalul a scăzut faţă de primele trei luni ale anului, cât se ridica la aproape 20%.
România, a opta ţară din lume la spam-uri expediate în trimestrul al doilea

Un număr de 59 de jurnalişti au fost ucişi în primele şase luni ale anului 2010, în creştere comparativ cu 53 în 2009, presa plătind un greu tribut războaielor şi conflictelor interne, potrivit unui raport al organizaţiei nonguvernamentale Presse Emblème Campagne (PEC), notează Mediafax şi Financiarul. Cele mai riscante ţări pentru jurnalişti sunt Mexic (9 jurnalişti ucişi), Honduras (8 jurnalişti ucişi), Pakistan (6 jurnalişti ucişi), Nigeria (4 jurnalişti ucişi) şi Filipine (4 jurnalişti ucişi).

Cele mai bune execuţii de design şi advertising din Europa vor fi jurizate la Barcelona între 9 şi 10 iulie 2010, în competiţia ADC*Europe. Ema Prisca, membru ADC*RO, in prezent Creative Director la Kardumen Spania, va face parte din juriu, pentru sectiunea Film, scrie IAA.ro.
Ema Prişcă, în juriul ADC*Europe Awards

Agenţia de creaţie Candiso a realizat campania de comunicare pentru brandul Covalact de Ţară, campania media fiind realizată de agenţia Optimedia, potrivit unui comunicat de presă, notează HotNews şi DailyBusiness.ro. Acesta precizează că anul acesta producătorul de lactate va investi peste 1 milion de euro în campania de comunicare.

IQads şi Coca-Cola Zero organizează, pentru cel de-al treilea an consecutiv, Atelierele ADfel, un program special de training şi coaching dedicat tinerilor care îşi doresc să lucreze în publicitate, scrie Money.ro. Ediţia de anul acesta va avea loc între 23 iulie – 1 august şi se va desfăşura, ca de obicei, în cadrul ADfel, festivalul de publicitatea neconvenţională.
Tinerii care doresc să lucreze în publicitate sunt aşteptaţi la Atelierele ADfel

Alexandra Roşca, fost new business manager al Kondiment Group, este noul client service director al Carnation Group România, scrie Wall-Street.ro. După opt ani de experienţă în publicitatea offline (outdoor-Impression Graphics România şi print-Business Media Group), din 2009 Alexandra Roşca a ocupat poziţii de sales director şi new business manager în cadrul unor companii precum Ad Evolution şi Kondiment Group.
Un nou membru în echipa Carnation Group România

Echipa naţională de fotbal a Angliei este pe cale să sufere încă o pierdere, după eliminarea de la turneul final din Africa de Sud. Contractul de sponsorizare cu NationWide, de 20 de milioane de lire sterline pe 4 ani, va expira luna aceasta şi nu sunt şanse să fie reînnoit, scrie DailyBusiness, care citează The Telegraph.
Încă o lovitură pentru "naţionala" Angliei: Nationwide nu va prelungi contractul de sponsorizare

Miercuri, 7 iulie 2010, începând cu ora 19, la IAA House are loc primul curs gratuit din sesiunea de traininguri "Buticul de PR", organizat de Russenart Communications, cu sprijinul IAA România, anunţă IAA.ro. Participarea la training este gratuită, cu condiţia completării formularului de înscriere până mâine, 6 iulie, ora 24.00.
Training gratuit despre relaţia presă - PR la sediul IAA

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • laurentiu laurentiu
    pai pe criza asta de ce sa cheltuie baietii bani, ca si asa e vacanta si lumea nu isi prea anunta ochii la TV.
  • Petrişor Petrişor
    Păi şi calitatea acestora, a emisiunilor matinale, a scăzut foarte mult. Şi ce să fac, să ma uit la figurile lui Dani Oţil, cum se dă el bărbat? Nu.

Trimite un comentariu

sus