Skip to main content

Contul de creaţie al Romtelecom, scos la licitaţie

 

Romtelecom, operatorul naţional de telefonie fixă, a deschis procesul de selecţie pentru serviciile de creaţie, strategice, direct marketing, online, producţie advertising şi evenimente. Anunţul licitaţiei vine la scurt timp după ce operatorul a iniţiat pitch-ul pentru contul de media. 20 de agenţii au fost deja invitate. Înscrierile la procesul de selecţie pentru contul Romtelecom se pot face până pe 12 noiembrie.

Publicitate

În prezent, serviciile de creaţie şi strategie sunt gestionate de Graffiti BBDO, agenţie care a câştigat contul Romtelecom în urmă cu aproximativ doi ani. Iar Frank Digital se ocupă, în principal, de comunicarea online de marketing şi brand a Romtelecom.

Principalele criterii în procesul de selecţie, enunţate de reprezentanţii operatorului de telefonie, sunt: creativitatea, strategia, dar şi preţurile puse la bătaie de agenţii.

“Obiectivul licitaţiei este identificarea celei/celor mai bune agenţii de pe piaţa care să ofere Romtelecom cele mai competitive servicii pentru acţiunile de comunicare ale companiei, atât în segmentul rezidenţial, cât şi în cel de business. Vor fi evaluate atât partea de creativitate şi strategie, cât şi preţurile oferite.”, au declarat reprezentanţii Romtelecom.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus