Skip to main content

Studiul ROADS: Publicitatea online a atins 10 milioane de euro în şase luni

 

Piaţa de publicitate online din Romania s-a ridicat, în primul semestru din 2010, la circa 10 milioane de euro (42.053.916 de lei ), se arată în studiul ROADS (Romanian Online Advertising Study), realizat de IAB România şi PwC România.

Publicitate

Cele 10 milioane de euro indică o creştere cu 65% faţă de primele şase luni ale anului trecut şi cu 6% faţă de a doua jumătate a lui 2009.

"Aceste date arată că actuala conjunctură economică a accelerat orientarea consumatorilor către mediul online, iar cheltuielile de advertising nu fac decât să urmeze această tendinţă", a declarat Ruxandra Băndilă, director de marketing şi comunicare PwC România.

Cifrele pe 2008 şi 2009:

În 2009, piaţa de publicitate online a înregistrat aproximativ 15,4 milioane euro (65.19 milioane lei), iar în 2008 a atins cifra de 20 milioane de euro (72 milioane de lei).

Acest prim semestru al lui 2010 ne-ar putea arata că publicitatea online a depăşit momentul crizei", a declarat preşedintele IAB România, Cristian Petriceanu.

Despre studiu:

ROADS structurează investiţiile în publicitatea online în funcţie de formatele de publicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe internet, precum şi în funcţie de lunile din fiecare semestru, pentru determinarea sezonalităţii. La aceasta ultimă ediţie a studiului au participat 18 companii.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus