Skip to main content

Eticheta Biocarpet a fost copiată de concurenţă

 

Interstar Chim, producătorul şamponului de curăţat covoare Biocarpet acuză o firmă concurentă că i-a copiat în proporţie de 95% designul noului său produs, realizat de agenţia Brandient.

Publicitate

“Vorbim de o încălcare gravă a dreptului de proprietate industrială (marca şi designul Biocarpet fiind înregistrate la OSIM), motiv pentru care am demarat deja procedurile legale de luptă împotriva acestei tentative.” a declarat Chrisis Nicolaou, General Manager Interstar Chim, într-un comunicat de presă.

Concurentul BioCarpet se numeşte Promax Eco Carpet şi este produs de Romchim. Contactată de DailyBusiness, compania acuzată de plagiat a promis că va scoate eticheta a cărei design seamănă cu cea a produsului Biocarpet.

“Vrem sa va asiguram ca societatea noastra nu a dorit sa copieze produsul dumneavoastra, dar pentru a nu se creea o confuzie pe piata am decis saincetam imediat productia pe aceasta eticheta", au spus reprezentantii Romchim.

Din comunicatul Interstar Chim

“Una este să dai tonul în categoria şampoanelor de curăţare (prin culoarea mov a sticlei – imitată de jucatori de talie mai mică din piaţă) şi alta este să copiezi aproape în întregime logo-ul şi designul etichetei”, a declarat reprezentantul Interstar Chim.

Noua gamă Biocarpet Odour Control a fost lansată pe piaţă in urmă cu câteva luni, cu un design recreat de agenţia Brandient. Identitatea grafică a produsului a fost redesenată şi au fost aduse schimbări la nivelul logo-ului şi al etichetei.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Darius Darius
    Bune, dar care e agenţia care a făcut eticheta furată, pentru al doilea produs, Promax Eco Carpet, cel aparţinând Romchim?
  • maska maska
    o fi fost greu sa gandeasca un layout original
  • Gerhald Gerhald
    Daca pana si etichetele au ajuns sa fie copiate...

Trimite un comentariu

sus