Datele pentru studiul SNA Focus vor fi culese de pe teren cu laptopul. Până acum cercetarea BRAT se făcea prin completarea unor chestionare pe hârtie.
Studiul SNA Focus colectează date calitative despre profilul cititorilor de ziare şi reviste din România.
Noul studiu SNA Focus a fost lansat de BRAT săptămâna trecută. În termeni tehnici, metoda de culegere a datelor cu laptopul se numeşte CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Primele rezultate ale studiului vor fi publicate de BRAT la inceputul anului urmator. Metro Media Transilvania şi GfK România vor colabora la realizarea studiului pentru următorii trei ani.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roÎn urma unui proces de selecţie de oferte, BRAT a decis să realizeze noul studio prin continuarea parteneriatului avut în ultimii 6 ani cu Metro Media Transilvania şi începerea unui nou parteneriat cu GfK România. Cele 2 companii vor colabora cu BRAT la realizarea studiului pentru o perioadă de 3 ani.
Comentarii