Skip to main content

Revistele pentru femei, mai stabile decât ziarele

 

Ca întreg printul, şi publicaţiile pentru femei au avut scăderi în materie de vânzări. În comparaţie cu ziarele însă (care au pierdut zeci de mii de exemplare), minusurile revistelor glossy pentru femei sunt considerabil mai mici.

Publicitate

Cea mai mare diferenţă pe primele luni din 2011, comparativ cu anul trecut, o are Cosmopolitan (cel mai vândut glossy pentru femei): - 13.000. Singurele creşteri de vânzări: Avantaje şi Marie Claire.

Cifrele, în continuare:

  • Cosmopolitan şi Joy sunt cele mai vândute reviste glossy pentru femei. Ambele au scăderi pe primele luni din 2011, în comparaţie cu primul trimestru de anul trecut.
  • Clasamentul este completat de Avantaje şi Marie Claire, ambele cu un mic plus: 1.600 la Avantaje şi 1.300 la Marie Claire.
  • Situaţia este diferită la revistele mass-market. Click pentru femei (cea mai vândută) are vânzări la jumătate faţă de anul trecut. Este urmat de Femeia de azi şi de Libertatea pentru femei.

Vânzările revistelor pentru femei în primul trimestru din 2011, comparativ cu 2010

Revista Vanzari ian.-mar. 2011 Vanzari ian.-mar. 2010 Diferenta
Women Lifestyle
Cosmopolitan 20.765 33.540 -12.775
Joy 17.728 28.666 -10.938
Avantaje 16.309 14.651 1.658
Marie Claire 15.400 14.064 1.336
Unica 14.849 18.221 -3.372
ELLE 13.562 15.424 -1.862
Glamour 13.115 22.927 -9.812
Viva 12.809 14.889 -2.080
Ce se intampla doctore? 12.431 17.473 -5.042
Femeia 10.728 15.668 -4.940
Superbebe 10.371 9.972 0.399
Mami 9.804 15.679 -5.875
Tabu 9.512 10.434 -0.922
Psihologies 8.960 10.700 -1.740
Women mass-market
Click pentru femei 73.400 139.800 -66.400
Femeia de azi 67.856 83.568 -15.712
Libertatea pentru femei 50.483 68.271 -17.788
Ioana 21.701 28.135 -6.434
Felicia 15.652 22.976 -7.324
Lumea Femeilor 14.937 21.236 -6.299

Sursa: BRAT

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • sorin sorin
    slaba de tot "analiza" asta pe reviste. Petrisor, ia uite aici analiza:
    http://www.carminix.ro/marirea-si-decaderea-presei-scrise-ianuariemartie-2010-2011/ .
    Am descoperit-o pe FB la Orlando Nicoara (eu am descoperit-o acum, el a postat-o mai demult). N-are legatura cu el, e facuta de o tipa, din cate am vazut, dar e mult mai profi facuta decat ce ati scris voi alandala aici. Asta daca chiar esti interesat de media, de piata de reviste, de print...
  • mona mona
    RRH ai mare dreptate. Coperta e ft slaba, cel putin ultimul numar cu Venera Arapu e ingrozitor. De asemenea site-ul publicatiei e foarte alandala, nu poti citi un articol, o stire, nimic. Pare la prima vedere un magazin virtual plin de oferte.
  • Esteban Esteban
    Sau, nici macar revistele nu mai sunt in stare sa creeze continut credibil si inovator, precum recunoaste Tolontan ca se intampla in cazul ziarelor. Oricum, ma bucura foarte mult ca Click si mai ales Libertatea sunt in scadere vertiginoasa.
  • RedRidingHood RedRidingHood
    Despre TheOne...cred ca e cruda realitate. Cultul personalitatii promovat acolo de Esca a esuat. Ultima gafa monumentala a fost cea cu coperta (a cata oare?) cu ea insasi, cu ocazia numarului aniversar. Plus ca revista e slabuta si au iesit si cu personaje care nu vand, gen Dana Budeanu, Maria Marinescu, Camelia Sucu (super-uzata de toate revistele...). Se vor elitisti dar au dat-o-n bara. Pacat.
  • alcs alcs
    hm. cu toata promovarea de la pro si cu Esca revista The One nu apara nici in top? greseala sau cruda realitate?
  • mona mona
    Revista The One nu apare in acest top Eate o mare surpriza
  • Esterg Esterg
    si pe zona "tRget principal barbati"?
  • alin stanciu alin stanciu
    Daca puneai scaderile procentuale probabil ca cifrele aratau diferit. Vezi impactul celor 4900 copii pierdute de Femeia care inseamna aprox. 30% intr-un an..
  • Elena Elena
    De remarcat ca Mami a pierdut pozitia de lider pe parinti! Nu-mi vine sa cred ca Superbebe a reusit sa-i depaseasca! Bravo Superbebe!

    Este scaderea revistelor un semn ca lumea se muta pe Internet sau nu mai are lumea bani de dat pe ziare si reviste?

Trimite un comentariu

sus