Skip to main content

Agenţiile de publicitate, deschise publicului pentru o noapte

 

Agenţiile îşi deschid porţile publicului larg. Pentru o noapte, oricine poate intra să vadă cum funcţionează o agenţie de publicitate.

Publicitate

Când va fi organizat evenimentul Noaptea Agenţiilor (după modelul Noaptea albă a muzeelor), în continuare.

Evenimentul, care se află la a doua ediţie, va avea loc anul acesta pe 17 octombrie. Noaptea Agenţiilor este un eveniment iniţiat şi organizat de The Institute.

Agenţiile care doresc să participe anul acesta la eveniment se pot înscrie până pe 20 septembrie, dată după care organizatorul va trasa o hartă a agenţiilor implicate şi va comunica ce evenimente va organiza fiecare agenţie în parte. Mai multe detalii despre cum se pot înscrie agenţiile, găsiţi aici.

Potrivit organizatorilor, la prima ediţie a evenimentului, care a avut loc în cadrul festivalului ADOR, pe 28 septembrie 2010, mai mult de 2000 de vizitatori au participat la nopţile albe ale celor 11 agentii care si-au deschis portile atunci.

Iată câteva exemple de petreceri care s-au organizat anul trecut de Noaptea Agenţiilor:

  • La Green Pixel a avut loc o “Craftsmanship&Artistry Night”
  • Cei de la Grey au avut concerte si reclame la minut in cadrul “Work'n'Roll”
  • Cei de la Headvertising au organizat o expozitie de “RESURSE INUMANE”
  • În cadrul agenţiei Leo Burnett a avut loc “Noaptea Minţilor Deschise”
  •  Iar la Saatchi & Saatchi a fost o “Paarty & Paarty in the Saatchi & Saatchi Parking lot”

Despre The Institute:

The Institute este o entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics, Institute, THE magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards, Scoala ADC şi ADOR.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus