Skip to main content

După Playboy, Mediafax a preluat şi licenţa InStyle

 

Mediafax Group a preluat de la Attica Media licenţa pentru publicaţia InStyle.

Publicitate

Cu puţin timp în urmă, o altă publicaţie editată de Attica Media - Playboy - s-a reîntors în grupul lui Adrian Sarbu, după cum paginademedia.ro a scris în exclusivitate AICI.

Cum s-au împărţit revistele Attica, în continuare:

  • Playboy, cel mai important titlu al Attica Media în Romania, a fost luat de Mediafax Group.
  • Men's Health va fi editat de Sanoma Hearst, după cum paginademedia.ro a scris AICIAttica a editat Men’S Health începând din decembrie 2009. În urmă cu doi ani, Attica a închis revista Maxim şi a preluat licenţa Men’S Health de la Burda, după cum paginademedia.ro a scris AICI.
  • InStyle trece la Mediafax Group.

Playboy, start în 1999 cu Adrian Sârbu

Revista Playboy a fost lansată în 1999, cu o primă ediţie cu Dana Săvuică pe copertă. Publicaţia era editată de PBR Publishing, o companie în care erau parteneri Adrian Sârbu şi grupul grecesc Attica Media.

În primăvara lui 2007, Adrian Sârbu iese din compania PBR Publishing, vânzând partea către grecii de la Attica Media. Ulterior, Attica Media a continuat să editeze în România Playboy şi Maxim, la care s-au adăugat Men’s Health (după închidereaMaxim) şi InStyle.

În 2011, vânzări sub 10.000 de exemplare

Marile vârfuri de vânzări au fost atinse în primii ani, când au apărut în pictoriale vedete ca LoredanaNicoleta LuciuAnda Adam şi Daniela Gyorfy. Vânzările ajungeau la peste 100.000 de exemplare (aproape 150.000 la numărul cu Loredana Groza). Înaintea ieşirii lui Adrian Sârbu din companie, Playboy vindea, în 2006, între 15.000 şi 30.000 de exemplare pe ediţie.

În 2011, vânzările medii pe ediţie ale revistei Playboy au fost de aproximativ 7.000 de exemplare. Anul trecut, Playboy vindea circa 8.500 de exemplare la fiecare număr.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ionica ionica
    Daca esti profi, afla si tu detalii despre contract, respectiv in ce conditii preia Mediafax Group titlurile: contract direct de licenta de la Playboy si InStyle? sau Attica va fi in continuare intermediar, cum era inainte in PBR?

Trimite un comentariu

sus