Skip to main content

2 decembrie: Dansez pentru tine la finală

 

În această seară va fi desemnat câştigătorul celui de-al doisprezecelea sezon al concursului Dansez pentru tine de la Pro TV. Premiile totale sunt în valoare de 160.000 de euro, scrie Adevărul.

Publicitate

Ultima reprezentaţie a acestui sezon al emisiunii „Dansez pentru tine", transmisă în direct, de la ora 20.30, va aduce pe ringul de dans trei perechi finaliste, din care fac parte Pepe, Catrinel Sandu şi Jojo.

Marele premiu, în valoare de 60.000 de euro, va fi dat după voturile publicului.


„Dansez pentru tine“, final de 160.000 de euro

WikiLeaks a anunţat ieri că şi-a reluat activitatea, suspendată în octombrie din cauza lipsei de fonduri, cu publicarea unor documente care arată cum guvernele îşi spionează propriii cetăţeni graţie unor tehnologii furnizate de industriile specializate în supraveghere, scrie Adevărul, care citează Mediafax.

În cadrul unei conferinţe de presă, fondatorul site-ului, Julian Assange, a lansat publicarea a sute de documente provenind de la 160 de companii din 25 de ţări, specializate în supravegherea şi interceptarea telecomunicaţiilor, relatează AFP.

Acestea arată cum aceste sisteme permit guvernelor să supravegheze persoanele prin telefoanele mobile, conturile de e-mail şi urmele lăsate pe Internet.
WikiLeaks revine: Guvernele îşi spionează cetăţenii cu ajutorul telefoanelor mobile şi a internetului

Dacia, Petrom, Antibiotice, Arctic, Farmec, Jolidon, Musette, Siveco, Bitdefender şi RCS&RDS reprezintă 10 branduri româneşti care şi-au făcut loc pe pieţele internaţionale. Vânzările de peste hotare au ajuns să genereze între 10% şi 90% din rulajele acestor companii, scrie DailyBusiness.
Afaceri şi imagine: 10 branduri-ambasador pentru România

Un print publicitar imens, pentru lanţul de magazine Marks & Spencer, a fost interzis recent, după ce londonezii s-au plâns că este "prea sexy", scrie EVZ, care citează DailyMail.co.uk.

Reclama controversată prezenta o femeie pe un pat, cu picioarele depărtate, spatele arcuit, cu un braţ deasupra capului şi celălalt pe coapsă. 15 persoane s-au plâns la Autoritatea pentru Standarde în Publicitate în legătură cu această imagine sugestivă.

Aceştia sunt de părere că reclamele transformă femeile în obiecte, că erau sugestive sexual şi că ar putea fi văzute de copii ziua-n amiaza mare.
Reclama promova marca de lenjerie Autograph.
O reclamă cu o femeie în lenjerie, care apărea pe autobuzele londoneze, a fost interzisă | FOTO

Sursa foto: Mediafax Foto (Mihaela Cojocariu), DailyMail.co.uk

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • doru doru
    In sfarsit!!! Sunt curios de cate sezoane mai are nevoie Pro-ul ca sa vada ca emisiunea asta e expirata? Si-a terminat de mult "ciclul de viata". Au inceput sa aduca concurenti din ce in ce mai penibili..
  • steven steven
    Slava Domnului ca se termina si mascarada asta!
  • Observator Observator
    Mă "ddd"!
    Cum se scrie "1 decembrie"?
    Mai vrei si auduiente! Autistule!
  • Claudiu Claudiu
    Petrisor, da-ne si noua audientele de marti seara de la vocea romaniei si audientele de joi 1 decembrie, iti multumim!
  • Edi Edi
    ce a facut Vocea Romaniei marti seara?
  • DS DS
    Numai mie mi se pare putin grabit finalul la Dansez Pentru Tine? Parca altadata o lalaiau cu mai multe seri, sezonul asta parca abia asteapta sa-l termine. Poate ma insel.
  • ddd ddd
    ce audiente au fost ieri de 1 decembrie???

Trimite un comentariu

sus