Skip to main content

Radio ZU, din nou lider în Bucureşti. Kiss FM şi Radio România, cele mai ascultate posturi la nivel urban

 

Radio ZU, postul de radio deţinut de Intact, şi-a recăpătat locul de lider pe Bucureşti, după ce valul anterior de audienţă fusese detronat de Kiss FM.

Publicitate

La nivel urban, cele mai ascultate posturi de radio sunt Kiss FM şi Radio România Actualităţi.

Datele în continuare:

Ce au ascultat bucureştenii în ultimele luni din 2011?

  •  Radio ZU a avut, în perioada 21 octombrie – 21 decembrie 2011, o medie de 238.000 de ascultători pe zi în Bucureşti. Este urmat de Radio România cu 222.300 de ascultători în medie pe zi. Diferenţa de audienţă între primul clasat în Bucureşti - Radio ZU şi ocupantul locului doi - Radio România este de circa 16.300 de ascultători.
  •  Pe locul trei s-a clasat Kiss FM, ascultat de 205.000 de bucureşteni.

Audienţa posturilor de radio în BUCUREŞTI, în perioada 21 octombrie – 21 decembrie

[table
id=441 /]

Sursa: Studiul Naţional de Audienţă Radio
Metoda: prin telefon fix şi mobil

Kiss FM şi Radio România Actualităţi, în top la oraşe

  • La nivel urban, cel mai ascultat post de radio este în continuare Kiss FM, cu 1,7 milioane de ascultători, urmat de Radio România Acutalităţi cu 1,2 milioane.
  • Pe locul trei se află Europa FM, cu aproape 1, 1 milioane, urmată, la mică distanţă de Radio ZU.

 Audienţa posturilor de radio la NIVEL URBAN, în perioada 21 octombrie – 21 decembrie

 

Nume radio Nr. de ascultatori
1 Kiss FM 1.714.000
2 Radio Romania Actualitati 1.231.700
3 Europa FM 1.052.400
4 Radio ZU 1.048.100
5 ProFM 942.800
6 Magic FM 567.000
7 Radio 21 474.200
8 Antena Satelor 227.300
9 National FM 214.300
10 Rock FM 146.300
11 Radio Romania Cultural 125.600

În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel urban şi în municipiul Bucureşti.
Eşantionul urban are un volum de 6.334 de persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de +/-1.2%, iar în Bucureşti s-au realizat 1,800 interviuri (eroarea maximă de eşantionare este +/- 2.3%).

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mircea mircea
    Ce vrei sa spui cu asta ? Sau ce n-ai inteles ?
    Sunt toate marile radiouri si reprezentanti ai agentiilor de publicitate. Asa e peste tot.
  • Mada Mada
    ARA = asociatia pentru Radio Audienta)
    Studiati audientele tinand cont de urmatoarele:

    Consiliul Director ARA este alcatuit din urmatorii membri (in conformitate cu decizia Adunarii Generale ARA din 23 martie 2010):

    Rodica MINCULESCU – Presedinte Consiliu Director
    Reprezinta Radio ZU si Romantic FM

    Calin ANASTASIU – Membru
    Reprezinta SRR

    Marius FURDUI – Membru
    Reprezinta Europa FM

    Marius DOBRE – Membru
    Reprezinta Pro FM si Dance FM

    Marius GHEORGHE – Membru
    Reprezinta agentia Media Investment

    Comitetul Tehnic ARA este alcatuit din urmatorii membri activi (in conformitate cu decizia Adunarii Generale ARA din 23 martie 2010):

    Marius STRAMBEANU– Director Executiv al Asociatiei si Membru Activ al Comitet Tehnic
    Reprezinta Europa FM, Radio 21 si Vibe FM

    Lacramioara LOGHIN – Membru Activ
    Reprezinta Kiss FM, Magic FM si Rock FM

    Anca ROSCA – Membru Activ
    Reprezinta McCann Erikson

    Andrada APOSTOL – Membru Activ
    Reprezinta Pro FM si Dance FM

    Cristina MORAR – Membru Activ
    Reprezinta Radio ZU si Romantic FM

    Marius GHEORGHE – Membru Activ
    Reprezinta Media Investment
  • bucovina bucovina
    aceeasi retorica zu-ista. in lipsa altor argumente, e bun si asta. de asta zu continua sa piarda teren pe urban: nu intelege logica retelei. poate faceti o retea cu vreo 10 statii, dar cu audienta 95% si v-ati scos. mai faceti economie la curent.
  • EuStiu EuStiu
    In 2009 au aparut si audientele pe marile orase din tara. Cine a sarit in sus ? Normal, Kiss.
    De ce ? Simplu. Pentru ca, defalcat pe orasele din tara, nu mai sunt lideri.
    Oricum, oricine a invatat in clasele primare impartirea, isi da seama exact cum stau lucrurile.
  • carmen carmen
    Da,pacat..dar daca ai imparti cei 6 334 de intervievati la macar 40 de municipii rezulta 158 pe oras. Nu poti trage niste concluzii corecte dintr-un sondaj facut pe 150 de persoane...Si sunt cateva orase cu alti lideri de audienta...
  • Carmen Maria Andronache Carmen Maria Andronache
    A fost o scapare, am corectat. Multumesc pentru observatie.
  • Maria Stefan Maria Stefan
    Cred ca ai fost suficient de explicit incat sa nu ma mai obosesc sa iti arat cat esti de ingopat in eroare. Succes mai departe!
  • iulian iulian
    Poate n-am fost destul de explicit: procentele "insesizabile" despre care vorbim se refera sa fiecare in parte.
    Pe cei de la Kiss nu cred ca-i intereseaza ce inseamna 20 de mii la intregul esantion ci raportat la ascultatorii lor. Crede-ma.
  • iulian iulian
    Esti pe langa subiect... da' mult de tot !
    Cand ai 200 de mii de ascultatori, 20 de mii, pentru tine, indiferent cine ai fi, inseamna 10% din totalul celor care te asculta.
    Simplu.
    Iar daca astfel de procente tie si se par "insesizabile", ne scuzi.
    PS: Daca eu m-as ocupa de taxe si impozite, ar fi mult mai mici, chiar insesizabile !
  • Maria Stefan Maria Stefan
    In primul rand, hai sa invatam intai matematica, si dupa aceea sa crestem impozitele oamenilor!
    Procentele despre care vorbesti se calculeaza raportat la univers, corect?
    Atunci hai sa punem in balanta 18,5% cu 17% (ca sa nu te obosesti, e vorba de cifrele pe Bucuresti din tabelul tau), respectiv 24% versus 17% (comparatia pe urban).
    Dar ne bucuram ca nu te ocupi tu de taxele si impozitele noastre!
  • mihai roman mihai roman
    Iulian, cu tot respectul: frecventele pe care emite ZU in toata tara au fost date de CNA tot pentru un radio de stiri (AntenaFM) si pentru un radio tematic (RomanticFM).Cum de nu sari 2 metri in sus din cauza asta? Uimitor cum vezi doar ce vrei tu.
    Si vezi ca reteaua Mix nu era tematic stiri.
  • mihai roman mihai roman
    Pari sa nu intelegi.Am scris eu ca CINEVA LE-A FACUT???S-au intamplat si trebuiau indreptate,gasite solutii. Chiar daca daca nu le-a facut-o cineva de afara,nu inseamna ca nu au existat acele probleme. Pricepi, musiu?
  • adibo55 adibo55
    audienta RRA pe Bucuresti unde e?
  • Andrew Andrew
    Cateva obiectii la comentarii:
    - Europa FM nu mai are de multa vreme cel mai bun playlist!
    - Radio Zu, Kiss FM, PRO FM si Radio 21 ofera muzici asemanatoare. Diferenta o fac acoperirea (in primul rand) si DJ-ii!
    - eu inca astept un radio revolutionar, care sa combine muzica noua cu cea veche, cum era Contact pe vremuri. Nu stiu, insa, daca o sa prinda pentru ca lumea e impartita pe stiluri acum...
    - pacat ca asculta foarte putina lume in Bucuresti, Music FM. E un Radio cu muzica foarte buna. Poate cel mai bun playlist. Mult mai diversificat ca Magic FM, putin diferit de Europa FM (adica fara muzica noua!)
    - Guerilla nu s-a vrut niciodata un radio comercial. De asta e in scadere. Desi are cateva nume mari la butoane!
    - RRA e no.1 in topul peste 50 de ani! Nostalgicii inca asteapta Vocea Americii! Ca n-a am vazut prin piata Universitatii ca Basescu = Ceausescu :))
    - Radio Zu mi se pare ca are un playlist mult mai bine organizat decat Kiss Fm!
    - PRO FM-ul a crescut foarte mult, muzical vorbind. Nu si ca animatie. pierde f. mult cu matinalul care nu e gustat. Sunt glume de cand era bunica fata cu Sara si Neculai (daca nu ma insel!!!)
    - Mi se pare o combinatie ok - Dezbracatu- Gainusa. Mult mai faina decat cea renumita! O sa prinda si la public sunt sigur!
    - Buzdugan si Morar am impresia ca se prostesc cam mult. Dar sunt imaginea postului si au avut un impact pozitiv de cand au venit la Zu. Ei au crescut postul!
    (e si proverbul prin radio-uri: cine te asculta de dimineata, te asculta toata ziua!)
    - Ma surprinde ca Romantic Fm rezista atat de sus in top. Bravo lor!
    - Iar Magic FM are o pozitionare buna si pentru ca a pus o vorba buna... la Mos Craciun!

    PS: ordinea eu cred ca va ramane asta multa vreme! Se mai poate schimba doar daca Zu isi mareste numarul de statii din tara (poate ajunge lider si acolo!), daca PRO FM-ul nu vine cu un boom de imagine, daca Europa FM se mai promoveaza, daca Radio 21 mai inventeaza o pereche de matinali ca Buzdugan si Morar!
  • mihai mihai
    Da, bani negri de la Scandinavian Broadcasting System. Te doare rau, nu?

Trimite un comentariu

sus