Skip to main content

Românii au talent, audiență mai bună față de săptămâna trecută

 

A doua emisiune Românii au talent din acest an a scos audiențe mai bune decât ediția de săptămâna trecută, când a luat startul sezonul doi.

Publicitate

Emisiunea a fost urmărită, în medie pe minut, de 4,6 milioane de români (nivel național), din care 2,4 milioane au fost din mediul urban.

Audiențele, în continuare:

  • La nivel urban, media de audiență pe minut a postului Pro TV fost de 2,4 milioane de telespectatori, adică 22,9 rating. Pe locul următor a fost Antena 1, cu 532.000 de telespectatori pe minut.
    • Vârful de audiență în mediul urban: 3,048 milioane de telespectatori (29 rating), la 22.16. Aproximativ același rating (2.000 de oameni mai puțin), a fost atins și la 22.42.
  • Segmentul comercial: Din publicul urban al emisiunii, 1,25 de milioane de telespectatori au fost între 18 și 49 de ani (23 rating pe segment). Pe intervalul de la Românii au talent, Antena 1 avea pe targetul comercial 251.000 de telespectatori pe minut (4,6 rating).

Audiența posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:

1. Pro TV: 2.405.000 telespectatori (22,9 rating)
2. Antena 1: 532.000 (5,1)
3. Acasă TV: 321.000 (3)
4. Antena 3: 206.000 (2)
5. Național TV: 143.000 (1,4)

La nivelul întregii țări, media de audiență a fost de 4,59 milioane de telespectatori pe minut.

Vârful de audiență la nivel național: 5,72 milioane de telespectatori, la 22.16

Audiența posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul NAȚIONAL:

1. Pro TV: 4.594.000 de telespectatori
2. Antena 1: 921.000
3. Acasă TV: 485.000
4. Prima TV: 342.000
5. Kanal D: 324.000

Audiența ediției de săptămâna trecută, AICI

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Pe mine m-a impresionat doctorita ginecolg care a cantat ... dumnezeieste. Cand am vazut-o inainte de concurs, am crezut ca-i suferinda cu capul.
    Ne-a lasat insa pe toti cu gura cascata sau poate chiar cu lacrimi in ochi.
  • @ Horea
    Ai devenit un comod sau ne incerci ... bunavointa?
    Hai totusi sa-ti spun ca pe trei dintre ele au fost filme iar pe Kanal D, un reality-showul "Cei 7 ani de acasa".
  • Cel mai tare mi se pare ca la aceasta ora pe PRO TV ruleaza filmul Stapanul inelelor. Ma intreb daca cei de la A1 si-ar fi permis sa nu il difuzeze altcandva decat in prime-time si cu o reclama de 2 saptamani inainte....
  • Eu nu cred ca respectivul avea 82 de ani!
    O viata cu lipsuri si in mizerie l-a adus la acest aspect fizic imbatranit.
    La 82 de ani fragilitatea oaselor si a incheieturilor nu mai permit asemenea solicitari.
  • m-am uitat si eu ieri. concurentii ca concurentii!scuzati cacofonia!dar pavel si smiley fac toti banii! pe langa faptul ca ei se distreaza de mama focului, ma distreaza si pe mine!nu mai pot de dragul lor!cine a fost atat de inteligent sa-i puna pe baietii astia in culise?modelul, stiu, e preluat, dar pe ei cine i-a ales?ei singuri fac spectacol! pe langa concurenti. nici nu ma mira audientele!spectacolul e plin de viata,autentic, variat!
  • Foarte bine realizata emisiunea. Cred ca 50% din telespectatori privesc show-ul pentru Bartos, Smiley si juriu. Sunt tari de tot si nu te plictisesti deloc. FELICITARI PROtv!!!!!!!!
  • ce chestie...antena1 are aceeasi audienta la un film cat avea la x factor.se vede ca brandul conteaza iar pro a dovedit ca poate sa scoata audienta buna
  • Iar a "spart" PRO-ul audienta,desi n-a fost o editie mai buna ca saptamana trecuta.Se vede de la o posta cand un show este facut bine.(Vezi X FACTOR)

Trimite un comentariu