ACTUALIZARE. Sorin Blaga a declarat pentru paginademedia.ro că după plecarea de la Adevărul Holding se va concentra pe "un proiect în vânzări, marketing şi comunicare". Declaraţia integrală, în continuare.
Sorin Blaga, director de marketing la Adevărul Holding, a demisionat din funcţia pe care a ocupat-o în ultimul an. Blaga a venit la Adevărul în urmă cu un an, după cum paginademedia.ro a scris AICI.
Sorin Blaga: Motivul plecării mele de la Adevărul Holding este neimportant, nu e legat de ceva anume, este însă important că plec după o experienţă frumoasă, utilă şi foarte intensă.
În ceea ce priveşte planurile de viitor, Blaga a declarat: Voi continua activitatea profesională în afara industriei de media cu un proiect în vânzări, marketing şi comunicare.
La sfârşitul anului 2010, Sorin Blaga a fost ales preşedinte al comitetului de organizare al festivalului de publicitate Effie 2011, după cum paginademedia.ro a scris AICI. La momentul respectiv, Blaga ocupa funcţia de director de marketing şi comunicare al Rompetrol. Decizia a fost luată de IAA (International Advertising Association) şi UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România) în cadrul unei adunări comune, care a avut loc la jumătatea lunii decembrie.
Acesta mai face parte, din iunie 2009, şi din consiliul director al organizaţiei IAA România, în cadrul căreia ocupă funcţia de director de program.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
de unde si pana unde ati ajuns voi sa va dati cu parerea despre unii sau alti mai ales ca sunteti si afectati emotional de nepalta salariilor.
Sa luam exemplul Blaga-om in marketing de 20 de ani, 13 ani in PM, promoveaza omul acolo pana la Marketing Manager, o companie in care nu merge cu vraja ca la trustul AD - interesati-va si voi putin in piata despre ce vorbim aici- si vin toate nonvalorile sa spuna ca asta nu are valoare si ca nu stie meserie -eu ce nu inteleg e cum reusiti sa va dati cu parerea despre cate o chestie despre care nici macar nu stiti cu ce se mananca .
Pe de alta parte cum naiba ajungeti sa va dati cu parerea despre managementul companiei?e firma voastra?Raspuns :Nu,
e a lu altu mergand prin excludere, ca ma gandesc ca Patriciu nu scrie pe aici...asa ca daca lui ii convine ce rost are ca voi sa va consumati energiile ca tatele pe la colturi.
dupa ce citesc vad ca toti va pricepeti si stiti toate combinatiile:ca unu fura, ca unu e chelner si tot asa.Ca o fi sau nu , oricum nu e pe banii vostri-sau ma rog privit altfel, de cateva luni e cam pe banii vostri da ma rog o sa se plateasca probabil
Sfatul meu, singurul gratuit e sa va scrieti frumusel Cv-urile ca mai in cateva saptamani urmeaza restructurarea si sa nu va ia nepregatiti si ramaneti naibi pe drumuri si nu o sa mai aveti acces la informatii din interior si sa vedeti ce nasol o sa fie ca nu o sa puteti sa va mai dati cu parerea chiar asa usor...
Anul trecut se erijase in facator de ziare, fiind unul din capetele luminate care au decis trecerea pe bani a ADS, care s-a transformat in saptamanal la recomandarea altui expirat, Alin Teodorescu. Rezultatul: cel mai mare dezastru din istoria presei. Au tiparit 370.000 de copii si au vandut 15.000, adica sub 2.5 %.