Skip to main content

Şase luni de campanie TV pentru educaţia timpurie a copiilor defavorizaţi

 


Organizaţia Ovidiu Rom lansează pe 15 martie campania Fiecare copil în grădiniţă destinată informării publice asupra importanţei educaţiei pentru copiii proveniţi din medii dezavantajate.

Sub sloganul „Fiecare Copil în Grădiniţă este responsabilitatea fiecăruia dintre noi”, clipurile subliniază necesitatea de a-i educa pe cei mici începând de la vârsta de 3 ani.

Campania se va desfăşura până pe 15 septembrie. Cele patru spoturi care vor rula pe 23 de posturi TV au fost realizate pro bono de agenţia Foarfek.

Cele patru spoturi de 30 de secunde sunt colaje de fotografii din comunităţile unde se derulează programul „Fiecare Copil în Grădiniţă”.

Beneficiarii programului sunt copiii din familii sărace. Producţia spoturilor a fost realizată pro-bono prin contribuţia următoarelor companii şi persoane: Saatchi & Saatchi, Zenith, Chainsaw, Foarfek, Daniel Vrăbioiu - fotografii, Marcel Iureş – voice-over.

Majoritatea canalelor de televiziune vor difuza cele patru spoturi de 8000 ori: Acasă, Animal Planet, AXN, AXN Crime, AXN Sci -Fi, Discovery Channel, Favorit TV, Money Channel, MTV, Music Channel, N 24, National Geographic, National Geographic Wild, National TV, OTV, Prima TV, Pro Cinema, Pro TV, Sport.ro, TLC, TVR Info, TVR1, TVR3.

Spoturile vor fi difuzate şi de următoarele posturi de radio: Antena Satelor, Gold FM, Radio 3 net, Radio ZU, Radio România Actualităţi, Radio România Cultural. De asemenea, Carrefour, Rompetrol, CITV, Spectacular View şi B-Est Film Festival susţin campania.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • luhyj luhyj
    intr-o lume ideala, campania ar fi excelenta, numai ca in romania nici copiii favorizati - daca le pot spune asa, in antiteza cu cei defavorizati - nu au loc in gradinite... copiii cu familii normale, cu parinti care au serviciu nu prind loc in gradinitele de stat. si atunci, de ce sa trimit sms cu suprataxa sau ce vrea ovidiu rom ca sa ocupe locurile alea de la stat si copiii defavorizati, cind al meu e pe margine?
  • C C
    Teorii frumoase, intentii bune. Sa vedem ce efecte observabile si reale vor avea, dincolo de emotionalitatea transmisa de clipuri si slogan. Greu de convins o categorie sociala atat de vulnerabila, ca scoala nu este un lux inutil.

Trimite un comentariu

sus