Skip to main content

2 aprilie. File din „senzaţionala” istorie a otevizării României

 

Cuvântul „senzaţional” ar putea primi un înţeles nou în DEX, după un deceniu de OTV. Creaţia lui Dan Diaconescu a impus în media românească scandaluri obscure, a creat isterii naţionale, a ajuns chiar să „nască” un partid politic. Site-ul Yahoo News face o trecere în revistă a “monştrilor” creaţi de televiziunea lui Dan Diaconescu.

Publicitate

Misterioasa moarte a miliardarului constănţean găsit cu capul în mare” sau „Ne-au mai rămas de trăit doar 25 de ore?”, „Scriitorul spion Pavel Coruţ: «Iisus Hristos nu este fiul lui Dumnezeu»”, „A venit trimisul Domnului pe Pământ” sunt câteva dintre titlurile marca OTV. Totul, sub eticheta „Senzaţional”.

Faima postului a fost adusă de câteva „cazuri” mari, transformate în interminabile seriale nocturne. Cel mai cunoscut este cel al avocatei Elodia Ghinescu, dispărută în condiţii suspecte în septembrie 2007. Desfăşurarea de forţe a fost atunci fără egal: 239 de episoade consecutive, înţesate de teorii stufoase. Cazul a făcut audienţe comparabile cu ale televiziunilor „serioase”, care s-au simţit datoare să preia frâiele şi să se scormonească alături de Diaconescu.


File din „senzaţionala” istorie a otevizării României

(P) Vrei să explorezi pieţe noi şi mai riscante, dar cu un potenţial de creştere mai mare?

Serialul Pariu cu viaţa de la Pro TV a transpus în poveste tragedia de la Perla, care a zguduit România, scrie Evenimentul zilei. La filmări s-au folosit trupe speciale şi muniţie de manevră. "E un episod foarte special, în care un părinte frustrat, la limita patologicului, sechestrează o parte dintre copii şi, mai mult decât atât, trage cu arma, răneşte", a declarat Ruxandra Ion, producător general.
Pariu cu viaţa la coaforul de la Perla

"Spunem cinstit ce gândim, pentru că e un semn de respect. Oamenii vin să ne demonstreze că ştiu să gătească şi apoi ne vând poveşti despre combinaţii de gusturi", spune Cătălin Scărlătescu, unul dintre membrii juriului MasterChef pentru Evenimentul zilei. "Pentru preparatele bune am avut tot respectul", mai adaugă Florin Dumitrescu.
MasterChef: oameni buni, merinde multe

În timp ce ştiristul Vlad Ionescu părăsea România TV pentru Realitatea TV, postul concurent, Lidia Mitchievici făcea drumul în sens opus, scrie Adevărul.

Cei doi jurnalişti au avut motive diferite pentru a-şi schimba locul de muncă şi pentru a se duce la concurentul direct. Dacă Vlad Ionescu spune că s-a înţeles bine cu toată lumea şi că a fost nevoit să plece din cauza proiectului Şcoala de Televiziune, Lidia Mitchievici a părăsit televiziunea lui Elan Schwartzenberg pentru că nu se simţea pusă în valoare suficient.
Realitatea TV şi RTV: schimb de jurnalişti

Adriana Bahmuţeanus-a autosuspendat din Consiliul Director al organismului de gestiune colectivă ARAIEX, pentru ca prezenţa ei în conducerea asociaţiei să nu fie asociată cu sfera politicului, prin prisma faptului că este căsătorită cu Silviu Prigoană, conform Mediafax.

"Nu vreau să se spună că eu şi soţul meu vrem să luăm banii artiştilor. Nu am luat nici un leu din asociaţie, din contră, am adus foarte mulţi bani de acasă. Chiar şi mobilierul din sediu a fost al părinţilor mei. De asemenea, nu mai vreau să se interpreteze că fac presiuni asupra interpreţilor pe care îi găzduiesc la posturile muzicale pe care le conduc, să se înscrie în ARAIEX, pentru că nu este adevărat", a declarat Adriana Bahmuţeanu.
Bahmuţeanu s-a autosuspendat din ARAIEX pentru că nu vrea să se spună că vrea să ia banii artiştilor

Companiile şi persoanele care vor să lanseze un serviciu video la cerere, indiferent de modalitatea de difuzare - prin televiziune, internet şi alte reţele de comunicaţii electronice -, vor trebui să notifice în acest sens CNA, potrivit unui proiect postat pe site-ul instituţiei, scrie Mediafax.

Proiectul de decizie privind furnizarea serviciilor media audiovizuale la cerere se află în dezbatere publică, pe site-ul Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).
Serviciile video la cerere vor putea fi lansate numai după notificarea CNA

Un om de marketing trebuie să se facă înţeles de toţi consumatorii companiei pe care o reprezintă, cea mai mare greşeală a acestuia fiind atunci când vorbeşte foarte vag sau în concepte neclare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Angus Reid, director de marketing şi vânzări pe segmentul serverelor în cadrul HP pe zona Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).
Una dintre greşelile pe care le fac unii manageri este să creadă că un concept global merge peste tot. Şi nu este mereu aşa. Trebuie să fii flexibil în funcţie de fiecare piaţă. Cultura poate fi diferită si la fel poate fi şi modul în care oamenii vor să îşi ia informaţiile”, explică Angus Reid (45 de ani).
Sef pe marketing in HP: Cea mai mare greseala a unui marketer este sa nu vorbeasca pe intelesul oamenilor

Thinkdigital, una dintre cele mai mari retele de digital media din Sud - Estul Europei, prezentă şi pe piaţa din România, va intermedia începând din aprilie, vânzarea de publicitate pentru Skype, conform DailyBusiness. Astfel, companiile şi brandurile se vor putea promova pe serviciul de video chat Skype care atinge 170 de milioane de utilizatori, din toată lumea.
Conform statisticilor, la ora actuală în România, sunt peste 1 milion de utilizatori care folosesc zilnic Skype-ul.
Thinkdigital vinde publicitate pentru Skype

Ultima tranzacţie cu acţiuni Facebook permisa pe o piaţă secundară înainte de oferta publică iniţială aşteptată în mai indică o valoare a companiei de 102,8 miliarde de dolari, scrie DailyBusiness. Preţul la ultima tranzactie derulată pe platforma SharesPost, pentru 150.000 de titluri, a urcat cu aproape 9%, de la 40,5 dolari într-o altp licitaţie derulată în martie la 44,1 dolari, transmite Bloomberg.

Facebook a suspendat, saptamana aceasta, tranzactiile cu actiunile companiei pe pietele secundare, cu efect de saptamana viitoare, masura pregatitoare pentru oferta publica initiala programata pentru luna mai.
Cat valoreaza Facebook dupa ultima tranzactie, inainte de oferta publica

Principalele două servicii de microblogging din China, Sina Weibo şi Tencent QQ, au suspendat sâmbătă capacitatea utilizatorilor de a posta comentarii, oficial pentru a lupta împotriva răspândirii "zvonurilor".

Cei doi giganţi ai Internetului au declarat pe site-urile lor respective că aceasta măsură va rămâne în vigoare până la 3 aprilie, în timp ce autorităţile, ingrijorate cu privire la fluxul informaţiei şi a criticilor vehiculate pe microbloguri, încearcă să-şi consolideze controlul asupra Internetului, scrie DailyBusinessro, care citează Mediafax.
China restrictioneaza postarea comentariilor pe microblogging

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • matei matei
    De departe cea mai tare stire e cea cu serviciile video online si avizul CNA. Ce pacat ca CNA s-a gandit sa excluda totusi Youtube din lista celor care trebuie autorizati, ar fi fost superb sa trimita CNA-ul scrisori de amenintare catre oamenii care posteaza filmusoare ca nu asigura "pluralismul opiniilor". sper in maxim 1 an sa corecteze aceasta scapare :)))))

Trimite un comentariu

sus