Skip to main content

19 iunie: Consiliul Concurenţei redeschide investigaţia privind drepturile TV din Cupa României

 

CONSILIUL CONCURENŢEI REINVESTIGHEAZĂ DREPTURILE TV PENTRU CUPA ROMÂNIEI. Consiliul Concurenţei a redeschis procedura de investigaţie privind drepturile de difuzare a meciurilor de fotbal organizate de Federaţia Română de Fotbal (FRF), ca urmare a solicitării acesteia, scrie Mediafax, care citează comunicat postat luni pe site-ul Consiliului.

Publicitate

Potrivit comunicatului, Federaţia Română de Fotbal a solicitat Consiliului Concurenţei modificarea angajamentelor referitoare la transmisiile TV.
FRF a solicitat în principal modificarea pachetelor 5 şi 6, în sensul în care va exista un singur pachet general 5 - drepturi TV (drepturi de televiziune), împărţit la rândul său în 6 pachete.

Solicitarea este adresată autorităţii de concurenţă având în vedere "condiţiile oferite de piaţa actuală şi actualele condiţii de marketing", se spune în comunicat.
Principiul care va sta la baza achiziţionării drepturilor de televiziune este următorul: doar 3 din cele 5 pachete care conţin drepturile de transmisie în direct a meciurilor din cadrul Cupei României, începând cu faza 16-lor şi Super Cupa, pot fi achiziţionate de un singur difuzor, se mai spune în comunicatul Consiliului Concurenţei.
Consiliul Concurenţei redeschide investigaţia privind drepturile TV ale meciurilor din Cupa României


FOSTUL PREŞEDINTE TVR NU ÎŞI REPROŞEAZĂ NIMIC ÎN PRIVINŢA SUBLICENŢIERII MECIURILOR DIN EURO 2012. Alexandru Lăzescu, fostul preşedinte-director general al TVR, a declarat, ieri, pentru Mediafax, referitor la ancheta Poliţiei privind modul de încredinţare directă a meciurilor de la Euro 2012 către Romtelecom, că nu are ce să-şi reproşeze, pentru că procesul de sublicenţiere a fost transparent.

Televiziunea Română, condusă în prezent de directorul general interimar Radu Călin Cristea, a transmis, luni, un comunicat în care spune că Poliţia a deschis o anchetă cu privire la modul de încredinţare directă de către fosta conducere a TVR către Dolce TV - Romtelecom a drepturilor de transmisiune a meciurilor din cadrul Euro 2012.
Lăzescu despre ancheta Poliţiei în cazul sublicenţierii meciurilor Euro 2012: Nu am ce să-mi reproşez


SE FAC ÎNSCRIERI LA CONCURSUL JURNALISM DE AGENŢIE RADOR. Înscrierile pentru cea de-a cincea ediţie a Concursului pentru Jurnalism de Agenţie Rador au început ieri şi se încheie pe 31 august, potrivit unui comunicat, citat de Mediafax. Concursul pentru Jurnalism de Agenţie Rador este o manifestare integrată în cea de-a şaptea conferinţă internaţională "Ziua Agenţiilor de Presă", eveniment organizat în luna septembrie de Agenţia de presă Rador a Radio România.

Concursul cuprinde şase categorii: "cea mai bună depeşă de agenţie", "cea mai bună acoperire a unui eveniment («România sub zăpezi»)", "cel mai bun documentar de agenţie", "cel mai bun feature de agenţie", "cel mai bun interviu de agenţie", "cel mai bun produs de agenţie realizat de un corespondent local/ internaţional".
Înscrierile la concursul pentru Jurnalism de Agenţie 2012 au început


VEDETELE ÎŞI FAC PR PE FACEBOOK. Reţelele de socializare au devenit principala modalitate de promovare a vedetelor, scrie Adevărul. Inna, Alexandra Stan, Akcent şi Smiley sunt artiştii cu cei mai mulţi fani pe Facebook.
Potrivit topului realizat de site-ul de monitorizare a paginilor de Facebook din România, facebrands.ro, Inna ocupă primul loc în acest clasament, din 792 de cântăreţi şi trupe înscrise în acest top. De asemenea, pe podium se mai află Alexandra Stan şi trupa Akcent, cu peste un milion de admiratori fiecare.

Artiştii din vechea generaţie au pătruns şi ei în spaţiul virtual. Cântăreaţa Angela Similea ocupă locul 60 în acest top, iar Tudor Gheorghe se află pe poziţia 77. Soprana Angela Gheorghiu are peste 20.000 de fani şi ocupă locul 84 în acest clasament.
„Faţă de un site, pe reţelele de socializare, artiştii îşi pot crea o comunitate mult mai uşor. Costurile sunt aproape zero. Este mult mai facil să comunici, o poţi face instant. De exemplu, în timpul unui concert, vedetele pot fotografia publicul, iar imaginea poate fi postată imediat pe pagina sa", explică Cristian China-Birta, specialist în social media.
Facebook-ul, noul PR al vedetelor


FONDATORUL EACA - AGENŢIILE DE PUBLICITATE TREBUIE SĂ FIE BUNI DETECTIVI. Cei care îşi doresc să atragă clienţi noi trebuie să îşi înţeleagă partenerii de afaceri la nivel personal, şi nu doar profesional şi să le cunoască businessul în cele mai mici detalii, precum detectivii, a declarat pentru Wall-Street.ro, Micky Denehy, fondatorul European Association of Communication Agencies (EACA) International School.

Denehy va susţine pe 21 iunie cursul “Succes în newbusiness”, în cadrul unei serii de workshopuri organizate de Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România, în parteneriat cu Şcoala Internaţională de Publicitate şi Comunicare din cadrul Asociaţiei Europene a Agenţiilor de Comunicare (EACA Internaţional School). În cadrul cursului, el va vorbi despre abilităţile şi tehnicile prin care angajaţii din agenţii se pot apropia de potenţialii clienţi, despre cum pot afla care este agenda personală a acestora.
Fondatorul EACA Internaţional School: Agenţiile trebuie să se pregătească precum detectivii ca să atragă clienţi


GOOGLE: GUVERNELE CENZUREAZĂ TOT MAI MULT INTERNETUL.Google anunţă că numărul cererilor de cenzurare a unor conţinuturi politice postate online pe care le-a primit din partea unor Guverne, numeroase din Europa, a crescut în mod îngrijorător în ultima perioadă, potrivit unui raport al companiei, scrie Mediafax.

Astfel, în ultimele şase luni, Google a dat curs la 47% din cererile de retragere a unor conţinuturi postate pe internet şi la 65% din hotărârile judecătoreşti în acest sens, se arată într-un raport bianual privind transparenţa. În mod surprinzător, majoritatea acestor cereri vin de la democraţiile occidentale, relatează The Guardian în ediţia electronică de luni.
Autorităţile spaniole au cerut companiei cenzurarea a 270 de link-uri către bloguri şi articole de presă critice la adresa oficialilor Guvernului, pe care aceasta nu le-a onorat însă. Google nu a dat curs nici acestor solicitări.
Google anunţă o creştere alarmantă a cenzurii guvernamentale pe Internet


MĂSURI NOI DE SECURITATE DE LA FACEBOOK. Facebook va introduce o măsură specială de securitate, care naşte suspiciuni în rândul utilizatorilor platformei de socializare, scrie Adevărul. Reprezentanţii celei mai importante platforme de socializare au anunţat la sfârşitul săptămânii trecute că, în curând, cei aproximativ 900 de milioane de utilizatori vor avea ca opţiune introducerea numărului de telefon ca măsură suplimentară de securitate.
Potrivit reprezenanţilor companiei, prin această măsură utilizatorii vor putea să-şi protejeze contul sau să reia controlul asupra lui în cazul în care un hacker reuşeşte să le schimbe parola de acces la propriul profil. Astfel, atunci când un utilizator confirmă numărul său de telefon, el permite site-ului Facebook să şteargă automat parola în eventualitatea spargerii contului.
Reţelele sociale ne vor numărul de telefon

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus