Skip to main content

X Factor, debut de două ori mai bun decât la primul sezon. Jackie Chan, pe locul doi

 
XFactor_juriu_web
XFactor_juriu_web

Publicitate

Cu un nou juriu, X Factor, de pe Antena 1, a avut un debut de două ori mai bun decât la primul sezon. Aseară, la emisiunea cu Dan Bitman, Delia şi Cheloo în juriu s-au uitat aproape 1,7 milioane de români. Nici finala primului sezon nu a avut aşa o audienţă.

Filmul cu Jackie Chan (contraatacul tradiţional al Pro-ului pentru X Factor, cu care a câştigat în primul sezon) a fost pe locul doi.

Interesant este că un film cu Jackie Chan va fi folosit de Antena 1 pentru a contracara, marţi, premiera de la Vocea României, de pe Pro TV.

Înainte de cifrele de aseară, o scurtă comparaţie cu primul sezon.

COMPARAŢIE: La primul sezon, anul trecut, X Factor a fost iniţial programat sâmbătă. Pe 17 septembrie 2011, audienţa Antena 1 a fost de puţin peste 800.000 de telespectatori pe minut, dintre care 652.000 erau din mediul urban. Ulterior, show-ul s-a mutat duminică. Cea mai bună audinţă a primului sezon a fost finala: 1,02 milioane de telespectatori pe minut, în mediul urban.

Audienţele de aseară, 23 septembrie 2012, la debutul sezontului doi al X Factor:

La nivel NAŢIONAL: Antena 1 a fost urmărită, în medie, de 1,66 milioane de români în fiecare minut. Pro TV (care a difuzat Spionul din vecini, cu Jackie Chan) a avut o medie de 1,43 milioane.

X Factor s-a intersectat cu Schimb de mame (Prima TV), Ochii din umbră, cu Ernest (Kanal D), dar şi cu o altă premieră. Este vorba de În premieră (Antena 3, difuzată în intervalul 21.00-22.00). Emisiunea de reportaj a avut o medie de peste jumătate de milion de telespectatori pe minut, dintre care cei mai mulţi (430.000) au fost din oraşe.

La nivel URBAN: X Factor a scos o medie, în oraşe, de 1,14 milioane de telespectatori pe minut. Dublu faţă de debutul primului sezon, când în juriu erau Mihai Morar, Paula Seling şi Adi Sână. Pro TV a fost aseară pe locul doi, cu 727.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban.

Vârful de audienţă a fost atins la ora 22.13, când la X Factor se uitau 2,59 milioane de români, dintre care 1,76 milioane din mediul urban.

Audienţa posturilor TV, duminică, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii X-Factor în mediul URBAN:

1. Antena 1 –  1.144.000 de telespectatori pe minut (10,9 rating)
2. Pro TV – 727.000 (6,9)
3. Kanal D – 482.000 (4,6)
4. Antena 3 – 471.000 (4,5)
5. Prima TV – 306.000 (2,9)

Audienţa posturilor TV, duminică, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii X-Factor în mediul NAŢIONAL:

1. Antena 1 – 1.666.000  de telespectatori pe minut
2. Pro TV – 1.439.000
3. Kanal D – 1.354.000
4. Antena 3 – 618.000
5. Prima TV – 610.000

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • dana dana
    Diferenta o face juriul, clar!
    Data trecuta nu m-am uitat, mi se pareau super enervanti. Dar acum mi s-a parut fff misto si o sa ma uit in continuare!

Trimite un comentariu

sus