Skip to main content

8 Noiembrie. Campania electorală la TVR: emisiuni de promovare - luni, miercuri şi joi; dezbateri - marţi şi vineri

 

Publicitate

CAMPANIE ELECTORALĂ. TVR va difuza în campania pentru alegerile parlamentare emisiuni de promovare electorală, în zilele de luni, miercuri şi joi, şi emisiuni de dezbatere electorală, în zilele de marţi şi vineri, scrie Mediafax.

Oferta timpilor de antenă pentru campania electorală la Societatea Română de Televiziune (SRTv) a fost prezentată reprezentanţilor partidelor politice. Propunerea SRTv prevede emisiuni de promovare electorală în zilele de luni, miercuri şi joi şi emisiuni de dezbatere electorală în zilele de marţi şi vineri.


Campania electorală la TVR: emisiuni de promovare - luni, miercuri şi joi; dezbateri - marţi şi vineri


REACŢIE. Ada Meseşan, în calitate de consultant al ARD, a declarat miercuri, că TVR a impus o grilă de emisiuni electorale din care dezbaterile lipsesc aproape complet şi care reprezintă "o protejare făţişă a intereselor politice ale USL", scrie Mediafax.
"Conducerea TVR face politică, nu presă. Face politică, în loc să respecte regula de bază a unei televiziuni naţionale, cea de informare corectă a opiniei publice. Aşa-zisa ofertă a TVR privind emisiunile electorale prezentată alianţelor şi partidelor participante la campania din această toamnă reprezintă o protejare făţişă a intereselor politice ale USL", a declarat Ada Meseşan, precizând că se exprimă în acest sens în calitate de consultant al ARD.
Ada Meseşan, consultant al ARD: TVR a impus o grilă electorală care protejează făţiş interesele USL


SITE-URI GRATUITE ÎN ZIUA ALEGERILOR. New York Times şi Wall Street Journal, două dintre cele mai importante publicaţii americane, au renunţat marţi la taxa impusă utilizatorilor site-urilor lor, cu prilejul alegerile prezidenţiale americane, potrivit Mediafax.

Publicaţia The New York Times a decis să ofere acces gratuit utilizatorilor site-ului şi aplicaţiei sale de mobil, timp de 24 de ore, începând de marţi, de la 18.00 (ora locală, coasta de est a SUA) , cu puţin timp înainte de încheierea primului sondaj privind rezultatele alegerilor
Site-urile New York Times şi Wall Street Journal au putut fi accesate gratuit de alegerile americane


CAMPANIA ELECTORALĂ LA AMERICANI. In ultima saptamana din octombrie, rata de interactiune a fost de 6,5% pentru pagina de Facebook a lui Obama si de 14,4% pentru Romney, arata o analiza realizata de agentia de relatii publice GolinHarris Bucuresti, conform Wall-Street.ro.

“Conturile de Facebook si Twitter ale Presedintelui Barack Obama au mai trecut printr-o campanie electorala, deci au beneficiat de un buget de promovare in plus, iar acest lucru este evident in numarul total de fani (Facebook: mai mult de 31.800.000; Twitter: peste 21.700.000). Pe de alta parte, paginile lui Mitt Romney (Facebook: peste 12.000.000; Twitter: mai mult de 1.700.000) par ca dispun de un buget actual de sustinere mai mare sau de o viralizare sporita.
Lupta prezidentiala in social media: Obama are de aproape 13 ori mai multi fani pe Twitter


AFACERI ÎN STAGNARE. McCann Worldgroup Romania, al patrulea grup de comunicare de pe piata locala, va avea anul acesta o cifra de afaceri similara cu cea din 2011, cand businessul a fost in jurul a aproximativ 55,5 milioane de euro, insa profitul va fi mai mic decat cel de anul trecut, a declarat pentru Wall-Street.ro, Bogdan Enoiu, directorul general al grupului.

“A fost un an bun. Profitul este mai mic decat anul trecut, pentru ca, totusi, se simte criza, si, in general, nu putem lua mereu business international. In general, este un an da, un an nu. Nu poti avea in fiecare an campanii pentru clienti internationali. Iar dupa trei ani in care profitul a fost mai mult sau mai putin in acelasi punct, acum am coborat usor”, spune Enoiu, fara a oferi date exacte despre profitabilitate, pentru ca mai sunt doua luni pana la finalul anului.
Enoiu: Anul acesta avem un profit mai mic, dar cifra de afaceri este similara cu cea din 2011


MUTARE. Alina Meleşcanu se alatura echipei Ogilvy Public Relations, ocupand functia de PR director, dupa ce a acumulat o experienta de peste 10 ani in relatii publice, resurse umane si comunicare. Anterior, ea a ocupat pozitia de communication director in cadrul agentiei Rogalski Grigoriu.
Alina Melescanu intra in echipa Ogilvy ca PR director


REBRANDING PENTRU LACTATE. Agentia de publicitate AdVenture anunta rebranding-ul Lactag, ale căruit produse vor fi prezente la raft în această lună în ambalaje noi, scrie DailyBusiness.ro.

Campania “Pe gustate!” marcheaza relansarea gamei traditionale Lactag, o noua politica comerciala si de marketing si un nou concept de comunicare.
AdVenture semneaza rebrandingul si campania de relansare a Lactag


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus