Skip to main content

Şeful mare Discovery, scrisoare deschisă către abonaţii RCS: “Suntem indignaţi de ceea ce se întâmplă”

 

Publicitate

"Suntem indignaţi de ceea se se întâmplă", arată într-o scrisoare deschisă Mark Hollinger, preşedinte şi CEO Discovery Networks International.

Scrisoarea este adresată abonaţilor RCS, după ce cablistul a decis să scoată din grila canalul Discovery.

Din scrisoare:

  • "Având o poziţie dominantă în piaţă, dacă RCS&RDS va continua să elimine canale precum Discovery, în final, telespectatorul va rămâne cu foarte puţine opţiuni în ceea ce priveşte producţiile de calitate, ca cele pe care noi vi le-am oferit, zi de zi, în ultimii 15 ani."
  • "Discovery a oferit celor de la RCS&RDS reduceri ale tarifelor tocmai pentru a veni în întâmpinarea preocupărilor lor legate de condiţiile economice în schimbare din România şi poziţia lor pe piaţă. Cu toate acestea, nu au considerat necesar să se întoarcă la masa negocierilor."
  • "Suntem indignaţi de ceea ce se întâmplă, motiv pentru care am demarat discuţiile cu autorităţile din România şi cu Uniunea Europeană."
  • "Există riscul ca telespectatorii să fie prinşi în contracte la preţuri mari, pentru servicii pe care nu şi le doresc sau asupra cărora nu au niciun control."
Integral, scrisoarea deschisă cătrea abonaţii RCS&RDS din partea lui Mark Hollinger, preşedinte şi CEO Discovery Networks International:

"În urmă cu o săptămână, Discovery Networks îi avertiza pe abonaţii RCS&RDS că este foarte posibil să piardă cele şase canale Discovery, inclusiv Discovery Channel, TLC şi Animal Planet.

Din păcate, aceste temeri s-au adeverit, iar RCS&RDS a scos canalele noastre din ofertele sale în seara de 29 noiembrie, cu o zi înainte de expirarea contractului. Astfel, aproximativ 3 milioane de telespectatori au pierdut accesul la programele lor preferate, printre care Vânătorii de mituri, Cum se fabrică sau Curiosity.

Acest lucru se întâmplă după aproape un an de încercări ale Discovery Networks de a aduce RCS&RDS la masa negocierilor.

Relaţia cu telespectatorii este foarte importantă pentru Discovery, aşadar suntem extrem de dezamăgiţi de situaţia la care s-a ajuns. Fără voi, telespectatorii noştri, Discovery Channel nu ar fi fost cel mai iubit canal de documentare din România în ultimii 15 ani, iar vedete precum Adam şi Jamie, Steve Irwin sau Buddy Valastro nu ar fi ajuns în casele românilor.

Avem încredere în publicul din România şi în economia ţării, tocmai de aceea am investit aici în crearea unui birou local, care este responsabil de operaţiunile Discovery în Sud-Estul Europei. Din acelaşi motiv, am creat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei proiectul Şcoala Discovery, o iniţiativă unică prin care oferim conţinut educaţional video şi online gratuit, tuturor profesorilor şi elevilor din România.

Cel mai important este că voi, telespectatorii români, sunteti privaţi de posibilitatea de a alege în funcţie de preferinţele voastre.

Având o poziţie dominantă în piaţă, dacă RCS&RDS va continua să elimine canale precum Discovery, în final, telespectatorul va rămâne cu foarte puţine opţiuni în ceea ce priveşte producţiile de calitate, ca cele pe care noi vi le-am oferit, zi de zi, în ultimii 15 ani.

Discovery a oferit celor de la RCS&RDS reduceri ale tarifelor tocmai pentru a veni în întâmpinarea preocupărilor lor legate de condiţiile economice în schimbare din România şi poziţia lor pe piaţă. Cu toate acestea, nu au considerat necesar să se întoarcă la masa negocierilor şi să discute pe marginea ofertei noastre.

Suntem indignaţi de ceea ce se întâmplă, motiv pentru care am demarat discuţiile cu autorităţile din România şi cu Uniunea Europeană.

Judecând după ceea ce vedem acum, există riscul ca telespectatorii să fie prinşi în contracte la preţuri mari, pentru servicii pe care nu şi le doresc sau asupra cărora nu au niciun control. Nu credem că este o situaţie pe care şi-o doreşte cineva în viitor.

Suntem norocoşi să avem alţi parteneri precum Romtelecom, UPC, AKTA sau alţi operatori locali, care au în continuare portofoliul Discovery în ofertele lor. Suntem în mod special bucuroşi că UPC va lansa două noi canale Discovery - ID Investigation Discovery şi Animal Planet HD, începând cu 1 decembrie.

Sprijinul vostru în ultimii 15 ani a fost remarcabil şi aş vrea să mulţumesc pe această cale celor peste 20,000 de fani care au semnat petiţia noastră în ultima săptămână. Îi asigurăm că susţinerea lor nu a fost în van. Astfel de telespectatori ne inspiră să producem cele mai bune programe precum Universul văzut de Stephen Hawking, Vânătorii de mituri sau cel mai nou serial de referinţă, Curiosity.

Continuăm să facem toate eforturile pentru ca programele noastre să fie disponibile cât mai multor telespectatori."

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • TONY....perfect de acord cu tine, aici si pe alte chat-uri sunt tot feluri de postaci cu pareri care nici macar nu sunt abonati digi tv, pot sa confirm cu tarie CA '' DISCOVERY CHANNEL ROMANIA''' ARE CEL MAI PROST MANAGEMENT DIN ISTORIA TV, sa poti castiga milioane de euro garantat pt. multe programe expirate, sa vrei mult si sa pierzi totul denota amatorism si prostie cu carul , eu ca abonat digi tv satelit de 6 ani , pot spune doar atat ...''' felicitari RCS RDS''' , SANTAJUL MURDAR NU ARESANSE LA ACEASTA COMPANIE, cine nu e multumit valea la upcccr, dolce amar tv...in loc sa isi faca un pachet separat sa il comande cine doreste au pierdut tot ...maxima oncompetenta
  • Cred ca din afacerea asta pierde atat Discovery cat si RCS-RDS.
    Multi anunta ca renunta la abonamentul de TV de la RCS-RDS in semn de protest.
    Sa vedem cati vor duce intentia la bun sfarsit.
  • da bai Tony , platesti si 150 de lei dar E CALITATE! nu Posturi/emisiuni de 2 lei. prefer sa platesc mai mult si sa vad CE VREAU EU NU CE VRETI VOI si esti tratat cum trebuie.
  • Nu prea cred ca l-a cuprins disperarea pe seful Discovery.Sunt convins ca in cativa ani programele Discovery vor reveni pe RDS.Cand vor vedea ca isi vor pierde treptat din clienti atunci sa vezi cum se vor inversa rolurile si se vor ruga astia de la RCS si vor plati pretul stabilit de Discovery pentru a atrage clientii inapoi.Cu prostiile pe care le fac astia de la RDS isi ajuta involuntar concurenta.
  • președinte și CEO Discovery Networks International isi joaca salariul baban si chiar functia daca pierde jumatate din piata din Romania; si asta nu este prea bine pentru domnia sa...demersul pe care il face este unul care arata disperarea care l-a cuprins.
  • Dupa ce si-a facut vanzare cu Discovery si Cartoon si Eurosport, RCS nu le mai vrea decat in pachete separate. Adica nu mai vrea sa mai suporte nimic din costuri, vrea doar profitul – sa plateasca spectatorul tot, sa mai faca RCS niste bani in plus pe seama lui!
  • liga I la dolce are doar doua din cele 9 meciuri ale etapei, nu vezi campionatele de fotbal si cupele Italiei, Spaniei, Angliei, Frantei, nu ai Cupa Romaniei, moto gp, formula 1, campionatele romanesti de handbal, volei, polo, baschet, etc, zeci de transmisii de la competitii internationale importante. te vei plictisi la dolce, pe bune...
  • Vreti sa fie numai programe mediocre si proaste pentru tot poporul. Sigur, sa-si faca Discovery oferta separata, sa vedem atunci cati prosti sunteti in tara asta!!!
  • Bine ca va plac programele Digi – din tot ce scrieti se vede ca nu v-ati uitat nici macar un minut la ele: oboseli, plictiseli si ameteala! Macar uitati-va si voi la televizor, decat sa va grabiti sa comentati.
  • Asa e, adevarul e ca la ce preturi practica RDS zic sa iesim in strada.
  • Tony esti un prost si *uie si la toata echipa rcs&rds adica 'retards'
  • @mariana
    Da,da o companie de calitate + respect dar pentru UPC
    La Rcs abonamentul pd cablu poate ajunge la maxim 38 de lei dar la UPC cablu poate ajunge la peste 100 de lei pe luna daca vrei si internet + tel poți plăti peste 150 de lei pe luna plus ca la UPC se plătește programele HD in schimb la Rcs sunt la liber
  • Si atunci de ce nu au curaju sa accepte oferta Rcs?
    Ma bucur asa de mult ca nu mai plătesc taxa la Discovery
    Am N geo, n geo wild, digi world, digi animal, digi life, History Channel etc....
    Nu avem nevoie de documentarele voastre expirate de pe discovery, cersiti la alți operatori milioane de dolari ca la Rcs nu va mai merge gunoierilor.
  • in loc de bonuri de masa la RCS se ofera si reducere la spalare pe creier? daca sunteti atat de tari de ce nu renunatati si la Eurosport, CNN, Euronews, TCM, HBO, MGM,ProCinema,AXN, Disney, MTV, VH1? ce atatea canale care vor sa va jefuiasca? e o placere sa nu lucrezi cu RCS. la UPC esti bine tratat+ ca au o oferta foarte buna. cine-si doreste sa plece de la RCS sa dea un telefon la UPC. o sa gaseasca o companie de calitate + respectul cuvenit. cine nu, ramane cu o comapnie specializate in facutul trotuarului. este imposibil ca la ce costuri aveti sa faceti profit. sper sa se sesizeze ministerul finantelor si sa va "calce" un pic.
  • draga tony, se vede ca lucrezi la RCS o companie 100% romaneasca. limbajul suburban+ respectul fata de telespectatori arata valoarea RCS. cine isi doreste servicii de calitate sa se mute la Romtelecom si UPC. cine vrea sa fie calcat in picioare, sa ramana la RCS.

Trimite un comentariu

sus