Skip to main content

EXCLUSIV. 30.000 de petiții depuse la RCS de către Discovery. RCS a refuzat coletul

 

Publicitate

MII DE PETIȚII ÎN 20 DE CUTII. Discovery Channel a trimis la sediul RCS 20 de cutii în care se aflau 30.000 de petiții ale abonaților care cereau reintrarea Discovery Channel în grila de programe. RCS a refuzat petițiile.

Reporterul paginademedia.ro relatează în exclusivitate de la fața locului cum s-a derulat livrarea.

După ce coletele au fost descărcate la sediul RCS&RDS, reprezentanții operatorului au întors coletul. Pachetele au fost descărcate de maratonistul Paul Dicu, fost participant la campania Eroii Discovery. O parte dintre cele 20 de pachete au fost depuse la recepția sediului RCS&RDS, iar o parte la intrarea în clădire.

Tot Paul Dicu a fost cel care a încărcat petițiile în mașină după ce RCS a refuzat să le primească. Motivul refuzului nu a fost precizat celor care au făcut livrarea.

"Erou" în campania Discovery, Paul Dicu este, el însuși, un abonat RCS.

Paul Dicu a făcut parte din campania “Oricine poate fi erou”. Câțiva români au fost candidați pentru titlul de marele erou. Fiecare "erou" a fost prezentat printr-un scurt film pe Discovery. În campania câștigată de Laurențiu Șerban (fost militar în Afganistan), au fost zece "eroi Discovery"

Cine este Paul Dicu:

Paul Dicu (43 de ani) scrie proză și poezie, cântă la bass, este scanfandru la delfinariu, practică arte marţiale şi antrenează pro-bono o unitate a trupelor speciale din Constanţa. Paul a alergat pentru România în Marathon des Sables.

Detalii despre campania Discovery, pe Paginademedia.ro, AICI.

EXCLUSIV Video: Imagini cu momentul în care Discovery depune petițiile la RCS

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Tu sigur esti PR-ist pe la UPC sau Discovery pt ca prea le dai cu propaganda anti-rds. Una peste alta, cred ca mai rau le tremura chilotii astora de la Discovery decat celor de la RDS si asta pt ca pierderea astora din urma va fi mult mai mica comparativ cu gaura din bugetul Discovery.
  • Discovery avea o afacere beton in Romania, lua bani de la cablisti si in paralel si de la cei care bagau publicitate pe post asta fara investitii majore pt ca 80-85% din continutul Discovery era vechi de 2-5 ani. Renuntarea la ei a celor de la RDS le diminueaza cu 50% telespectatorii ceea ce o sa duca la diminuarea drastica a publicitati pe post + suma ce venea de la RDS... asta e problema celor de la Discovery si nu ca ar fi inebuniti sa educe romanii cu documentare expirate.
    P.S. inainte sa criticati ar fi bine sa vedeti ca pe langa cele 2 canale marca proprie DIGI mai gasiti 3-4 canale cam pe aceiasi tema majoritatea si in format HD
  • Ba nu 500, s-au înregistrat 15.347 de rezilieri. Cifre din burtă putem scoate cu toţii. Stai liniştit, numărul lor va creşte după ce oamenii vor vedea că nici CNA, nici concurenţa nu pot readuce Discovery pe RCS. Iar după ce RCS va scoate şi HBO şi Eurosport-urile, vei simţi şi tu la leafă. :)

    PS Cifra de mai sus e complet falsă. N-am idee câţi oameni s-au dezabonat de la RCS. Iar atâta vreme cât eu prind din nou Discovery nici nu îmi pasă.
  • O informatie pentru cei foarte agitati: pana acum s-au inregistrat in jur de 500 de rezilieri de contracte RCS pe motiv de Discovery. Daca socotim ca sunt peste 3.000.000 de abonati, iar RCS platea catre Discovery vreo 15.000.000 de dolari in fiecare an, e clar ca Discovery nu poate decat sa-si planga in pumni. Dar cu actiunile lor, inclusiv cea de azi se dovedesc absolut penibili.
  • nu le convine ca nu au bani si daca pleaca la UPC le cade reteaua cum lea cazut celor de la UPC ieri 13 dec 2012
  • da mare disperare acu cei deranjati de RCS dc nu pleaca la UPS sau Romtelelom chiar is penibili . daca la vodafon nu ti convine !!?? nu pleci la Orange sau Cosmote!!!?????? asa si aici la RDS care nu va convine din partea mea pute ti pleca ca oricum eu raman la RDS e cel mai ieftin si profesionalism eu unu nu ma prea uitam la DISCOVERY acum ma uit la DIGI Life sau Digi World
  • Echipa de fum de la RCS se face remarcată în comentarii. Veţi rămâne tot mai singuri, băieţi. Asta dacă într-adevăr sunteţi mai mulţi. Nu uitaţi că lefurile voastre sunt plătite de abonaţii pe care nu daţi doi bani.
    După 12 ani, eu v-am spus adio, dar nu regret. Pe lângă Discovery-uri acum am şi Da Vinci Learning.
    Vă doresc să rămâneţi cu Digi-u'-n... gură. :)
  • Discovery, tot mai penibili! Daca va pasa atat de mult de cei care va urmaresc programele de ce nu acceptati oferta celor de la RDS? Un pachet special cu toate programele Discovery vandut separat de restul programelor,asa cum este HBO.
  • Sfârşitul socialismului cultural. Partea I: Discovery
    Scoaterea Discovery din pachetul de bază al RCS este cea mai scumpă gafă a anului în media. Nu e gafa RCS, ci a Discovery. Iată de ce:
    Relaţia dintre televiziuni şi cablişti poate urma în general două modele…

    Pe de-o parte, există principiul must-carry, o reglementare flexibilă şi ne-arbitrară. Un post se poate declara liber la retransmisie, adică fără plată. Intră automat pe o listă pe care este ierarhizat după audienţă. De pe această listă, cabliştii sunt obligaţi să preia, în ordine, măcar un sfert din posturile pe care le retransmit. În felul ăsta, nici un post care strânge măcar câteva mii de privitori nu poate fi ţinut la uşă. Pentru bani însă, trebuie să umble după reclamă.

    Pe de altă parte, există televiziuni care cer bani pentru retransmisie, pe care cabliştii trebuie să-i ceară mai departe de la abonaţi. În schimb, dacă nu se înţeleg la preţ, postul lipseşte din pachet.

    Există însă şi un al treilea model, în care televiziunea cumulează doar avantajele din ambele scenarii. Dacă prestigiul şi notorietatea îţi permit, poţi să nu te declari liber la retransmisie şi totuşi cablistul să nu îndrăznească să te ocolească. Este cazul Discovery, Eurosport, al celor de desene animate sau al câtorva canale Pro (a încercat şi Antena să se strecoare pe uşa din dos – să se declare liberă pe cablu dar cu plată pe satelit – dar s-a fript). Veniturile per privitor sunt multiplicate teribil de faptul că din zece, unul plăteşte să te vadă iar restul – că-i interesează sau nu – plătesc să te “aibă în grilă”. Un fel de socialism: luăm de la “proşti”, dăm la “deştepţi”. Presiunea “deştepţilor” care cred că “li se cuvine cultură” la preţ socializat este avantajul competitiv suprem.

    Pentru cine a ajuns în situaţia asta, televiziunea nu mai pare o afacere, ci o rentă. Totuşi, nu poate dura la nesfârşit.

    Unde a greşit Discovery:

    Prima greşeală a fost că a încercat să mărească un profit deja foarte mare, cu documentare vechi, reluări multe şi reclamă cât încape. Costul care nu s-a văzut în bilanţ este erodarea propriului capital de prestigiu. Altfel spus, au jumulit de pene găina cu ouă de aur.

    A doua greşeală a fost că au refuzat să vadă şi să audă trenul care se îndrepta spre ei. Când de la o singură companie primeşti lunar un cec de un milion de euro şi îi vezi că nu se tem să renunţe la Antena 3 sau că îşi fac propriile canale de orice, ar trebui să schimbi ceva urgent. Cea mai bună soluţie într-un astfel de moment este “lovitura preventivă”: să propui chiar tu o reducere substanţială (de exemplu până la valoarea reală a serviciului pe care îl oferi), cu condiţia unui contract pe termen lung. Şi în deplină confidenţialitate, ca să-i poţi mulge în continuare pe guguştiucii mai mici la tarifele obişnuite.

    A treia greşeală a fost că au jucat “totul sau nimic” chiar şi când nu mai aveau nimic. Dacă acceptau să vândă canalele într-un pachet separat dar ieftin, aveau şanse să strângă măcar o parte din clienţii vechi şi să le livreze în continuare şi publicitate.

    A patra greşeală este că speră să poată capitaliza nemulţumirea consumatorilor şi reflexele competitorilor. Se înşeală. Primul reflex al UPC sau Romtelecom este să ia clienţii rămaşi pe afară, însă după o vreme vor reevalua ei înşişi cecurile pe care le trimit către Discovery. Mai ales că aura s-a spart: nu-i mai retransmite “toată lumea”.

    Discovery a intrat într-o spirală al cărei vârf este pe fundul prăpastiei. Nu mai există ieşire, economică, contabilă, administrativă, juridică sau civică. Mai sunt doar două scenarii:

    Fie renaşte în forţă, cu ceva ce nimeni nu poate oferi, inclusiv un pachet substanţial de documentare noi, profesioniste, făcute în România. În felul ăsta, ar fi iar de nerefuzat.

    Fie se înscrie pe lista must-carry şi renunţă la veniturile de la cablişti pentru a salva cât mai poate salva din cele pentru publicitate.
  • singurul demers corect este ca fiecare abonat sa sune la 031.400.4600 si sa ceara postul Discovery in grila RCS
    fiecare copil, abonat la alte companii (UPC, DOLCE, etc..), angajat Discovery, etc... poate scrie petitie pe net daca tineti neaparat sa scrieti petitie adresati acea petitie catre Discovery sa accepte propunerea RCS de a face un pachet Discovery petru a plati doar cine vrea pe programele Discovery si nu si cei 99% care nu urmaresc Discovery Expired
  • RCS a pus in practica fix atitudinea pe care o are si fata de abonati. Noi le trimitem plangeri, ei nici nu se uita la ele, noi ii sunam sa le spunem ca nu ne merg decodoarele sau ca nu stiu ce canal l-am prefera in romana, nu dublat in maghiara, lor li se rupe. Asta e, fratilor, noi le-am dat nas cand ne-am dus buluc la ei sa ne-abonam. Ba mai mult, nici acum, intr-al 12 lea ceas,nu punem piciorul in prag. Asa ne trebuie daca nu suntem in stare sa reziliem contractul sau sa-i reclamam la ANPC! http://www.anpc.gov.ro/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=8&Itemid=54

Trimite un comentariu