Acces Direct şi Observatorul Antenei 1 demarează, începând de astăzi, campania “Salvează speranţa”, în care vor fi ajutaţi copii care au real talent într-un domeniu, dar nu beneficiază de posibilităţi materiale, dar şi persoane în vârstă, celebre în trecut, potrivit unui anunţ al postului de televiziune. În acest demers, sunt donaţi toţi banii câştigaţi din publicitatea difuzată într-o ediţie Acces Direct.
Simona Gherghe, prezentatoarea show-ului: "Sunt o mulţime de copii talentaţi în România, care, până acum, n-au avut nicio şansă. Vreau să le dăm noi această şansă!"
Cazurile care vor fi prezentate în ediţia din această seară a emisiunii Acces Direct şi la Observator în campania “Salvează speranţa” sunt: Ileana Constantinescu, vocea care l-a fascinat pe Mihail Sadoveanu şi Camelia Anghel, o micuţă campioană la gimnastică, părăsită de mamă.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
P.S : Daca tu chiar ai impresia ca porcaria asta de miscare PR chiar inseamna ca CITEZ : "Antena 1 inlocuieste mizeria si manelistii cu campanii sociale si valoare." .......Te inseli amarnic ba baiatule. Ori incerci sa te pacalesti singur, ori faci parte din publicul tinta "credul"(ca sa nu zic altfel) al emisiunii, ori scri la comanda. Chiar nu vreau sa jignesc dar sigur e una din trei daca nu chiar doua din trei.
P.S la P.S : Nu stiu de ce voi "oamenii de presa" nu puteti sa intelegeti ca sunt si destule persoane din randul privitorilor(pur si simplu) care intra pe site-ul asta pt a sta pur si simplu la curent. Nu va mai ofuscati atata cand vine unul si chiar va spune parerea lui din afara, pt ca in definitiv PT NOI ASTIA DIN AFARA lucrati. Aveti audienta (scrisa sau la tv) va luati bani, nu aveti poate tot va luati dar din alta parte ( totusi mai trebuie sa bagati in seama si (...ulimea)
Voi, postacii vigilenti si neinduplecati, nu insemnati absolut nimic.
Nu se supara nimeni daca si dupa schimbarea asta ramaneti suprati si inveninati.
Veti muri mai repede din cauza stressului.
Dar, pentru marele public, este minunat ca Antena 1 inlocuieste mizeria si manelistii cu campanii sociale si valoare.
Chiar daca o fac din motive meschine, pentru bani, pentru PR, sau ce alte uneltiri si conspiratii ati mai descoperit voi.
Important e ca publicul va avea calitate in loc de mizerie.
Martirul Petrisor devine personaj de fabula al presei.
Avon scoate publicitatea dintr-o emisiune.
OK!
Dar de ce apare apoi titlul "Avon reactioneaza dupa articolul din PdM si scoate publicitatea"?
Si pe paun, cand si-a deschis coada, l-a mancat vulpea.
Daca chiar ai reusit sa faci o fapta buna, trebuia sa te bati cu caramida in piept?
La proces, o companie multinationala, precum Avon, nu va spune ca si-a bazat decizia pe postacii de pe acest site.
Deci, nu se va putea demonstra nicio legatura intre un presupus prejudiciu si PdM.
Deci paunul scapa fara nicio grija, un pic speriat si cu coada un pic jumulita.
Dar, daca in locul lui Petrisor era domnu' Dan, cu o asemenea minge ridicata la fileu de costumul scump al Antenei cu CEO in el, era rupere!
Sase luni se distra domnu' Dan, in serial, cu o asemenea gafa de proces caraghios.
Dar de fapt ce tot imi racesc eu tastatura aici, pentru publicul emisiunii sigur o sa mearga diversiunea asta de 1 leu 50.
Ce mizerie de oameni sunt frate la emisiunea aia...