Skip to main content

5 Mai. Dragomir, în războiul Antena-RCS: Nu sunt tâmpit să rup un contract de 104 mil. euro

 

mitica dragomirRĂZBOIUL ANTENA-RCS PURTAT ŞI DE REPORTERI. Preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, susţine că televiziunile care transmit partidele din Liga I au obligaţia de a transmite unele meciuri cu 12 camere, dar a precizat în acelaşi timp că nu este "tâmpit" să rupă un contract de 104 milioane de euro pentru că nu s-a respectat această condiţie, scrie Mediafax.

Publicitate

Dragomir a răspuns astfel unei întrebări primite din partea unui reporter al postului Antena 3 în cadrul conferinţei de marţi.
În cadrul discuţiilor, reporterul Antena 3 a acuzat faptul că RCS&RDS nu a respectat contractul transmiţând meciuri cu doar şase camere, şi nu cu 12. În acelaşi timp, reporterul Digi Sport a susţinut că Antena 1 nu a respectat o altă clauză a contractului cu LPF privind transmiterea partidelor în format High Definition (HD).


Dragomir: Nu sunt tâmpit să rup un contract de 104 milioane euro pentru că nu s-a transmis cu 12 camere


TĂCERE CONTRA CONTRACTE. Trustul lui Dan Voiculescu a încasat de la preşedintele Oltchim contracte de publicitate de 300.000 de euro. Televiziunile trustului Intact au fost foarte rezervate în ceea ce priveşte căpuşarea combinatului chimic, scrie Evenimentul zilei.

Primul contract a fost încheiat cu societatea fetelor lui Dan Voiculescu, Media Casa Press, pe 30 noiembrie 2009. Valoarea înţelegerii era de 100.000 de euro, plus TVA. În condiţiile în care în 2010 combinatul petrochimic avea pierderi de 200 milioane de euro, fostul director Constantin Roibu a cumpărat „bunăvoinţa” şi tăcerea publicaţiilor patronate de Voiculescu. Robert Turcescu a prezentat acest contract, în cadrul emisiunii „Sub semnul întrebării” de la B1 TV.
Tăcere contra contracte. Voiculescu are o obişnuinţă să încaseze bani în conturile grupului său media în schimbul tăcerii 


SPOTURI INTERZISE DE PE TV. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis marţi să interzică de la difuzare trei spoturi publicitare pentru produse Nivea, Făgăraş şi Always, considerând că respectivele clipuri încalcă legislaţia audiovizualului, scrie Mediafax.

Deşi spoturile nu mai sunt difuzate în acest moment, preşedintele CNA, Laura Georgescu, a precizat că măsura a fost luată de Consiliu pentru a împiedica o eventuală difuzare a acestora în viitor, în forma actuală.
În legătură cu cele trei spoturi, CNA a primit şi un punct de vedere din partea Consiliului Român pentru Publicitate (RAC). Astfel, instituţia a analizat spoturile publicitare şi a decis că acestea încalcă prevederile articolului 1, alineatul 2 din Codul de practică în publicitate, potrivit căruia "comunicarea trebuie să nu exploateze credulitatea, lipsa de experienţă sau lipsa de cunoştinţe a consumatorilor", a articolului 1, alineatul 3, conform căruia "comunicare trebuie să se evite orice afirmaţie sau reprezentare care ar putea înşela consumatorii", dar şi a articolului 5, alineatul 1, text ce prevede că "anunţătorul trebuie să fie în măsură să probeze veridicitatea datelor, descrierilor, afirmaţiilor, ilustrărilor şi testimonialelor folosite în comunicare. Probele trebuie să fie actuale, relevante şi documentate".
Trei spoturi publicitare, pentru Nivea, Făgăraş şi Always, interzise de la difuzare de către CNA


CINE SE UITĂ LA ŞTIRI. Aproape 43% dintre românii care au urmărit programului Ştirile B1 de la orele 20:00, în perioada 1 ianuarie – 19 mai 2013, au vârste de peste 65 de ani. Cei cu vârste între 55 şi 64 de ani sunt în proporţie de 22,2%. Ştirile B1 se numără printre emisiunile de profil cu o cotă ridicată în rândul telespectatorilor cu studii superioare (30,7% - naţional), scrie Forbes.

Ştirile B1 – orele 20:00 au avut o audienţă medie de 154.000 de telespectatori pe minut (0,8% rating naţional), în perioada amintită, sub audienţa programul direct concurent de la România TV (218.000), dar peste Ora de ştiri de la TVR2 - ora 22:00 (138.000).
Românii mănâncă ştirile pe pâine: Ştirile B1 – ora 20, B1 TV


FESTIVAL MUZICAL LIVE LA MTV. MTV va găzdui "Live Music Day Festival", cel mai mare festival muzical difuzat exclusiv online, au anunţat marţi reprezentanţii posturilor muzicale MTV, HV1 şi CMT, scrie Mediafax.

Acest concert de 24 de ore va debuta în Statele Unite pe 19 iunie, la ora 19.00 EDT (23.00 GMT), şi va include prestaţiile artistice asigurate de peste 50 de trupe şi artişti din genuri muzicale diverse, precum rock, indie, pop şi folk. Printre participanţi se numără Kate Nash, Hanson, Atlas Genius, Labirinth şi Langhorne Slim.
Prestaţiile muzicale, însoţite de decernarea premiilor O Music, acordate pe baza voturilor exprimate de fani, vor fi difuzate în direct pe internet de la birourile grupului Viacom (care deţine MTV, n.r.) din New York, Nashville şi Los Angeles.
MTV va găzdui cel mai mare festival muzical difuzat exclusiv online


BĂSESCU ŞI SUSŢINĂTORII SĂI DE PE FACEBOOK. Preşedintele Traian Băsescu se va întâlni, joi, la ora 17:00, cu susţinătorii săi de pe Facebook, potrivit unui anunţ postat pe pagina de Facebook "Alături de Preşedintele Nostru", scrie Mediafax.

Pentru că numărul de locuri este limitat, selecţia se face pe baza răspunsului la întrebarea «Spuneţi, pe scurt, argumentele pentru care credeţi că social media a schimbat modul de comunicare online cu personalităţile publice şi cu lumea politică. Credeţi că social media este benefică în democraţie?». Aşteptăm răspunsurile la adresa de e-mail: [email protected]", se arată în mesaj.
Traian Băsescu se întâlneşte joi cu susţinătorii săi de pe Facebook. Care este modalitatea de selecţie


CÂT DE MULT SE FOLOSESC DISPOZITIVE DE CONSUM MEDIA. O cincime din populaţia totală Europei foloseşte activ trei dispozitive de consum media - televizorul, calculatorul personal şi smartphone-ul sau tabletă, potrivit celui mai nou studiu Mediascope, referitor la obiceiurile de consum media ale europenilor. Acesta arată că majoritatea covârşitoare a europenilor navighează pe Internet în acelaşi timp în care se uită la televizor, iar peste jumătate sunt online pe telefon sau pe tabletă în timp ce se uită la TV, potrivit unui comunicat IAB România, citat de HotNews.ro.
Mediascope Europe a fost realizat în mai 2013 pe un eşantion de 51.700 de persoane. Realizat începând din 2003, studiul este considerat standardul european în materie de cercetare cross-media în rândul consumatorilor.
Studiul Mediascope: Unul din cinci europeni foloseşte activ trei dispozitive de consum media - televizorul, calculatorul şi telefonul sau tabletă


VALOAREA PIEŢEI DE MOBILE MARKETING ÎN ROMÂNIA. Piaţa de marketing mobil se va apropia de 10 milioane de euro până la finalul acestui an, fiind în creştere cu aproximativ 25% faţă de anul trecut, scrie DailyBusiness.ro, care citează o estimare a membrilor Asociaţiei de Marketing Mobil din România.

Datele reunite ale membrilor Asociaţiei arată că în prezent rata utilizării de Internet mobil se situează la 46% în România şi este în continuă creştere. Aproape 60 % dintre utilizatorii de Internet mobil din ţară folosesc dispozitivele mobile pentru conectarea zilnică la Internet, mediu în care petrec în medie 18 minute.

Chiar dacă acest procent este mai scăzut decât în alte ţări europene unde procentele de conexiune zilnică ajung şi până la 80%, se estimează că utilizarea cotidiană a Internetului va creşte pe măsură ce tehnologiile mobile vor fi folosite la scară largă.
Piaţă de marketing mobil creşte în acest an la circa 10 mil. euro


FĂRĂ PORNOGRAFIE PE GOOGLE GLASS. La scurt timp după lansarea primei aplicaţii pornografice pentru ochelarii Google, compania a introdus deja modificări în Politica de dezvoltare şi utilizare a ochelarilor, aplicaţiile cu un conţinut sexual explicit apărând ca fiind interzise, scrie Mediafax.

"Nu permitem conţinut Glassware cu nuditate, acte sexuale grafice sau material sexual explicit. Google are o politică de toleranţă zero faţă de pornografia infantilă. Dacă descoperim conţinut cu pornografie infantilă, acesta va fi raportat autorităţilor adecvate, iar conturile Google ale celor implicaţi în distribuirea materialului vor fi şterse."
Ochelarii GOOGLE: Compania a interzis orice material pornografic pe Google Glass

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • alex alex
    Mitica merita sa fie alături de GIGI.
  • ROYCE ROYCE
    LA PUSCARIE CU MITICA. ACEST INDIVID TREBUIE SA AJUNGA DE URGENTA LA JILAVA.
  • mad79 mad79
    in contract scrie,doar la anumite meciuri cu 12 camera,si in special la Derrby-uri,pentru ca nu te astepti ca un Viitorul CSMS Iasi sa fie transmis cu 12 camera :)
    @Iulia Badescu I-ai luat locul lui Tom degetel sau e una si aceasi persoana inapta si cu cerebelul nedezvoltat?
  • jony jony
    Fara banii lu' rcs-rds am fi avut campionat cu 10 echipe. Mucles.
  • Iulia Badescu Iulia Badescu
    rcs-rds sunt niste hoti! iar mitica o sa intre la racoare in urma marsaviilor facute impreuna cu rds-ul!
  • 7up 7up
    Antena 1 si GSP au transmis HD??? Buna asta :) :) :) :)
    Aia abia acum isi dau seama cum functioneaza 16:9 si scriu asta mandru pe ecran.
  • ANTIBASE ANTIBASE
    Mitica la BRUTARIE !
  • MirceA MirceA
    Corect ! Cum sa rupa Mitica un contract desi nu sunt respecate clauzele din el ? Doar clauza aia cu 12 camere era pentru telespectator si noi nu contam.
    Faptul ca, in Romania, din reluari nu reusesti sa-ti dai seama de nimic cred ca e un fapt intentionat. Cu cat vedem mai putin cu atat mai mult isi fac ei de cap.
    Asta cu 12 camere n-o inteleg. Puteau sa puna clauza "minim 6" si cu asta basta. Dar au cerut 12, trebuiau sa fie 12. Faptul ca unii te platesc nu trebuie sa-si si bata joc de tine.
    Fotbal, televiziune, justitie... Indiferent de subiect, in Romania e total diferit fata de lumea civilizata.

Trimite un comentariu

sus