Skip to main content

SpotON. Dilemă: Cu măru-n bulă sau cu bula-n măr? Reclamele săptămânii

 

Publicitate

NOU, PE PAGINADEMEDIA.RO. Titlul nu este vreo glumă de-a lui Serghei Mizil sau din emisiunea lui Capatos. Aşa sună versurile unei noi reclame, puse pe acorduri muzicale, pentru sucul Tymbark. Calupurile publicitare s-au mai îmbogăţit, în ultimele săptămâni, cu spoturi la Romtelecom, Dolce (cu Pavel Bartoş), la Neumarkt şi la noul serviciu Orange TV.

Paginademedia.ro lansează astăzi, o nouă rubrică: Paginademedia SpotON.

Noua rubrică îşi propune, în colaborare cu AlfaCont, să pună în dezbatere cele mai noi campanii publicitare, imediat după ce reclamele au apărut pe post.

Cititorii Paginademedia.ro vor afla care sunt cele mai noi execuţii publicitare de pe piaţă şi pe ce staţii au fost lansate.

Spoturile ultimelor săptămâni:

  • Tymbark şi-a lansat un nou produs – un suc de mere acidulat. Reclama cântată sugerează contopirea dintre o bulă şi un măr şi are o sonoritate nu tocmai fericită: „Cu măru-n bulă sau cu bula-n măr”, cântă vesel spotul. „Performanţa” este semnată de agenţia Saatchi&Saatchi.
  • Pavel Bartoş este actor într-o serie de reclame pentru Romtelecom şi pentru oferta TV a operatorului – Dolce. Nu lipseşte „dansul Bartoş”, ajuns celebru după ce actorul a prezentat Românii au talent.
  • Tot pe segmentul de televiziune DTH, Orange TV îşi promovează intens noul serviciu de televiziune prin satelit. De multe ori, spotul a fost plasat pe prima poziţie în calupurile publicitare.
  • Repetiţia este artificiul folosit de Romtelecom în reclamele pentru portalul afacereataonline.ro. Protagoniştii spoturilor folosesc, obsesiv, sintagma „afacerea ta online”.
  • Tot pe repetiţie merge şi Neumarkt, în noul spot prietenii. Sigur, cu „gustul puternic şi amărui”, ca şi în reclamele precedente.
  • Samsung îşi promovează modelul S4 printr-o nouă reclamă - Bucătăria, care ilustrează avantajul de a putea controla, dintr-o privire, redarea unui film pe telefonul mobil.

Spoturile, în continuare:

Reclamele au fost obţinute cu sprijinul agenţiei de monitorizare Alfa Cont.

Fizzy - Cu măru-n bulă sau cu bula-n măr

Romtelecom - Scafandrul Pavel Bartoş

Romtelecom - Scafandrul 2

Newmarkt - Prietenii

Afacereataonline 1

Afacereataonline 2

Orange TV

Samsung Galaxy - Bucătăria

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nume nume
    asta cu apreciatul reclamelor nu are nicio relevanta... si eu apreciez reclamele la apa minerala dorna, dar nu cumpar niciodata dorna... de asta spun ca publicitarii sunt cumva in afara pietei: eu poate as cumpara timbarc, dar mi-ar fi rusine sa fiu identificat cu fraierul ala imbracat in mar. asa ca nu cumpar timbarc si iau pfanner sau ciao de portocale... se aude, mai, publicitarilor?
  • PAUL PAUL
    cea mai enervanta pentru mine nu se afla aici ,spre fericirea mea.Imi place sa consum bere dar reclama aceea imi face scarba 100% malt100% malt100% malt100% malt100% malt100% malt100% malt100% malt100% malt100% malt100% malt la orce eveniment!POATE AR TREBUI sa faca cei de la pagina de media un sondaj cu cateva reclame proaste/reusite incat cititorii sa poata avea sansa sa le voteze!
  • geo geo
    Ai sa fii surprins ca acest gen de reclame - a se vedea si "banditii" de la Selgros - este apreciat de cunoscatori...eu zic ca sunt productii de calitate indoielnica, insa foarte scumpe - de cel putin citeva mii de euro - la care au muncit, la creatie si realizare, poate, zeci de persoane.
  • LED LED
    Reclama la Orange TV e chiar reusita... Totusi Orange TV, va fi un eşec din cauza serviciilor inferioare altor companii. Reclama Samsung e puţin exagerată. La reclama Neumarkt, se insistă pe "gustul puternic şi amărui", acest fapt pe mine mă agasează. Reclamele cu Pavel Bartoş (Romtelecom) sunt penibile. Spoturile la "Afacerea ta online" sunt ok, dar chestia cu "Romtelecom sustine business-ul românesc" nu-şi are locul în reclamă. Spotul Timbark este făcut în glumă, un fel de caterincă. Acest spot este amuzant, să-l vezi şi să-i asculţi "muzica", însă după un timp devine şi el agasant...

    Aceasta este părerea mea !
  • nume nume
    aia la timbarc mi se pare o mare prostie... pe linga versurile oligofrene si imaginile stupide, tipul respectiv are o fata de luzar tipic. o fi bun timbarc, dar nu vreau sa ma identific cu luzarul ala imbracat in mar...

Trimite un comentariu

sus