Skip to main content

ZenithOptimedia îşi revizuieşte în scădere previziunea pentru piaţa globală de publicitate

 

Sursa foto: Capital.ro
Sursa foto: Capital.ro

Publicitate

Pentru a doua oară anul acesta, agenţia ZenithOptimedia îşi revizuieşte în minus previziunea pentru piaţa globală de publicitate în 2013, ca urmare a recesiunii din zona euro şi a preocupărilor privind securitatea sporită în Coreea de Sud, scrie Reuters.

ZenithOptimedia, parte a Publicis Groupe, al treilea cel mai mare grup de publicitate după WPP şi Omnicom, a declarat într-un raport că vânzarea de publicitate la nivel global va creşte cu 3,5 procente anul acesta.

În decembrie aceeaşi agenţie previziona o creştere de 4,1 %, iar apoi, în aprilie, a scăzut la 3,9 procente.

Ameninţarea Nord Coreeană de atacuri nucleare împotriva vecinilor i-a făcut pe publicitari mai precauţi în privinţa investiţiilor în publicitate, se arată în raport.

Cheltuielile în zona euro se vor stabiliza în 2014, iar în 2015 va avea loc o recuperare uşoară.

Ţările cu creştere rapidă din Asia, cum ar fi: China, India şi Indonezia vor avea parte de cea mai mare creştere în 2013, potrivit raportului ZenithOptimedia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus