Skip to main content

23 Iulie. Reporteri ProSport şi ProTV, agresaţi de bodyguarzii Stelei şi înjuraţi de Mihai Stoica

 

Sursa foto: Mediafax
Sursa foto: Mediafax

Publicitate

REPORTERI DE LA PRO, AGRESAŢI DE BODYGUARZII STELEI. Reporterii ProSport şi ProTV au fost agresaţi, luni, la Skopje, de bodyguarzii care însoţesc lotul Stelei şi înjuraţi de managerul Mihai Stoica, la antrenamentul oficial al formaţiei antrenate de Laurenţiu Reghecampf, înainte de returul cu Vardar din Liga Campionilor, scrie Mediafax.
Potrivit ProSport.ro unul dintre agenţi i-a smuls din mâini telefonul mobil jurnalistei ProTV Alexandra Tănăsescu şi a şters imagini de pe acesta.


Conform imaginilor difuzate de Sport.ro, managerul general al FC Steaua, Mihai Stoica, le-a cerut jurnaliştilor să părăsească arena şi a proferat injurii la adresa lor.
După acest incident, Steaua a decis să interzică accesul tuturor reprezentanţilor mass-media la antrenamentul echipei.

REACŢIA GRUPULUI PRO. "PRO TV îşi exprimă regretul că o comunitate uriaşă, cu ani de glorie şi care a contribuit la succesul românilor, a ajuns să fie reprezentată de singurul angajat care şi-a lovit un suporter în timpul unui joc oficial.
Întrucât PRO TV nu consideră că Mihai Stoica reprezintă Steaua Bucureşti, a luat decizia de a depune plângere la FRF şi UEFA împotriva managerului echipei", se arată într-o poziţie oficială a postului citată de Gândul.info.

Reporteri ProSport şi ProTV, agresaţi de bodyguarzii Stelei şi înjuraţi de Mihai Stoica, la Skopje - VIDEO


CÂTĂ PUBLICITATE AU LIVRAT TELEVIZIUNILE DE FILME. Volumul de publicitate difuzat de nişa canalelor de filme, în primul semestru al acestui an, este cu 15,2% mai mare decât cel din aceeaşi perioadă a anului trecut. Film Café şi Acasă Gold au avut cele mai mari creşteri procentuale ale bugetelor de publicitate, scrie Forbes.ro.
Cele 10 canale de filme ce figurează în sondajele de audienţă au livrat clienţilor publicitari 58.028 puncte de audienţă (Gross Rating Point – GRP’30), în primele şase luni ale acestui an. Volumul este mai mare cu 15,2% faţă de primul semestru 2012.
Canalul AXN a livrat cea mai mare audienţă: 13.651 GRP’30all urban, cu 25,6% mai mult decât anul trecut.
Cei mai importanţi investitori în publicitate pe AXN au fost Unilever (821,3 GRP’30 all urban), Nestlé (611), Kraft Foods (581) şi Reckitt Benckiser (520).
Pe locul secund în topul livrării de publicitate s-a situat Pro Cinema, care a furnizat 12.793 GRP’30all urban, cu 0,9% mai mult decât în 2012.
A crescut bugetul de publicitate pe nişa televiziunilor de filme


ACCES RESTRICŢIONAT PENTRU BRITANICI LA SITE-URILE PORNOGRAFICE. Autorităţile din Marea Britanie au decis să controleze accesul la site-urile cu conţinut pornografic în toate locuinţele din ţară. Astfel, furnizorilor de servicii de Internet li s-a cerut să blocheze aceste pagini web pentru toţi utilizatorii, cu excepţia celor care fac o cerere expresă pentru a nu se întâmpla asta, scrie Mediafax.

Această măsură va fi anunţată de premierul David Cameron în timpul unui discurs despre măsurile ce urmează să fie luate de autorităţi privind eradicarea pornografiei infantile, informează BBC.
Autorităţile britanice vor blocarea site-urilor cu conţinut pornografic în toate locuinţele din ţară

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus