Skip to main content

Burlacul Antenei 1 a fost peste meciul Swansea – Petrolul în oraşe. Partida de pe Pro, prima doar pe naţional

 

Foto: Mediafax Foto, Gareth Everett

Publicitate

AUDIENŢE. Meciul Swansea – Petrolul a avut audienţe sub emisiunea Burlacul, de pe Antena 1, la nivel urban şi pe publicul comercial. Partida de pe Pro TV a fost pe primul loc (la o diferenţă mică), doar la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de pe intervalul partidei Swansea – Petrolul:

NAŢIONAL. Partida de fotbal de pe Pro TV a fost urmărită, în medie pe minut, de 1,08 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziţie, la o diferenţă de 30.000 de telespectatori în faţa Antenei.

URBAN. Burlacul de pe Antena 1 a fost văzut de aproape 650.000 de orăşeni, cu aproape 100.000 de telespectatori în plus în fiecare minut, pe intervalul meciului Swansea – Petrolul. Clasamentul: Antena 1, Pro TV, Acasă. De remarcat poziţia numărul cinci la oraş, deţinută de postul de ştiri România TV.

COMERCIAL. Meciul de pe Pro TV a fost după Antena 1 şi pe publicul comercial. Astfel, meciul înregistra o medie pe minut de 272.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (4,9 rating). Pe intervalul meciului, Antena 1 avea, cu Burlacul, 334.000 de persoane din targetul commercial (6 rating).

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Swansea – Petrolul, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL
Rating Cota de piata
Pro TV 1.085.000 telespectatori pe minut (6,7 rtg) 12,6%
Antena 1 1.053.000 (5,5) 12,2%
Acasa TV 886.000 (4,7) 10,3%
TVR 1 412.000 (2,2) 4,8%
Prima TV 374.000 (2) 4,3%

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Swansea – Petrolul, la nivel URBAN:

URBAN
Rating Cota de piata
Antena 1 643.000 telespectatori pe minut (6,1 rtg) 14,3%
Pro TV 534.000 (5,1) 11,9%
Acasa TV 304.000 (2,9) 6,8%
Antena 3 224.000 (2,1) 5%
Romania TV 172.000 (1,6) 3,8%

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cristina cristina
    Mamaligarii imi provoaca scarba! as dori un studiu care sa releve gradul de inteligenta ar privitorilor acestor genuri de show-uri tv

Trimite un comentariu

sus