Skip to main content

Ce audienţe a avut Steaua – Legia. Dolce Sport, în primele posturi. Categoria "Alţii" a explodat

 

Foto: Laurenţiu Mich, Mediafax Foto

Publicitate

Meciul Steaua – Legia (1-1), difuzat de Digi Sport şi de Dolce Sport a dat peste cap clasamentele de audienţă. Astfel, pe primul loc în top a apărut categoria “Alţii” (unde este inclus şi Digi Sport), iar Dolce Sport, post monitorizat, a fost între primele televiziuni.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de aseară, când a fost difuzat meciul Steaua – Legia, disputat pe Arena Naţională.

NAŢIONAL. Locul trei pentru Dolce

Pe primul loc în clasamente a apărut categoria “Alţii”, care include toate posturile nemăsurate, printre care şi Digi Sport. Datele Paginademedia.ro arată că, faţă de săptămâna trecută, categoria a explodat: aproape 2,1 milioane de români pe minut au fost aseară în această categorie. Săptămâna trecută, cifra de la "Alţii" era de aproape trei ori mai mică.

Peste un sfert dintre românii care se uitau la televizor se uitau la alte posturi decât cele măsurate (26% cotă de piaţă). Nu se poate spune câţi oameni au fost pe Digi Sport, dar este evident că o mare parte s-a uitat pe acest post.

Dolce Sport, post care este măsurat, spre deosebire de Digi, a scos cifre foarte bune cu meciul Steaua – Legia. La nivel naţional, cu meciul Stelei, Dolce a fost urmărit de aproape 800.000 de români pe minut, fiind peste Antena 1 şi Acasă TV. O zecime dintre românii care se uitau la televizor erau pe Dolce (10% cotă de piaţă)

URBAN. Tot "Alţii" au câştigat

Şi la oraşe, primul loc a fost tot al categoriei “Alţii”, unde sunt toate posturile nemăsurate, deci şi Digi Sport, care a transmis partida. Astfel, arată datele Paginademedia.ro, aproape 1,5 milioane de români se uitau, pe intervalul meciului, la alte posturi decât cele monitorizate. Cu o săptămână în urmă, când nu era meci, la “Alţii” se uitau aproximativ 500.000 de români, de trei ori mai puţini decât aseară.

La nivel urban, Dolce Sport a fost în top cinci, cu aproape 250.000 de telespectatori pe minut la meciul Steaua – Legia.

Audienţa posturilor TV miercuri, 21 august, pe intervalul meciului Steaua – Legia, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL
Rating Cota de piata
Altii 2.086.000 telespectatori pe minut (11 rtg) 26,1%
Pro TV 917.000 (4,8) 11,5%
Dolce Sport 799.000 (4,2) 10%
Antena 1 696.000 (3,7) 8,7%
Acasa TV 622.000 (3,3) 7,8%

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Audienţa posturilor TV miercuri, 21 august, pe intervalul meciului Steaua – Legia, la nivel URBAN:

URBAN
Rating Cota de piata
Altii 1.445.000 telespectatori pe minut (13,8) 33,1%
Pro TV 440.000 (4,2) 10,1%
Antena 1 338.000 (3,2) 7,7%
Acasa TV 282.000 (2,7) 6,5%
Dolce Sport 237.000 (2,3) 5,4%

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ionela ionela
    Cat de retardat sa fi sa te uiti la productiile scabroase marca intact ?!
  • alex alex
    astazi la 19:30 pe Digisport 1 Maccabi Haifa - Astra Giurgiu
    21:00 pe PROTV Swansea - Petrolul
    21:00 pe Digisport Pandurii - Braga

    Nu porcaria aia de Burlacul
  • adi adi
    Nico legatura!El e platit sa scrie si face ce poate.
  • cata cata
    lasa - l , el se gandeste la burlacul de pe A 1 pe cand digi transmite 2 meciuri din europa league , si probabil digi va fi din nou lideri de audienta
  • cata cata
    asa se pare . este normal , deoarece rds are peste 3 mil de abonati numai la tv , in total avand peste 7 mil de abonati in total.
    dolce a scos maxim , desi isi fac publicitate cu orice ocazie .
  • Hellas in doliu Hellas in doliu
    Deci DigiSport sterge pe jos cu Dolce ? Iar in orase Digi pare muuuuult mai prezent decat Dolce care pare sa fie doar pe la sate . 1.445 milioane la 0.23 milioane .....
  • mad79 mad79
    cei de la Digisport,nu au publicitate si isi scot banii din abonamente,iar la un calcul simplu 3 milioane de telespectatori x 10 euro media er abonament,rezulta 30 de milioane euro,pe luna,asa ca nu cred ca trebuie sa isi faca griji,plus ca ii au si pe cei de pe satelit,care maresc mult aceasta cifra!
  • Expertul, Expertul,
    Pentru idioti! astazi la jeg antena1 doua mizerii burlacul si in puii mei.
  • marius marius
    Burlacul? Serios.... Ce legatura are cu articolul?
  • mile mile
    astazi la a1-20.30-burlacul (semifinala)
  • mile mile
    si dublu fata de pro tv
  • Om Om
    probabil, dar la ce costuri au, cat de rare sunt momentele astea nu stiu cat ii intereseaza ratingul, nu de acolo isi ia dg banii ;)
  • geo geo
    Cu alte cuvinte, reiese cu DigiSport 1 a fost lider de audienta aseara, cu peste un milion de spectatori...probabil dubla decit a celor de la Antena 1.

Trimite un comentariu

sus