Skip to main content

(P) Produs nou pe piaţa publicităţii stradale: reclame pe parcările inteligente. Ce avantaje sunt pentru clienţi.

 
Parking principal
Parking principal

Publicitate

(P) Suprafeţe foarte mari de expunere, impact vizual puternic, preţ de câteva ori mai mic decât un panou stradal clasic. Sunt doar câteva dintre avantajele unui nou tip de publicitate, dezvoltat de compania Parking Media Time: meshuri de mari dimensiuni pe parcările inteligente.

Reţeaua Parking Media adună 3.000 de metri pătraţi de mesh publicitar, dispuşi în 14 zone diferite din sectorul 6.

Spre deosebire de outdoorul classic, publicitatea Parking Media poate fi "consumată" şi indoor: mii de ferestre sunt îndreptate către reclamele de mari dimensiuni de pe parcări. Mesajele se văd şi din casă.

Ce tip de clienţi se potrivesc pentru tipul de afişaj?

Retailerii sunt una dintre categoriile care au de câştigat prin acest tip de afişaj. În sectorul se află mari retaileri: Complexului Comercial Militari (Dedeman, Hornbach, Kika, Selgros, Careffour, Cora), Metro, Domo etc şi multe show-room-uri auto.

De ce trebuie să fie interesaţi marii retaileri de mesh-urile de pe parcări?

Reprezentanţii Parking Media Time spun că aceste locaţii asigură o comunicare reală, iar adresabilitatea lor este clară, publicul acestora fiind uşor de identificat, fidel şi consumator consecvent al mesajului transmis.

De unde poţi comunica mai uşor, se întreabă aceştia, de pe acoperişul unui mare magazin din centrul Bucureştiului sau din faţa blocurilor oamenilor, de lângă pieţele acestora, de lângă şcoli, grădiniţe sau biserici? Comunicarea înseamnă apropiere, iar apropierea faţă de consumator aduce rezultate.

Studiile efectuate în domeniu arată că este mai greu să-ţi aminteşti cine era pe un panou din centru. În schimb, oamenii pot preciza exact cu ce este ocupată locaţia din colţul străzii lor.

Pe de altă parte, mesajele se pot schimba rapid, astfel că permit promovarea mai multor produse ale aceluiaşi client.

Puteţi testa cum arată o astfel de parcare cu publicitate printr-un simulator interactiv, AICI.

Avantaje tehnice: mesajele se pot schimba rapid

  • Dimensiunile mesh-urilor sunt standardizate, ceea ce conferă acestora capacitatea de a fi schimbate între ele la un interval de timp solicitat de către client, asigurând practic promovarea mai multor produse, achitând o singură dată producţia mesh-ului.
  • Amplasarea mesh-urilor de mari dimensiuni foarte aproape de nivelul solului (la 3 metri de acesta) face din acest produs unul de mare impact pentru traficul pietonal.
  • Sistemele folosite la decorare şi neutralizare (sisteme easy-change) permit decorarea de la nivelul solului printr-un sistem de trolii şi scripeţi. Acestea înlocuiesc metodele tradiţionale de postare a mesh-urilor cu ajutorul alpiniştilor, reducând considerabil aceste costuri.
  • Parking Media oferă un preţ pentru chirie pe metrul pătrat de câteva ori mai mic decât cele aferente unui panou publicitar stradal (backlit), suporturile de pe parcări având, în plus, suprafeţe de cinci, până la 20 de ori mai mari.

Mai multe detalii, pe site-ul Parking Media.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Termopane Termopane
    Normal mi se pare ca ar trebui sa incaseze banii cei care au facut parcarile.
  • davin davin
    Ce inseamna nou? Au minim 2 ani de activitate, timp in care nu stiu daca au avut 5 campanii.
  • rivo rivo
    Intrebarea este cine incaseaza ?
  • Octav Octav
    Aici Clentul poate alege intre un trafic mare cu impact mic sau trafic redus cu impact mare. Probabil ca publicitatea stradala nu inseamna numai formule matematice de trafic estimat. Ar trebui gandit si efectul. Ca si-n online: multe afisari nu inseamna neaparat efecte semnificative.
  • Florin Florin
    Comparatie de pret pe mp intre mesh si backlit nu este relevanta aici. In toate cazurile mesh-ul are un pret pe mp mai mic decat al backlit-ului. Problema aici este traficul. Dai niste bani pentru un trafic foarte limitat.
  • yoyo yoyo
    Arata bine. Zici ca-s machete 3D. Chiar decent. Cred va vor avea impact.
  • popescu popescu
    Decat locatiile "bune" care fac reclama la pomi...
  • Pupi Pupi
    Wow, really? Si, au facut o companie numai pentru asta? Si vand meshuri de mari dimensiuni intre blocuri? Numai in sectorul 6 se putea naste o astfel de idee. Si pe ce puneti pariu ca o sa le si vanda?

Trimite un comentariu

sus