Skip to main content

Steaua – Chelsea, aproape două milioane de români pe TVR 1. Categoria Alţii a bătut TVR la oraşe.Câţi români s-au uitat şi pe Dolce Sport

 

steaua

Publicitate

Trei posturi au dat partida Steaua – Chelsea, de pe Arena Naţională: TVR 1, Dolce Sport şi Digi Sport. Câţi români s-au uitat la fiecare canal?

TVR 1. Pe postul public s-au uitat, în medie, aproape 1,9 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 900.000 din oraşe. TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe la nivelul întregii ţări. La oraşe, categoria Alţii (unde este inclus şi Digi Sport) a fost peste postul public.

DOLCE SPORT. Televiziunea deţinută de Romtelecom a avut, în medie pe minut, aproape 350.000 de români pe post, dintre care 131.000 din oraşe. A fost pe locul opt.

DIGI SPORT. Canalul RCS&RDS nu este măsurat în audienţe. Totuşi, aseară, categoria Alţii (unde sunt incluse toate posturile nemăsurate) a avut cifre mult mai bune decât într-o zi fără meci şi a ocupat primul loc la nivel naţional şi poziţia a doua la oraşe.

Nu se poate spune exact câţi români s-au uitat la alte posturi nemăsurate şi câţi la Digi Sport, dar o mare parte au ales partida de fotbal.

De remarcat, pe intervalul partidei, şi celelalte locuri din clasament. Cu Suleyman şi apoi cu WowBiz, Kanal D a fost înainte de Antena 1 (cu Mireasă pentru fiul meu şi Capatos), şi de Pro TV.

SEGMENTUL COMERCIAL. Postul public a fost pe prima poziţie şi la categoria comercială: 463.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut (8,3 rating). Următorul clasat a fost Kanal D, cu 254.000 (4,5 rating).

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Steaua – Chelsea, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
TVR 1 1.880.000 9,9 19,8
Altii 1.658.000 8,7 17,5
Kanal D 1.086.000 5,7 11,5
Antena 1 838.000 4,4 8,8
Pro TV 801.000 4,2 8,4
Prima TV 468.000 2,5 4,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului Steaua – Chelsea, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Altii 1.245.000 11,9 23,8
TVR 1 902.000 8,6 17,2
Kanal D 611.000 5,8 11,7
Antena 1 423.000 4 8,1
Pro TV 331.000 3,2 6,3
Antena 3 285.000 2,7 5,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Era de asteptat ca TVR sa fie pe primul loc si sa devanseze, in ordine, pe Sultanul de pe Kanal D si pe Nora de pe Antena 1...chiar credeati ca Antena 1 va bate macar Kanal D...iar wowbizul de pe Kanal D l-a depasit pe Capatos...surprinzatoare este pozitionarea altora...inseamna ca aproape 1,5 milioane de romani au privit meciul pe DigiSport...ceea ce este o cifra destul de buna...
  • mile mile
    miresele care sunt 3 ore pe zi, au batut pro tv ,

Trimite un comentariu

sus