Skip to main content

1 Noiembrie. Acţiunile CME s-au prăbuşit cu 50% într-o zi. Cine se uită la Cârcotaşi

 
cme
cme

cme

Publicitate

REACŢIE. Actiunile Central European Media Enterprises (CME), compania care controlează în România şi Pro TV, s-au prăbuşit miercuri cu peste 50% pe bursele din Praga şi New York, scrie Wall-Street.ro. Grupul media a anunţat că dacă nu găseşte finanţare în următoarele 12 luni nu va mai putea să îşi plătească datoriile şi obligaţiile curente, astfel că ar putea ajunge chiar să îşi vândă o parte din active.

CME trece prin cea mai grea perioada din istoria sa de două decenii după ce veniturile din Slovacia şi Cehia, principala piaţă a companiei, au scăzut puternic în ultima perioadă. CME a încercat să compenseze scăderea veniturilor din publicitate printr-o politică agresivă de preţ aplicată clienţilor, însă aceştia nu s-au arătat dispuşi să plăteasca.


CME, proprietarul PRO TV, anunta ca ar putea sa treaca la vanzari de active. Actiunile s-au prabusit cu peste 50% la Praga si New York


PROFIL. Audienţa medie a programului „Cronica Cârcotaşilor”, difuzat pe Prima TV în prime time, a fost de 351.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (3,3% rating), în intervalul 1 ianuarie – 30 octombrie a.c, scrie Forbes România. Audienţa medie este mai mare cu 28.000 de persoane faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cel mai mulţi telespectatori la nivel urban ai emisiunii Cronica Cârcotaşilor au vârste între 35 şi 44 de ani. Ponderea acestora a fost de 23,4% din totalul telespectatorilor, în perioada amintită. Totuşi, faţă de anul trecut, acest segment este mai mic cu 2,4 puncte procentuale.
Cine se uită la Cârcotaşi?


JURNALIST PRINTRE CRIMINALI. L-a cunoscut pe Marius Csampar, cel mai controversat criminal în serie şi a intrat fără emoţie în celula lui Passaris. Adriana Stoicescu, realizatoarea emisiunii "Condamnaţii", de pe B1TV, a povestit Evenimentului zilei, despre meseria sa.

Adriana Stoicescu: „De când mă ştiu, am avut un curaj nebun. Timpul m-a învăţat să-i citesc pe oameni. Am fost, de-a lungul vremii, în preajma unor criminali de-o violenţă ieşită din comun. Am intrat în celula lui Passaris şi-am stat două ore de vorbă cu cel mai controversat criminal în serie din România, Marius Csampar. Am cunoscut mulţi dintre criminalii odioşi ai acestei ţări. (...) Oamenii, că sunt infractori sau nu, au întotdeauna ceva inedit de spus. Poveştile condamnaţilor, indiferent dacă ne plac sau nu, pe unii dintre noi ne definesc.”
REALIZATOR TV: "În ÎNCHISOARE poţi fi bătut sau violat. Totul depinde de starea în care se află ceilalţi deţinuţi” 


MARKETINGUL PE REŢELELE SOCIALE. Managerii din companiile din Romania folosesc retelele de socializare in proportie de 87% pentru comunicarea de brand si in procent de 85% pentru marketing si vanzari, conform studiului "Social media si mediul de afaceri romanesc", realizat de compania de consultanta si audit EY Romania, scrie Wall-Street.ro.

Retelele sociale sunt utilizate si pentru recrutare, networking, analiza competitiva si cercetare, dar intr-o masura mai mica.

De asemenea, 78% dintre companiile romanesti utilizeaza retelele sociale pentru promovarea companiei, iar mai mult de jumatate dintre companii utilizeaza marketing-ul pe retelele de socializare de 1-3 ani.
EY: Companiile romanesti folosesc retelele sociale in proportie de 87% pentru comunicarea de brand


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • udialan udialan
    ESCA
    poate le deschide o linie de credit!
  • mirceA mirceA
    Prietene, in Romania, Pro-ul n-a mai avut profit de ani de zile !
    Nu incurca audienta cu profitul. Faptul ca faci audienta si incasezi sume mari de bani nu duce, automat, la profit. Atata timp cat cheltui mai mult decat incasezi, esti pe pierdere.
  • protopopescu protopopescu
    in Romania clar e manevra. Poate o cumpara Sarbu pe bani putini. ca stie bine ce comoara este Pro-tv. doar asa si-a facut averea.
  • ionut ionut
    in romania o duce bine ,in cehia si slovacia o duce greu
  • cris cris
    Cand a plecat Sarbu s-a intamplat taman invers, adica actiunile de pe bursa au crescut. Acum, datorita strategiei de vanzare a publicitatii, au de pierdut. Vedem ce se intampla la sfarsitul anului cand o sa apara un nou CEO.
  • mirceA mirceA
    Cum sa aiba pierderi atat de mari Pro-ul ?! Pai au cele mai mari salarii din tara si investesc cei mai multi bani in programe !
    Stirea e falsa. :)

Trimite un comentariu

sus