Skip to main content

17 Decembrie. Parlament TV la TVR News, de anul viitor. Eurosport, buget de 145.000 de euro pentru promovarea României

 

Sursa foto: Mediafax
Sursa foto: Mediafax

Publicitate

PLANURILE LUI ZGONEA CU TVR NEWS. Preşedintele Camerei Deputaţilor Valeriu Zgonea a anunţat că anul viitor lucrările în plen ale Senatului şi Camerei vor fi preluate pe TVR News, arătând că există un acord cu TVR în acest sens şi că este o directivă europeană care obligă ca dezbaterile din Parlament să fie prezentate public, scrie Mediafax.

"Nu am cheltuit bani, pentru că avem resurse financiare alocate în anii trecuţi, avem un acord cu TVR şi TVR este dispusă să ne preia pe noi şi Senatul pe TVR News, lucrăm astfel încât de anul viitor să facem un lucru normal în ţările europene" , a precizat Zgonea, întrebat în legătură cu proiectul privind televiziunea din Parlament.


Zgonea: De anul viitor lucrările Parlamentului vor fi transmise pe TVR News


TURISMUL ROMÂNESC SE VEDE ÎN ELVEŢIA. Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a încheiat un contract, în valoare de aproape 650.000 de lei (145.000 de euro), cu Eurosport Television Limited pentru promovarea brandului turistic al României cu prilejul Campionatului European de Raliuri, etapa a 12-a Rally International du Valais, Elveţia,scrie Mediafax.

Contractul a fost atribuit Eurosport Television LTD, pe 5 noiembrie, şi are o valoare totală de 646.350 de lei (fără TVA). Contractul a fost atribuit prin negociere fără anunţ de participare, întrucât "lucrările/ produsele/ serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate".
Brandul turistic al României, promovat de Eurosport pentru 650.000 de lei


CÂŢI CABLIŞTI AU MAI RĂMAS. Piaţa de cablu a înregistrat o cifră de afaceri în creştere în anul 2012 faţă de anul precedent, cu toate că în prezent numărul de companii active pe piaţă s-a redus semnificativ ca urmare a consolidării pieţei, ajungând la aproximativ 380, scrie Forbes România care citează Anuarul Media Expres pe 2013-2014.

Anuarul Media Expres înregistra 630 de companii de cablu active pe piaţă în anul 2008, 593 în 2009, 583 în 2010 şi 557 în anul 2011.
Afacerile industriei de distribuţie TV a atins 698 de milioane de euro în 2012


CAMPANIE CU CÂNTEC. Heineken a invitat cateva persoane sa participe la o seară de karaoke în cadrul căreia aceştia urmau să cânte colinde. Proiectul a fost intitulat "Carol Karaoke" şi a fost realizat în colaborare cu agenţia Wieden+Kennedy din New York. În spatele ecranului pe care rulau versurile, brandul de bere a ascuns un studiou TV.

Astfel, dupa cateva versuri din "Jingle Bells" Heineken le dezvaluie invitaţilor surpriza şi îi pune să aleagă: fie se opresc din cântat, fie continuă dar de data aceasta în faţa a peste 30.000 de străini. Prestatia lor urma sa fie difuzata live în Times Square, în ecranele din taxiurile din New York sau în cadrul unui eveniment sportiv care avea loc în Verizon Center din Washington.
Heineken reinventeaza karaoke-ul: cum ar fi sa canti colinde in fata a peste 30.000 de straini?

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus