Skip to main content

Identitatea vizuală a ANAF a fost creată de Gavrilă şi Asociaţii

 

Screen Shot 2013-12-20 at 7.26.08 AM

Publicitate

Identitatea vizuală a Agenţiei Nationale de Administrare Fiscală a fost creată de agenţia Gavrilă şi Asociaţii SRL, companie care se va ocupa şi de redesenarea site-ului instituţiei.  Preţul contractului este de 28.798,90 lei (6.500 de euro) la care se adaugă 6.911,74 lei reprezentând TVA, se arată într-o precizare trimisă de ANAF către paginademedia.ro.

Principalele activităţi ale proiectului presupun:

  • analiza componentei relaţionale contribuabil - administraţie fiscală pe baza unei ample cercetări sociologice incluzând realizarea a 120 de interviuri semistructurate cu contribuabili din toate categoriile, sondaj în rândul contribuabililor pe un eşantion reprezentativ la nivel teritorial şi al obiectului de activitate de 13.000 subiecţi, sondaj în rândul funcţionarilor A.N.A.F. din sectorul front-office pe un eşantion reprezentativ de 1.500 de subiecţi, 7 focus-grupuri cu contribuabili, reprezentanţi ai partenerilor sociali şi ai societăţii civile;
  • conştientizarea şi educarea fiscală a contribuabililor prin derularea unei ample campanii media incluzând difuzarea unor spoturi video pe canalele de televiziune, difuzarea unor spoturi audio pe posturile de radio, campanii directe, publicitate outdoor;
  • construirea unui mecanism decizional consultativ A.N.A.F. – contribuabili, urmând să se desfăşoare o consultare pilot cu modulul participativ selectat din rândul contribuabililor, precum şi crearea unei proceduri privind derularea consultărilor publice;
  • instruirea unui număr de 188 de funcţionari publici în domeniul comunicării externe, al comunicării de criză şi al relaţiilor publice;
  • crearea unui manual de identitate vizuală a A.N.A.F., inclusiv modificarea siglei şi redesenarea site-ului A.N.A.F. şi al site-urilor structurilor subordonate.

Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 7.090.815,63 (1,6 milioane de euro) din care:
- 6.027.193.54 lei - valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;
- 1.063.622,39 lei - cofinanţarea eligibilă a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în calitate de beneficiar.

Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 34 luni.

Prin implementarea proiectului se are în vedere obţinerea următoarelor rezultate:

  • 5 rapoarte de analiză şi de interpretare cantitativă şi calitativă de date statistice,
  • un manual de identitate vizuală ce va contribui la "rebranding-ul" instituţional prin reconfigurarea siglei instituţiei,
  • un concept de portal pentru A.N.A.F,
  • dezvoltarea unei campanii de conştientizare şi educare fiscală a contribuabililor (media, directă, outdoor),
  • o consultare publică pilot,
  • elaborarea de proceduri de comunicare în vederea eficientizării relaţiei cu contribuabilii, precum şi instruirea unor functionari publici în gestionarea unei campanii media şi tehnici de comunicare.

Proiectul vizează „atingerea obiectivului Axei prioritare privind îmbunătăţirile de structură şi proces ale managementului ciclului de politici publice, prin crearea condiţiilor pentru întărirea responsabilitătii administraţiei fiscale, ca parte a administraţiei publice, în raport cu cetăţenii.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cum se dă de gol ANAF! | „Taxele tale” sau „Taxe Letale”? Umor i
    […] bine de doi ani. Programul a avut în urmă cu un an și jumătate partea de rebranding (detalii, AICI), iar pe 20 aprilie ANAF a lansat și campania de „educare și conștientizare fiscală a […]
  • gigi gigi
    Windows Security? http://i.imgur.com/YMj23gh.jpg
  • Cristian Cristian
    P.S.
    Pretul este exagerat de mare intr-adevar.
    Puteau obtine rezultate la fel de bune sau mai bune si cu cateva sute de euro, poate 1000 de euro.
  • Cristian Cristian
    Retrag ce am spus, articolul de fata nu este complet, e vorba de o lucrare ceva mai complexa cu sigle pentru fiecare directie din cadrul ANAF, iar designul trebuia sa fie unul minimalist nu unul pretentios.
    Un minus e totusi ca simbolurile, logourile prezente in sigla nu au o legatura unele cu altele, sunt logouri diferite pentru directii diferite.
  • Cristian Cristian
    Are si ANAF-ul frunza ca a Elenei...
  • Horia Horia
    Statul roman nu este prost, este "uns cu toate alifiile"
  • Horia Horia
    Statul roman nu este prost, este "uns cu tote alifiile"
  • reporter reporter
    gavrila și ascociații lui? pffff, ce rușine pe ei, cred că le e și jenă de ce au făcut, sărăcuții de ei...
    asta făcea orice copil care nu a luat bacul, cu un pentium, un corel amărât și ceva google
  • Radu Tanasescu Radu Tanasescu
    Deci asta fac Gravrila si Asociatii? Logo-uri cu iconite cumparate cu 1 euro de pe shutterstock?

    Cred ca in afara de statul roman nu e nimeni suficient de prost incat sa-i contracteze.

Trimite un comentariu

sus