Skip to main content

Te cunosc de undeva, lăsată în urmă de filmele Teroare în Paris şi Machete

 

te-cunosc-de-undeva-antena1

Publicitate

Emisiunea Te cunosc de undeva, unul dintre “pilonii” grilei Antena 1 a fost, sâmbătă, pe a doua poziţie în topul audienţelor TV, după ce, în urmă cu o săptămână scosese medii peste Pro TV.

Sâmbătă seara, Te cunosc pe undeva s-a intersectat cu filmele Taken – Teroare în Paris şi Machete.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,3 milioane de români se uitau la show-ul de pe Antena 1. Pe intervalul te cunosc de undeva, Pro TV avea o medie de aproape 1,9 milioane de români pe post.

URBAN. Şi la oraşe, diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost de câteva sute de mii de telespectatori pe minut. Dacă la Pro TV se uitau peste un milion de orăşeni pe minut, la Te cunosc pe undeva priveau 760.000 de persoane.

COMERCIAL. Din publicul Te cunosc de undeva, 330.000 de români erau din segmentul comercial 18-49 de ani. Pe intervalul emisiunii, cu cele două filme, Pro TV a avut o audienţe de două ori mai mare pe acest target: 675.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV sămbătă, 22 februarie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share %
Pro TV 1.892.000 9,9 19,9
Antena 1 1.278.000 6,7 13,5
National TV 687.000 3,6 7,2
Kanal D 455.000 2,4 4,8
TVR 1 428.000 2,2 4,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sămbătă, 22 februarie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share %
Pro TV 1.017.000 9,7 19,4
Antena 1 761.000 7,3 14,5
Antena 3 282.000 2,7 5,4
National TV 261.000 2,5 5
Kanal D 236.000 2,3 4,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sămbătă, 22 februarie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share %
Pro TV 675.000 12,1 26,6
Antena 1 327.000 5,8 12,8

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • dodo dodo
    Sunt de acord. Emisiunea e muuuult sub nivelul de anul trecut. Si nu din cauza concurenţilor ci a juriului .
  • alex_2 alex_2
    Eu am urmarit-o de la primul sezon. emisiunea s-a degradat constant.
    Acum n-o mai urmaresc decat ocazional. In primul rand au gresit ca nu au schimbat juriul complet, Aradits habar nu are ce face acolo. In al doilea rand a ajuns 100% circ. Probabil ca producatoarea, madam Augusta Lazarov, probabil crede ca audienta se face doar din a imbraca barbati in femei si invers. Din ceva interesant a ajuns o gluma proasta, un kitsch.
  • Andrei Andrei
    Apropo
    Prima editie a noului sezon "Romania, te iubesc!" a fost lider incontestabil de audienta. 2.500.000 de romani au urmarit campania "Tu stii ce mai fac parintii tai?"
    Nu s-a amintit si nu e bine sa trecem cu vederea......
  • mihai mihai
    Te poti uita in reluare ;-) ,chiar sint curios ce audiente fac reluarile emisiunilor de divertisment .
  • andrei andrei
    O porcarie de emisiune. Nu mi-a placut niciodata emisiunea asta, dar parca acum un an era mai rasarita. Am lasat sambata seara special televizor pe a1 ca sa vad cat de ''tare'' e aceasta emisiune cum o lauda unii pe aici si m-am lamurit. Kanal d sunt de departe mai buni fata de a1 iar de Pro nu mai zic. antena 1- mereu aproape:))
  • Marmotawn Records Marmotawn Records
    Lasa-l pe Alexandrescu, omul e idiot si-atat. Tac-su mare (adica pisoiul turnator) e prostul deplin in toata afacerea asta. Pai sa-l angajezi pe unu care nu numai sa-ti prapadeasca toate formatele tari (cumparate pe banii tăi) dar sa si incerce arcurile de la divanul fii-tii mi se pare suprema chestie! Da-o-nainte Varane - pacat ca nu prea mai ai timp sa te bucuri de libertate.
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    ProTV cu filmul Pro, spulbera toate emisiunile obosite din grila antenuta 1. Pe targetul care conteaza diferenta a fost dubla!
  • Adi Adi
    Pro a facut de doua ori mai mult decat Antena pe comerical? Cu un film redifuzat de 10 ori?? Felicitari nea Alexandrescu!! Ai mai ingropat o productie!!
  • andi andi
    E foarte simplu... MUTATI emisiunea MIERCURI ca atunci o putem vedea si noi astia mai tineri, targetul COMERCIAL, ca eu sambata seara sincer sa fiu am asa de ales, un rahat de film reeeeeeeeeedifuzat, emisiunea mea preferata sau IESIT IN CLUB? Hmmm hai sa ne gandim eu ca tanar ce aleg ... CLUBUL evident

    de ex nu prea stiu decat asa din clipuri de pe net ce a fost saptamana trecuta

    echipa asta de marketing , de productie de la antena 1 lasa de dorit

    MUTATI MIERCURI ca era bine
  • Aliz Aliz
    Emisiune expirata !!!! Au schimbat juriul degeaba.....mai bine idesfintau emisiunea de tot de tot ieseau mai ieftin !!!! Ce diferenta mare pe targetul comercial .. Dublu pt Protv. si pe urban a stat Protv foarte bine apoape 20 %. Share ... Foarte tare pt ei.. Pt un film difizat de foarte multe ori :))))) bravo lor !!!!!
  • Andrei Andrei
    Era de asteptat ca asa se va intampla.......
  • protopopescu protopopescu
    M A N E V R A... Mile unde esti sa le sari in aparare? totusi e de remarcat ca diferenta a fost destul de mica pe urban in fata unui film deja expirat. Bravo Antena. un tort pentru amantul cofetar, sef de televiziune. pardon o fantana de ciocolata, ca el asta stie sa faca. apropo stie cineva daca face si pentru nunti si botezuri?

Trimite un comentariu

sus