Skip to main content

TLC îşi schimbă logo-ul şi adoptă un stil glossy. Cum arată noua grilă a canalului din portofoliul Discovery

 

TLC - schimbare de LogoSCHIMBARE DE IMAGINE. TLC, canalul internaţional de divertisment şi lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery Networks, vine cu o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy.

Publicitate

Începând din 1 martie, postul de divertisment pentru femei din portofoliul Discovery Networks are un nou logo, "mai îndrăzneţ".

"Noua gamă de culori reflectă valorile de bază ale brandului - de încredere, îndrăzneţ, întotdeauna remarcabil. Această reîmprospătare a imaginii poziţionează canalul mai aproape de programele pe care le oferă, despre viaţa aşa cum este ea cu adevărat", se arată într-un comunicat de presă al Discovery Networks.

Schimbarea de imagine vine şi în contextul lansării grilei de programe de primăvară.

Grila TLC include episoade noi ale unor emisiuni deja cunoscute, cum ar fi Honey Boo Boo, Regele cofetarilor şi 24 de ore la Urgenţă, dar şi noi serii în premieră: "90 de zile până la nuntă" şi "Măritate cu Mafia".

Ada Roseti, Director de programe Europa de Sud-Est, despre noua imagine TLC:

"Noua imagine a TLC este rezultatul unor cercetări derulate în regiune (...) Astfel, ne-am dat seama că TLC este un canal mult mai tânăr şi mult mai captivant decât credeam până acum. În cele mai multe ţări unde este distribuit, publicul TLC este format din femei tinere, active şi cu studii, iar noul look li se potriveşte ca o mănuşă.

Logo-ul roşu aprins este mai îndrăzneţ şi toată comunicarea va urma această direcţie. TLC este o combinaţie între informaţii interesante şi poveşti de viaţă sau, aşa cum spunem noi, este “Life Worth Watching", a declarat Ada Roseti, Director de programe Europa de Sud-Est, Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA).

NOUA GRILĂ. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, câteva dintre programele difuzat de TLC începând din luna martie:

Honey Boo Boo (Sezonul 2) – în fiecare luni, de la 21.00

Copila de 7 ani cu cea mai puternică influenţă asupra culturii pop revine în noi episoade din seria Honey Boo Boo. De la ieşiri spontane ale întregului clan şi până la distracţii de modă veche în Georgia rurală, programul o urmăreşte pe Alana “Honey Boo Boo” alături de June, mama ei casnică, tatăl miner, Mike “Sugar Bear”, surorile Lauryn “Pumpkin”, Jessica “Chubbs”, Anna “Chickadee” şi nepoţica ei Kaitlyn, încă un bebeluş.

90 de zile până la nuntă - începând din 18 martie, de la 22.00

În noua serie TLC 90 de zile până la nuntă, telespectatorii urmăresc cinci cupluri care explorează lumea complicată a poveştilor de dragoste internaţionale.

Surorile – începând din 29 martie, de la 21.00

Să ai grijă de familie, să găteşti, să faci curat şi să fii o nevastă de rom aşa cum se cuvine – iată care sunt priorităţile, dar mama clanului, Nettie Stanley, copila dezlănţuită Mellie şi verişoare Kayla sunt departe de a-şi duce viaţa ca nişte simple nomade, călătorind de colo, colo, şi ghicind viitorul în globuri de cristal.

Măritate cu Mafia – începând din 4 aprilie, de la 21.00

Programul urmăreşte patru femei din Staten Island, care învaţă să se descurce în timp ce soţii sau taţii lor sunt închişi pentru activităţi ce au legătură cu mafia. Doamnele arată exact aşa cum te-ai aştepta de la nişte neveste de mafioţi, dar viaţa lor este departe de a fi prea strălucită. Ele încearcă să se descurce pe cont propriu, luptându-se cu prietenii, familia şi chiar între ele, în încercarea de a face tot ce e mai bine pentru ele şi pentru copiii lor.

Aceeaşi soţie, altă pălărie (Sezonul 2) - începând din 28 aprilie, de la 21.00

Simţi că ai intrat într-o rutină vestimentară? Te-ai plictisit de tot ce ai în dulap şi asta îţi afectează chiar şi relaţia cu partenerul tău de viaţă? Ce-ai spune de o refacere completă a garderobei, cu 5000 de lire sterline? Există însă şi o condiţie: stilistul personal care va face toate cumpărăturile este partenerul de viaţă. Echipa de experţi a TLC, condusă de modelul Lisa Snowdon, o mare iubitoare de modă, va fi alături de el ca să-i dea o mână de ajutor. Specialiştii îi vor îndruma pe fiecare dintre soţii dezorientaţi, astfel încât să aleagă croielile şi culorile, fardurile şi tunsorile care li s-ar potrivi cel mai bine soţiilor lor.

24 de ore la Urgenţă (Sezonul 4) – Începând din 1 Mai, de la 23:00

Cu 91 de camere care filmează non-stop, acest program oferă acces fără precedent la una dintre cele mai aglomerate secţii de Urgenţă din Marea Britanie, aflată la Spitalul King's College. Astfel, telespectatorii au ocazia să urmărească provocări unice, plus toate momentele bune şi mai puţin bune cu care personalul de Urgenţă de la King's se confruntă, tratându-i pe cei aproximativ 350 de pacienţi care intră pe uşa lor în fiecare zi.

Dependenţe stranii – Începând din 25 mai, de la 22:00

Un program cu poveşti fascinante ale unor persoane care se luptă cu comportamente obsesive neobişnuite. Îi urmărim pe aceşti oameni dependenţi de diverse lucruri stranii, care îşi mărturisesc în sfârşit problemele în faţa prietenilor şi familiei, apoi se întâlnesc cu psihologi de specialitate, care îi ajută să înţeleagă cauzele ascunse ale acestor comportamente neobişnuite.

Despre TLC

În prezent, TLC este disponibil în aproape 170 de pieţe. TLC prezintă poveşti din viaţa reală despre subiecte diverse care rezonează cu publicul din întreaga lume.
TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks a lansat postul TLC în luna ianuarie 2011, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus