Skip to main content

Sanoma Hearst s-a transformat oficial în Burda Media Bucureşti

 

burda

Publicitate

După ce Burda International a achiziţionat toate activităţile Sanoma Hearst România, compania îşi schimbă denumirea legală în Burda Media Bucureşti, cu efect din 7 martie 2014.

Sandrin Apostoloiu este noul administrator al companiei. El va continua, de asemenea, să conducă activitatea din Burda România, care va rămâne o entitate separată pentru moment, potrivit unui comunicat al companiei.

Branduri precum: Harper's Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men's Health, Auto Motor şi Sport, National Geographic, Beau Monde, Story sau Femeia vor continua pe piaţa din România.

Burda International GmbH este activă pe 20 de piete, publică în prezent peste 230 de reviste şi oferă un număr mare de servicii media digitale.

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus