Skip to main content

Meciul Steaua - Gaz Metan, văzut mai mult la ţară. Audienţă infimă la oraşe şi ZERO pe comercial

 
camera fotbal ProSport
camera fotbal ProSport

sursa foto: ProSport
sursa foto: ProSport

Publicitate

Prima partidă importantă transmisă de Look TV de când este în măsurătorile de audienţă a fost urmărită aproape exclusiv de către oameni din mediul rural, cei mai mulţi de pe platformele DTH. La nivel urban, audienţa a fost de zece ori mai mică decât la sate, iar din publicul comercial au fost doar 1.000 de telespectatori pe minut, ceea ce înseamnă 0,0 ca procent de rating.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele partidei Steaua - Gaz Metan Mediaş care a fost difuzată vineri de la ora 21.00:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul de pe Look TV a avut o medie de 117.000 de telespectatori pe minut (ceea ce înseamnă 0,6 rating) şi o cotă de piaţă de 1,3%.

Look TV a fost pe locul 16, după Disney Channel, dar înainte de Sport.ro. Ca o compaţie, cel mai urmărit post pe intervalul partidei a fost Pro TV, cu 1,5 milioane de telespectatori (8,2 rating şi 17,3% market share).

RURAL. Procentul de public de la ţară a fost foarte mare. În mediul rural, Look TV a avut cu meciul 91.000 de telespectatori şi a fost pe locul 11.

URBAN. Dacă la nivel naţional răspândirea DTH şi distribuirea prin micii cablişti a adus un rating de 117.000 de persoane, la oraşe, audienţa a fost de peste 10 ori mai mică. Doar 11.000 de telespectatori pe minut au văzut partida la oraşe, ceea ce înseamnă un rating de 0,1%. La oraşe, Look TV a fost pe locul 35 şi a fost între Acasă TV şi Eurosport.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, audienţa meciului a fost nulă din punct de vedere procentual. În cifre absolute, la Look TV s-au uitat în fiecare minut doar 1.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Publicul nul la publicul pe targetul comercial a fost semnalat de jurnalistul Lucian Lipovan.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pisi, o fi 10 lei, dar PE LUNA. Adica 10 lei pentru vreo 36 de meciuri. Adica vreo 27 de bani pe meci. Ti se pare destul pentru a acoperi costurile? Practic incaseaza undeva la 3 milioane de euro pe an, in conditiile in care trebuie sa plateasca Ligii cam de 10 ori mai mult = faliment.
  • E bine totusi ca au gasit 100.000 de oameni dispusi sa dea bani pentru a vedea un meci din campionatul romanesc de asa-zis fotbal.

    Eu m-as uita la un astfel de meci doar daca as primi bani pentru asta.
  • Noroc cu cei 15000 de telespectatori de pe Statia Spatiala Internationala.... National = Rural + Urban....
  • dupa Disney Channel?! un meci de fotbal, fie el si din liga I! serios?!
  • articol slab si foarte prost documentat. nu se specifica nicaieri ca pentru a prinde LOOK TV trebuie sa achiti o taxa suplimentara la Dolce sau la UPC.

    ia inmultiti voi numarul de telespectatori cu 10 lei si vedeti ce incasari au avut. asta se numeste informatie completa. slab rau articolul
  • din pacate interesul oamenilor pentru Liga 1 a scazut foarte mult. Iorgulescu a facut o mare tampenie ca te pune sa dai 10 lei pentru a vedea Liga 1 la tv.Stadioanele sunt goale si vechi si nici omul nu mai vine la meci mai bine te duci la sala si vezi un meci de baschet,handbal,volei etc.Fotbalul romanesc e pe marginea prapastiei si trebuie salvat cumva.Uitati-va mai bine la campionate puternice de fotbal.
  • Daca Steaua scoate audiente de 0.0 meciurile Concordiei Chiajna sunt pe negativ. Cum si-or scoate astia banii ei stiu, oricum cluburile nu-si dau seama ca ce acum castiga din banii pe drepturi vor pierde inzceit pe termen lunga datorita interesului din ce in ce mai scazut al oamenilor
  • Din cite stiam, DTHul nu era luat in considerare la masurarea audientelor. Oricum, audientele sunt catastrofale, ptr ca era vorba de un meci cu audienta al Stelei...singurul aspect pozitiv este ca Look tv a depasit pseudoteleviziunea de sport Sport.ro.

Trimite un comentariu

sus