Skip to main content

Finlanda - România, cu un milion de oameni mai puţin ca la partida cu Ungaria. MasterChef, după TVR 1 pe intersecţia cu meciul

 
Meci Romania Finlanda
Meci Romania Finlanda

Foto: voceatransilvaniei.ro
Foto: voceatransilvaniei.ro

Publicitate

AUDIENŢE. Findlanda - România, partidă difuzată de TVR 1 şi câştigată de români cu 2-0, a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare, dar rezultatele de audienţă au fost cu un milion de români sub performanţa disputei cu Ungaria. La meciul cu Ungaria se uitau peste 3,3 milioane de români.

Înainte de audienţele meciului, câteva date despre programele de aseară:

Meciul Findlanda - România a început la 21.50 şi s-a terminat la 23.40.

Pe prima repriză, s-a intersectat cu o parte din MasterChef, dar a fost peste show-ul de pe Pro TV. Astfel, pe jumătatea de oră cu care a fost la bătaie cu MasterChef (21.50-22.25), la meci se uitau 2,45 de milioane de români, dintre care 1,3 milioane din oraşe. La Pro TV erau 1,45 milioane de români, dintre care 800.000 din oraşe. MasterChef  a fost însă pe prima poziţie pe tot intervalul de difuzare (20.30-22.25).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul partidei de fotbal Finlanda - România, de pe TVR 1 (21.50-23.40):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Finlanda - România a fost urmărit, în fiecare minut, a aproape 2,4 milioane de români. După TVR 1, pe intervalul meciului a urmat Pro TV, cu 955.000 de telespectatori.

Sâmbătă, la meciul cu Ungaria, se uitau la TVR 1 peste 3,3 milioane de români

URBAN. La oraşe, meciul cu Finlanda a atras 1,3 milioane de telespectatori pe minut, urmat de Pro TV, cu 560.000.

La meciul cu Ungaria, de sâmbătă, erau pe TVR 1 aproape 1,9 milioane de orăşeni.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, partida de pe TVR 1 a atras 636.000 de telespectatori (faţă de 770.000 cu Ungaria). Postul public a fost pe prima poziţie, urmat de Pro TV, cu 370.000 de persoane din acest target.

Audienţa posturilor TV, marţi, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 2.375.000 12.8 29
2 Pro TV 955.000 5.2 11.7
3 Kanal D 860.000 4.6 10.5
4 Antena 3 738.000 4 9
5 Antena 1 561.000 3 6.9
6 Prima TV 168.000 0.9 2
7 Antena Stars 165.000 0.9 2
8 Realitatea TV 148.000 0.8 1.8
9 B1TV 148.000 0.8 1.8
10 Romania TV 136.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, marţi, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 1.345.000 13.4 28
2 Pro TV 558.000 5.5 11.6
3 Antena 3 501.000 5 10.4
4 Kanal D 461.000 4.6 9.6
5 Antena 1 337.000 3.4 7
6 Realitatea TV 113.000 1.1 2.4
7 Prima TV 110.000 1.1 2.3
8 B1TV 92.000 0.9 1.9
9 Antena Stars 83.000 0.8 1.7
10 National TV 79.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, marţi, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 636.000 12.7 29.7
2 Pro TV 369.000 7.4 17.2
3 Antena 1 193.000 3.9 9
4 Kanal D 156.000 3.1 7.3
5 Antena 3 101.000 2 4.7
6 Prima TV 65.000 1.3 3
7 Realitatea TV 38.000 0.8 1.8
8 Acasa 32.000 0.6 1.5
9 Antena Stars 25.000 0.5 1.2
10 Diva 25.000 0.5 1.2

MasterChef, primul loc pe toată emisiunea, locul doi pe intersecţia cu meciul

Show-ul culinar de pe Pro TV s-a intersectat cu meciul de fotbal timp de o repriză, interval pe care a fost pe poziţia a doua.

MasterChef a început însă mai devreme, astfel că, datorită cifrelor obţinute până la startul meciului, pe tot intervalul emisiunii a fost pe prima poziţie în audienţă.

Cifrele MasterChef pe tot intervalul emisiunii (20.30-22.25):

NAŢIONAL. 1,7 milioane de telesptectatori pe minut, urmat de Kanal D (1,33 milioane cu serialul Trădarea) şi TVR 1, cu 1,27 milioane.

URBAN. 909.000 de orăşeni media MasterChef pe toată emisiunea, urmat de Kanal D (728.000) şi TVR 1 (614.000)

COMERCIAL. 586.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la show-ul culinar. După Pro TV, au urmat TVR 1 (273.000) şi Antena 1 (251.000).

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mihai mihai
    Sta bine la comercial. Totusi speram sa fie mai mare.
  • Vlad Vlad
    Slab de tot, cu toate că cineva spunea că în 2 ani Antena 1 va fi pe primul loc.
    Ceva e putred în Danemarca, pardon, în Antena1.
  • ciprian v ciprian v
    Va rog mult de tot daca se poate sa postati audientele serialelor pe luna septembrie 2014 va multumesc.
  • andrei-constantin andrei-constantin
    nu serios chiar locul 5 ...ceva nu e bine acolo ,mai nou antena 3 cred ca se va numi antena 1 !
  • Bing Bing
    rusine mare la antena 1
  • alex alex
    Antena 5 :))))

Trimite un comentariu

sus