Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la a doua ediţie live a show-ului Vocea României

 
Vocea Romaniei
Vocea Romaniei

Vocea RomanieiVocea României a fost urmărită de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în cele aproape patru ore şi jumătate de show, la cea de-a doua ediţie live a emisiunii de la Pro TV.

Publicitate

Show-ul muzical a avut cu peste 30.000 de telespectatori mai puţini faţă de ediţia trecută. Emisiunea de la Pro TV a condus audienţele pe toate target-urile, situându-se peste Antena 1 pe întregul intervalul de difuzare, dar şi pe intersecţia cu X Factor.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa pe intervalul Vocea României, dar şi pe intervalul de intersecţie cu X Factorul de pe Antena 1.

NAŢIONAL. Pro TV a fost urmărit pe intervalul Vocii de peste 1,2 milioane de persoane din întreaga ţară. Postul a avut cu 381.000 mai mulţi decât Antena 1 în cele patru ore şi jumătate de difuzare. Kanal D a fost al treilea, cu 741.000 de persoane.

URBAN. La oraşe, show-ul de pe Pro TV a atras 668.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 517.000 de oameni.

COMERCIAL. Vocea României a avut 388.000 de telespectatori pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 300.000 de persoane.

Vocea, cifre mai mari pe intervalul cu X Factor. Antena 1 pe locul trei la nivel naţional şi în privinţa publicului comercial

Pe intervalul de intersecţie cu X Factor, Vocea României a condus de asemenea audienţele. Pe Pro TV erau peste 1,3 milioane de telespectatori pe minut, în timp ce Kanal D a avut o medie de circa 950.000 de privitori. Antena 1, care a difuzat X Factor, a înregistrat o audienţă de 930.000 de telespectatori.

La oraşe, diferenţa dintre Pro TV şi Kanal D, al doilea post în clasament, a fost de peste 140.000 de persoane. La Pro TV se uitau 728.000 de oameni, în timp ce pe Kanal D erau 585.000 persoane. Antena 1 a fost cu X Factor pe locul trei, cu o audienţă de 571.000 de privitori.

X Factor a reuşit să ocupe locul doi la nivelul publicului comercial, unde pe intervalul cu Vocea României, a fost urmărit de 322.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, la nivel NAŢIONAL:

NR PERSOANE RTG (%) SHR (%)
Pro TV 1.206.000 6.5 16.4
Antena 1 825.000 4.5 11.2
Kanal D 741.000 4.0 10.1
TVR 1 477.000 2.6 6.5
Antena 3 338.000 1.8 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, în mediul URBAN:

NR PERSOANE RTG (%) SHR (%)
Pro TV 668.000 6.6 16.0
Antena 1 517.000 5.1 12.4
Kanal D 457.000 4.5 11.0
Antena 3 217.000 2.2 5.2
TVR 1 183.000 1.8 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României, pe segmentul COMERCIAL:

NR PERSOANE RTG (%) SHR (%)
Pro TV 388.000 7.8 21.1
Antena 1 300.000 6.0 16.3
Kanal D 164.000 3.3 8.9
Prima TV 91.000 1.8 5.0
Antena Stars 53.000 1.1 2.9

Cifrele pe intervalul de intersecţie

Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel NAŢIONAL:

NR PERSOANE RTG (%) SHR (%)
Pro TV 1.345.000 7.3 15.7
Kanal D 949.000 5.1 11.1
Antena 1 929.000 5.0 10.8
TVR 1 597.000 3.2 7.0
Antena 3 386.000 2.1 4.5

Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel URBAN:

NR PERSOANE RTG (%) SHR (%)
Pro TV 728.000 7.2 15.2
Kanal D 585.000 5.8 12.2
Antena 1 571.000 5.7 12.0
Antena 3 247.000 2.5 5.2
TVR 1 231.000 2.3 4.8

Audienţa posturilor TV vineri, 28 noiembrie, pe intervalul Vocea României – X Factor, la nivel COMERCIAL:

NR PERSOANE RTG (%) SHR (%)
Pro TV 422.000 8.4 20.4
Antena 1 322.000 6.4 15.6
Kanal D 208.000 4.2 10.1
Prima TV 112.000 2.2 5.4
Antena Stars 60.000 1.2 2.9

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Verificati cifrele . X factor s-a terminat la ora 00.50. Pe interval a fost pe locul 2 pe all urban iar kanal d pe locul 3

Trimite un comentariu

sus