Skip to main content

Câţi clienţi a câştigat în plus UPC în trimestru trei cu Liga 1 în grilă

 
upc
upc

UPCUPC, al doilea mare operator de comunicaţii prin cablu din România, a ajuns la 1.165.000 clienţi în trimestrul trei din acest an, cu 6.900 de clienţi mai multi decât în trimestrul anterior din acest an, arată datele prezentate astăzi de grupul Liberty Global, potrivit HotNews.ro.

Publicitate

Această creştere poate fi pusă şi pe faptul că UPC a fost primul operator care a introdus în portofoliul său Liga 1, prin retransmisia posturilor Look TV, înţelegerea fiind semnată la începutul lunii iulie.

În perioada menţionată, operatorul a pierdut 14.800 de abonaţi la televiziunea analogică şi încă 800 la televiziunea prin satelit, însă a câştigat 22.600 de abonamente la televiziunea digitală prin cablu. La sfârşitul lunii septembrie 2014, UPC avea cu 17% mai multi clienţi de internet şi 18% mai multi clienti de televiziune digitala şi telefonie comparativ cu perioada similară din 2013.

UPC si-a majorat baza totala de abonamente (RGU), care la 30 septembrie 2014 este de 1.889.700 (inclusiv DTH), cresterea anuala a numarului de RGU fiind de peste 6%: UPC a adaugat 110.900 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut, mai scrie HotNews.ro.

Pe segmentul de Internet, UPC a dezvoltat proiecte majore, cele mai mari fiind disponibilitatea produsului de 200 Mbps in toata aria de acoperire internet si lansarea vitezei de 500 Mbps in 8 orase. Compania sustine ca viteza medie in baza UPC depaseste 100 Mbps.

UPC a castigat 13.800 noi abonamente de internet in trimestrul al III-lea, cresterea anuala fiind de 17%. La sfarsitul lunii septembrie 2014, UPC furniza servicii de internet catre 420.500 de clienti, 75% dintre acestia avand internet de mare viteza. Comparativ cu trimestrul anterior din acest an, UPC avea cu 13.800 abonati mai multi abonati.

Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 22.600 de abonamente in trimestrul al III-lea, ceea ce face ca la 30 septembrie 2014 totalul pe acest segment sa fie de 537.400, o crestere anuala de 18% (plus 80.800). La sfarsitul lunii septembrie 2014, aproximativ 28% din clientii UPC de televiziune digitala (peste 150.000), beneficiaza si de televiziune HD.

Pe segmentul de telefonie fixa, UPC a ajuns la 311.500 abonati la telefonia fixa, in crestere cu 6600 abonati fata de trimestrul anterior din acest an. Comparativ cu perioada similara a anului trecut, cresterea pe segmentul de voce a fost de 18% (aproximativ 48.600 noi abonamente).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pentru inceput de drum, eu zic ca nu sunt de neglijat cei aproape 7 mii de abonati care s-au portat spre upc de la rds. Ca din alta parte nu vad de unde.
  • 6900 abonati noi deci o crestere normala neavand legatura cu fotbalul, au castigat insa pe digital abonati noi, asta probabil avand legatura cu Liga I, dar in rest nu a migrat nimeni la UPC din cauza Ligii I.
  • Pai RDS cand a luat Liga1 a luat cateva sute de mii de abonati de la concurenta...
  • Un plus de abia 6.900 de abonati dupa ce au anuntat cu surle si trimbite transmiterea in excluvitate a Ligii 1...asta da lovitura, pe care probabil nici ei nu o scontau. Planul lor era sa dea o ''gaura'' masiva celor de la [email protected] au luat plasa...si ei si, mai ales, cei de la Look Tv.
  • Si nu cred ca au castigat doar cu Liga 1. Si restul programelor introduse au cantarit destul de mult, de asemenea si upgrade-ul de 500mbps la net

Trimite un comentariu

sus