Skip to main content

AUDIENŢE SURPRIZĂ. Vocea României şi X-Factor, egalitate la oraşe în cea mai lungă luptă de pâna acum. Suleyman, peste Pro TV şi Antena la oraşe cu penultimul episod

 
AUDIENŢE SURPRIZĂ. Vocea României şi X-Factor, egalitate la oraşe în cea mai lungă luptă de pâna acum. Suleyman, peste Pro TV şi Antena la oraşe cu penultimul episod

voceax factor

Publicitate

AUDIENŢE. Cifre de audienţă interesante pentru cea mai lungă confruntare directă dintre Vocea României şi X Factor. Timp de cinci ore, cât s-au intersectat, cele două show-uri au fost la egalitate la oraşe. La nivel naţional şi pe comercial, Pro TV a fost peste Antena 1.

De remarcat intervalul serialului Suleyman Magnificul. Penultimul episod difuzat de Kanal D a fost peste Pro TV şi Antena 1 la oraşe. Pe naţional, sultanul a fost la egalitate cu Pro TV.

Pe intervalul de intersecţie (20.30-1.26), Vocea a avut în faţa X-Factor, la oraşe, doar două mii de telespectatori, practic egalitate în audienţe. X-Factor, aflat la prima gală live, a fost mai lung cu aproape un sfert de oră şi a recuperat puţin: media show-ului de pe Antena 1, pe urban, a fost cu doar câteva mii de persoane peste Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe toate intervalele de vineri, 5 decembrie:

VOCEA ROMÂNIEI şi intersecţia cu X-Factor: egalitate la oraşe, avantaj Pro TV pe naţional şi comercial

Pe tot intervalul de difuzare, Vocea României s-a intersectat cu X-Factor. Au fost la egalitate la oraşe. Pro TV a avut un avans la nivel naţional şi pe targetul comercial.

Cifrele:

NAŢIONAL. Aproape 1,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Vocea României din cele cinci ore de difuzare. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 900.000 de telesectatori.

URBAN. La oraşe, Vocea României şi X-Factor au fost bară la bară: 616.000 de orăşeni la Pro TV şi 614.000 la Antena 1, practic egalitate la rating.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Vocea României a fost urmărită de 384,000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. La X Factor se uitau, pe intervalul de intersecţie, 313.000 de telespectatori din segmentul comercial.

Audienţa posturilor TV vineri, 5 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-1.26):

Audiente Vocea Romaniei 5 decembrie

INTERVALUL X FACTOR. Show-ul de pe Antena, mai lung cu un sfert de oră decât Vocea. X-Factor, câteva mii de persoane în faţa Pro pe urban

Prima gală live X-Factor a fost cu un sfert de oră mai lungă decât Vocea României. A recuperat puţin din audienţă, astfel că, după media pe ediţie, X-Factor a avut un mic avans la oraşe în număr de persoane - plus de 8.000 de telespectatori în faţa Pro TV, ceea ce înseamnă egalitate ca rating - 6 pentru ambele posturi.

La nivel naţional şi pe targetul comercial, Pro TV a fost peste Antena 1.

Audienţa posturilor TV vineri, 5 decembrie, pe intervalul X-Factor (20.30-1.39):

Audiente X Factor 5 decembrie

INTERVAL SULEYMAN. Sultanul a învins Pro TV şi Antena 1 la oraşe şi a fost egalul Pro pe naţional

Penultimul episod din Suleyman Magnificul a dat surpriza serii. Pe intervalul de difuzare, sultanul de pe Kanal D a fost pe primul loc la oraşe.

La nivel naţional, serialul, ajuns aproape de final, a fost la egalitate cu Pro TV.

Audienţa posturilor TV vineri, 5 decembrie, pe intervalul Suleyman Magnificul (20.00-22.15):

Audiente Suleyman 5 decembrie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marius Marius
    Sunt sigur ca daca X-Factor ar fi fost pe ProTv, exact cum este acum fara nici-o schimbare, ar fi fost o emisiune fenomen. Ca pentru unii romani, doar ProTv exista, indiferent ca ruleaza un film de "n" ori tot acolo se uita, ca doar e ProTV.
  • Marius Marius
    Daca nu ai fi atat de centrat pe postul tau favorit, ai vedea ca Antena1 are cel mai mare raiting al statiei pe publicul comercial la toate intervalele publicate. Ce-i drept, nu are acelasi numar de telespectatori ca ProTv, dar nici pe celelalte categorii nu are, daca stai sa faci o medie, o sa-ti dea aproximativ acelasi procent de public intre 18-49 de ani ca Pro Tv, tinand cond de totalul de privitori ai statiei.
  • Marius Marius
    Hai ca-m auzit-o si p'asta!!! Frate eu zic sa-ti iei o vacanta! Acum serios, publicul Pro tv nu inseamna coada ta interminabila in hipermarketuri, asta e, vocea isi pierde publicul de la o editie la alta, nu ma baga scuze cum ca "publicu sta pe afara" sau mai stiu eu ce aberatii. Vremea buna, cumparaturile de sarbatori, sau alte activitati ce presupun ignorarea televizorului afecteaza audientele tuturor posturilor tv, nu numai ProTv.
  • Antonio Antonio
    Cat de afon/prost/telenovelist trebuie sa fii ca sa te uiti la x factor ???
  • paul paul
    daaa, exact acum a iesit in oras tot publicul protv. pana acum statea in casa si acum s-a plictisit. ce explicatii subiective! asevarul e ca vocea arata bine si atat. e mai onteresant xfactor dar pentru ca antena e un post mai naspa cu multe emisiuni proaste si xfactor e judecat la fel.
  • Florin Florin
    este clar ca X Factor s ar fi descurtat mult mai bine in alta zi.
  • andrei andrei
    Batraneii si tristii au stat in casa la tv sa se uite la antena 1 si kanal d si de aici avantajul asta pentru antena si kanal d.
  • andrei andrei
    Explicatia e cat de cat simpla. Publicul Pro ieri a preferat sa umble prin oras dupa cadouri si nu le-a mai ars sa se uite la tv. Ieri am vazut cozi intermnabile in hipermarketuri si prin oras.

Trimite un comentariu

sus