Skip to main content

A treia zi de Lecţii de viaţă, a treia surpriză: Ştirile Pro TV, locul trei şi la oraşe, dar şi pe segmentul comercial, chiar dacă au furat startul cu cinci minute

 
Stirile Pro TV 1 aprilie
Stirile Pro TV 1 aprilie

Continuă seria surprizelor după ce Pro TV a inclus în program fake-realityul Lecţii de viaţă. A treia zi de difuzare (şi ultima) între orele  18.00 - 19.00 a fost cea mai slabă dintre toate, iar cifrele Antenei 1 pe interval au fost de peste două ori mai mari la nivel naţional şi de peste trei ori mai mari la oraşe.

Publicitate

Mai mult, Ştirile Pro TV au început cu cinci minute înainte de ora 19.00 şi au fost pe locul al treilea pe interval pe două segmente: la oraşe, unde programul a fost depăşit de Antena 1 şi de Acasă, dar şi pe targetul comercial. Pe segmentul comercial 18-49 de ani, Ştirile Pro TV au fost pe locul trei, după Acasă TV (cu serialul turcesc Puterea destinului) şi după Observatorul Antenei 1.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

Lecţii de viaţă, mai slab decât primele două difuzări. Antena 1, cifre de trei ori mai mari la oraşe

NAŢIONAL. A treia ediţie Lecţii de viaţă a mărit distanţa dintre Antena 1 (cu Acces Direct) şi Pro TV. Emisiunea de pe Pro TV fost urmărită de 660.000 de români pe minut, cu 100.000 sub ediţia de marţi. Pe interval, cifrele Antenei 1 erau de peste două ori mai mari: peste 1,6 milioane medie.

URBAN. Distanţă mai mare la oraşe între Antena 1 şi Pro TV. Fake realityul de pe Pro TV fost pe locul al treilea, cu 250.000 de telespectatori, de peste trei ori mai puţin decât audienţa Acces Direct pe interval.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Lecţii de viaţă a coborât sub 150.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost locul doi pe interval, după Antena 1, cu aproape 280.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.607.000 8.7 25.1
2 Pro TV 658.000 3.6 10.3
3 Acasa 496.000 2.7 7.7
4 Antena 3 328.000 1.8 5.1
5 Prima TV 259.000 1.4 4

Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 816.000 8.1 23.2
2 Acasa TV 304.000 3 8.7
3 Pro TV 253.000 2.5 7.2
4 Antena 3 231.000 2.3 6.6
5 Kanal D 125.000 1.2 3.6

Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul Lecţii de viaţă, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 282.000 5.6 21.9
2 Pro TV 148.000 2.9 11.5
3 Acasa 93.000 1.9 7.3
4 Antena 3 42.000 0.8 3.3
5 Kanal D 42.000 0.8 3.2

Ştirile Pro TV au fost pe locul trei şi pe segmentul comercial. Record la "furat startul": au început la 18.55

Dublă premieră pentru Ştirile Pro TV: au început cu cinci minute mai devreme (cu o zi înainte, începuseră la 18.56) şi au fost pe locul trei pe două targeturi: la oraşe, dar şi pe segmentul comercial 18.49 de ani. La nivel naţional, Ştirile Pro TV au fost pe prima poziţie.

La oraşe, Ştirile Pro TV au avut o medie de audienţă ieri, 1 aprilie, de 574.000 de telespectatori (faţă de aproximativ 900.000-1.000.000 de persoane cât avea în mod obişnuit). Au fost depăşite de Antena 1 şi de Acasă TV.

Pe targetul comercial 18-49 de ani, serialul turcesc Puterea destinului, de pe Acasă TV, a fost peste ştirile principale. pe locul doi a fost Antena 1 şi, pe poziţia a treia, Ştirile Pro TV.

Audienţa Ştirilor Pro TV de miercuri, 1 aprilie:

NATIONAL #colspan# #colspan#
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.286.000 7 16.1
2 Antena 1 1.176.000 6.4 14.7
3 Acasa 1.151.000 6.2 14.4
URBAN #colspan# #colspan#
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 682.000 6.8 16
2 Acasa 618.000 6.1 14.5
3 Pro TV 574.000 5.7 13.4
COMERCIAL #colspan# #colspan#
Nr. persoane Rtg% Share%
1 Acasa 287.000 5.7 17.7
2 Antena 1 283.000 5.6 17.5
3 Pro TV 246.000 4.9 15.2

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iulian Iulian
    Iulia, lasa ca este reality emisiunile lui Maruta si Lectii de plm. auzi la ea ca fake.. Tu fata tu ai o problema cu Antena, macar spune asta, nu arunca cu "rahat" in emisiunile care ajuta oamenii, nu ca "Visuri la Cheie(dupa emisiune banii inapoi)".
  • Iulian Iulian
    Special m-am uitat ieri sa vad daca ProTV fura iarasi startul, dupa cum am citit marti, 30 martie, pe pagina voastra ca Stirile au luat startul cu 5min mai repede.

    Acum despre serialul de pe AcasaTV:
    Ei vor sa fie macar in top 5 pe zi, dar de ce baga seriale gen: Inger salbatic. Hello! Film de 2000 de ani in care se uita femeile care vor sa "retraiasca" trecutul. Le-as propune sa difuzeze reluarea filmului: "Ingeri pazitori", ca de, s-a terminat luni si lumea poate vrea sa-l vada de la inceput, si sigur va avea succes mai bun decat telenovela de acum

    Acum despre Antena 1:
    Bravo, ati reusit sa ramaneti pe locul 2. Atat. :))
  • Maria Maria
    Grecoica aia mai sta dupa toate tampeniile astea??? Frate, om niciun business ce e bun nu trebuie schimbat. Inteleg ca trebuia ConstantiN Production sa faca ceva, dar mi in prime time, nu in access. As da afara cativa din smecherii astia nou adusi. Au facut praf.
  • andrei-constantin andrei-constantin
    teo show nu va mai prinde toamna la kanal d in mod sigur ,sa nu vina sa ii ia locul lui maruta la pro tv .....si asa tot nu cred ca va intrece pe simonica si antenuta pe acest segment orar,va fi pentru multa vreme al ei ...
  • Florin Florin
    nu cred. chiar daca vor fi la 12, ele vor fi difuzate ca au costat bani. mai e si varianta acasatv.
  • hanscastorp hanscastorp
    Postaci si postace prosteviste de doi lei.
    Ce zici de coma alcoolica in momentul conceperii tale?
    Mai potoliti-va.
  • geo geo
    Este incredibil ce a putut sa faca Stella Litou la și din Pro tv.
    Din poziția de lider - de piața și de audiență națională și urbană - avută pînă la înscăunarea Stellei Litou, acum au pierdut la două categorii importante urbanul si, mai ales comercialul...și căderea ar putea continua, dacă nu vor lua măsuri. ”Profesionista” Stella Litou pare depășită de situație pentru că nu poate păcăli publicul român cu ”fake”uri, ca la bulgari...așa că vor reveni la vechiul program care era până la venirea ei...și de ce a venit atunci, să se facă de râs, și ea, și PRO TVul, pe foarte mulți bani pe care îi încasează ea din salariu și bonusuri... și îi pierde PRO TVul ?
  • iulia1 iulia1
    Vor ajunge la cos, ca si Vine Cheful.
  • tudor tudor
    E o parte buna si in chestia asta. Noua conducere traia cu impresia ca orice ar pune pe post ar face automat audienta. Ca Pro TV este un brand atat de puternic ca face audienta si cu mira. Ei, uite ca nu-i chiar asa. Sper ca rezultatele din primavara asta sa fie o "lectie de viata" si sa investeasca in oameni buni si in productii de calitate. Amin!
  • andy andy
    Daca emisiunea era difuzata toata saptamana,cu siguranta îi depaseau atat Kanal D cat si National tv.
  • Florin Florin
    bine ca s-a terminat. :)) sunt curios ce fac cu cele 40 de episoade filmate.
  • iulia1 iulia1
    Cred ca cei de la Intact sunt in coma alcoolica. Au batut ProTV-ul. Unde e Kanal D ? Kanal D face audienta doar cu serialele turcesti ?
    Cum pot romanii sa se uite la fake emisiunea Acces direct. Antena da bonul fiscal invitatilor sau fac evaziune fiscala ?

Trimite un comentariu

sus