Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Cupei României a adunat aproape 2 milioane de persoane în „tribunele” de acasă

 
Cupa Romaniei_FRF.jpg-604-423-1-85
Cupa Romaniei_FRF.jpg-604-423-1-85

Cupa Romaniei_FRF.jpg-604-423-1-85
Sursa foto: FRF

Publicitate

Meciul U Cluj - Steaua, a pus Pro TV în fruntea audienţelor. Partida, câştigată detaşat de Steaua cu 3 la 0, a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga ţară, pe intervalul de difuzare.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul meciului din finala Cupei României:

NAŢIONAL. Meciul a avut pe intervalul 21.03 - 22.56 o medie de aproape două milioane de telespectatori pe minut. Pro TV a avut cifre duble faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, care a avut o medie de 980.000 de persoane. Postul turcesc a avut programat două reality-show-uri, Ochii din umbră şi O mărit pe mama soacră. Antena 1, tot cu un reality, a avut locul al treilea, cu o medie de 751.000 de persoane.

URBAN. Pro TV a avut, la oraşe, 1,1 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare, în timp ce Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu 448.000 de persoane. Antena 3 a fost pe locul trei, cu 355.000 de persoane.

COMERCIAL. Partida de fotbal a fost urmărită, pe targetul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani, de 533.000 de persoane. Antena 1 a avut locul secund cu 312.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV de duminică, 31 mai, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.971.000 10,7 23,2
2 Kanal D 978.000 5,3 11,5
3 Antena 1 751.000 4,1 8,8
4 Prima TV 658.000 3,6 7,7
5 Antena 3 507.000 2,7 6,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 31 mai, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua, la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.178.000 11,7 25,0
2 Antena 1 448.000 4,4 9,5
3 Antena 3 355.000 3,5 7,5
4 Kanal D 334.000 3,3 7,1
5 Prima TV 317.000 3,1 6,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 31 mai, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 533.000 10,5 26,9
2 Antena 1 312.000 6,1 15,7
3 Prima TV 197.000 3,9 9,9
4 Kanal D 118.000 2,3 6,0
5 Romania TV 72.000 1,4 3,6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Articolul este listat și în categorie. Încearcă un refresh.

    http://www.paginademedia.ro/category/audiente-tv/
  • De ce nu apare articolul daca mergi direct pe categoria Audiente TV? Nici cel cu RAT.
    Apar doar articole mai vechi de 3 zile
  • Voi nu ati citit punctul de vedere, reluat, al PRului de la A 1, citat de Mile, ca pentru ei nu conteaza audienta nationala ori urbana, chiar daca sunt pe locul 3 sau 4 si cu milioane de privitori sub concurenta...ci doar comercialul...si chiar daca sunt cu zeci de mii de privitori sub Pro tv, ei se considera la egalitate cu Proul...ba ei sunt mai cistigati...ca productiile lor sunt mai ieftine si ca, de fapt, Pro tv ul este pe pierdere, pentru ca nu si-ar fi atins cota de audienta previzionata...de cine oare, poate de "specialistii" de la Antene...
  • Niciun articol despre meciul Andreei Mitu din optimi de la Roland Garros, care va fi difuzat azi de Eurosport/Eurosport 2? La Simona Halep ați scris.
  • Kanal D este din nou peste Antena pe national. Se pare ca nici Temptation island nu a prins..

Trimite un comentariu

sus