Skip to main content

Licitatii de peste 1,2 milioane de euro pentru promovarea pe panouri a brandului turistic in Turcia si Marea Britanie

 
brandul de tara
brandul de tara

Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) cauta agentii de cumparare si planificare media outdoor care sa promoveze in aceasta toamna brandul turistic in Turcia si Marea Britanie.

Publicitate

Pentru aceasta, autoritatea a demarat, in 16 iunie, doua licitatii deschise, valoarea cumulata a contractelor, finantate cu fonduri UE, depasind 1,2 milioane de euro (fara TVA).

ANT a incercat fara succes inca din anul 2013 sa atribuie astfel de contracte de promovare a Romaniei, nu doar in Turcia si Marea Britanie, ci si in Italia, Spania, Franta, Germania sau SUA, dupa cum Paginademedia.ro a scris aici.

Unul dintre principalele motive pentru care licitatiile anterioare au esuat a fost prezenta in cadrul contractului a unei „clauze suspensive” ceea ce insemna ca, dupa castigarea licitatiei, contractul putea fi semnat in anumite situatii. „Autoritatea precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice.”

O clauza asemnatoare apare si in noile licitatii organizate de ANT. "Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care se încheie actul aditional la contractul de finantare cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice", se mentioneaza in caietul de sarcini.

I. Licitatie pentru o campanie media outdoor in Turcia - Valoarea estimata fara TVA: 697.480 de euro

Descrierea proiectului:

"Una din priorităţile Autorităţii Naţionale pentru Turism o reprezintă promovarea brandului turistic naţional pe pieţe externe. Tinand cont de dinamica pietei si de schimbarile fundamentale de natura economica, Turcia a fost identificata ca o piata proximitate cu potential ridicat de generare de turisti pentru Romania, aflata in proximitate si inregistrand deja un flux ridicat de turisti catre Romania (conform datelor INS Ian‐Oct 2013), situat la un nivel imediat urmator celui generat de tarile-tinta incluse in Planul de Marketing Strategic si Operational.

Proiectul urmareste identificarea unei agentii de cumparare si planificare media outdoor care prin expertiza echipei sale, sa poata asigura dezvoltarea si implementarea strategiei de media pentru promovarea brandului turistic national in Turcia.

Campania va tinti promovarea României în Turcia şi se va adresa cu prioritate potentialilor turisti", se arata in fisa tehnica a acestei licitatii.

Bugetul este destinat pentru o campanie outdoor cu un val pe o perioada totala de 8 saptamani, in perioada 15 septembrie-15 noiembrie 2015 si include bugetul net de achizitionare publicitate outdoor + bugetul de productie şi toate taxele aferente (incluzand redimensionarea machetelor, traducerea textelor în limba turca, onorariul agentiei si taxele aferente).

Numarul minim de suporturi outdoor solicitat prin contract este de 350 locatii outdoor. Campania outdoor se va realiza in top 2 orase din Turcia din punct de vedere al numarului de locuitori, respectiv Istanbul si Ankara.

Conditii de participare

In privinta conditiilor de participare la licitatie, la capitolul capacitate financiara este mentionat ca cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) a ofertantului trebuie sa fie de minim 697.000 euro. De asemenea, la capacitatea tehnica cerinta minima este prezentarea cel putin a unui contract sau mai multe care sa contina servicii similare prestate in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de cel putin cu 697.000 de euro. Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.

Termene

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 27.07.2015. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 03.08.2015. In aceeasi zi va avea loc si deschiderea ofertelor.

II. Licitatie pentru o campanie media outdoor in Marea Britanie - Valoarea estimata fara TVA: 595.000 de euro

Bugetul alocat acestei licitatii este destinat pentru o campanie outdoor de 1 val cu durata totala de 8 saptamani, in perioada Octombrie-Noiembrie 2015.

Numarul minim de locatii solicitat prin contract in perioada campaniei este de 500 locatii outdoor in Londra.

Conditii de participare:

Ofertantii interesati de acest contract in Marea Britanie trebuie sa faca dovada unei cifre afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014), care sa fie de minimum 590.000 de euro. In acelasi timp, la capitolul capacitate tehnica cerinta minima este prezentarea cel putin a unui contract sau mai multe care sa contina servicii similare prestate in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de cel putin cu 590.000 de euro. Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.

Termene

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 27.07.2015. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 03.08.2015. In aceeasi zi va avea loc si deschiderea ofertelor.

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus