Skip to main content

Orange critică ordonanţa pentru Fondul Audiovizual: „Suntem surprinşi de modul grăbit prin care se doreşte adoptarea acestei Ordonanţe”

orange
orange

Compania Orange spune că este surprinsă de modul grăbit prin care se doreşte adoptarea unei OUG care prevede crearea unui Fond Audiovizual din bani de la distribuitorii de programe TV, precizând că este necesară realizarea unui studiu de impact şi punerea proiectului în consultare publică.

Publicitate

„Suntem surprinşi de modul grăbit prin care se doreşte adoptarea acestei Ordonanţe de urgenţă şi considerăm necesară realizarea unui studiu de impact asupra pieţei, precum şi trimiterea spre consultare publică a proiectului. De asemenea, suntem îngrijoraţi de modul în care vor fi folosite fondurile colectate şi de modul în care piaţa va fi afectată în urma acestui proiect. De aceea, considerăm a fi o prioritate consultarea publică a tuturor celor implicaţi înainte de a trece Ordonanţa de urgenţă", au declarat, pentru Mediafax, reprezentanţii Orange.

Consiliul Naţional al Audiovizualului a avizat favorabil pentru a doua oară în mai puţin de o săptămână, o nouă formă a unei ordonanţe de urgenţă ce prevede crearea unui Fond Audiovizual din bani de la cablişti şi, totodată, permite ca emisia terestră a serviciilor publice şi private de televiziune în sistem analogic să poată continua până în 2016.

Un punct de vedere şi-au exprimat tot astăzi şi reprezentanţii companiei Telekom (pe larg, AICI). „Consideram ca aceasta masura este in detrimentul dezvoltarii industriei si al clientilor”, spun oficialii Telekom despre ordonanţa bani de la cablişti pentru televiziuni, într-un punct de vedere publicat de HotNews.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt