Skip to main content

Aleksandras Cesnavicius, șeful Pro TV, despre strategia postului și planurile din ultimul an: Concentrare pe producții locale și pe celebrități

 
Aleksandras Cesnavicius, șeful Pro TV, despre strategia postului și planurile din ultimul an: Concentrare pe producții locale și pe celebrități
conferinta

Pro TV  se va concentra mai mult pe producție locală decât pe filme, că se încearcă găsirea unui echilibru între producțiile externalizate și cele in house, dar a vorbit și despre „experimentele” cu noile producții. Acesta a mai spus că în acest an cheltuielile Pro TV cu producțiile locale au crescut cu 50% față de 2014.

Declarațiile au fost făcute într-o întâlnire cu presa în care Cesnavicius a vorbit despre strategia Pro TV. La întâlnire au mai participat Lucia Antal, director de marketing la Pro TV, și Andi Moisescu, cel care a vorbit despre cel mai important show al stației, Românii au talent. „ Am încercat anul acesta să fie cât mai clar că punem accent pe talentul. Am încercat să decriptăm talentul unui act artistic. Din experiența sezoanelor precedente știm că au existat discuții că de multe ori se votează cazul și nu talentul. A fost cel mai de succes sezon al nostru.”, a explicat Andi Moisescu.

Publicitate

Aleksandras Cesnavicius, șeful Pro TV, în întâlnirea cu presa: 

  • Am avut multe filme în programe în trecut. Filmele sunt bune pentru promovare, oamenilor le plac, sunt foarte instabile și sunt folosite și de competitori, dar nu este un bun motiv de diferențiere. Avem o direcție diferită. Ce-i face pe oameni să vorbească despre noi? Ei vorbesc de producții precum Vocea României. Există o direcție clară pe care o avem, că această companie trebuie să aibă conținut local. E nevoie de conținut local, de o echipă locală.
  • Din păcate serialele americane nu funcționează pe această piață și nu oferă prea multe soluții.
  • Am început să facem proiecte tot mai mari. Echipele din spatele show-urilor sunt foarte importante. Echipele internaționale, oricât ar fi de mari, au cunoștințe limitate. E clar că direcția acestei companii trebuie să fie locală. Vom continua să fim o stație locală.
  • Producția in house. Încercăm să găsim balanța undeva la mijloc, între a produce in house și a externaliza. Adică, marile show-uri precum Got Talent și Vocea sunt produse in house. Pe de altă parte, anul trecut am început să investim mai mult în producătorii externi pentru a extinde piața locală, ceea ce duce la mai multe job-uri.
  • Obiectivul nostru este să scoatem mai mult din fiecare show local.
  • Cu fiecare show nou pe care îl lansezi există riscul ca uneori o idee să meargă sau nu. Dacă lansezi un număr de emisiuni, unele dintre ele pot fi un eșec. Anul acesta am avut câteva proiecte care nu s-au ridicat la așteptările noastre și care au fost mutate din program, pentru moment. Apoi le-am trimis din nou la editare pentru a vedea cum pot fi acestea transformate în mai bine. Le readucem apoi în low season ca să vedem cum reacționeză publicul la ele.
  • În vara aceasta, vom aduce trei proiecte noi și ne vom muta mai mult la zona day time.
  • Anul trecut Pro TV a avut cele mai bune rezultate de audiență din ultima decada, iar în 2015 ne așteptam la cifre și mai bune și să ne îndeplinim obiectivele financiare
  • Anul acesta, investim cu 50% mai mult pe producțiile locale decât am cheltuit anul trecut.
  • Când am venit la Pro TV, în decembrie 2013, erau 1.000 de angajați, în 11 companii. Acum am ajuns la 800.
  • Avem un nou talent manager, funcție care nu exista până acum, pe care l-am recrutat de la Antena Group. Vom mai introduce o serie de funcții noi în zona de conducere.

Lucia Antal, director de marketing Pro TV: 

  • „Am încercat să privim lucrurile diferit. Am încercat lucruri noi, care s-au dovedit a fi, unele dintre ele, absolut minunate. Una dintre el a fost acea strategie de a promova într-un slot de mare audiență un anumit program și după aceea de a-l muta ori pe canalul respectiv, ori pe alt slot. S-a dovedit a fi un lucru foarte bun. Acasă este și acum pe locul în prime time. Pe totul grupul suntem mult peste anul trecut.
  • În camp de brand, ne-am focusat pe show-urile principale și pe oamenii care reprezentau brandul Pro TV și vechi și noi. Am construit branduri noi, am păstrat brandurile vechi. Am continuat să întărim atât prime-time-ul dar și în timpul zilei, încet, încet.
  • În vară vom continua cu brandul nostru, Vara se joacă la Pro TV. În afară de grila de vară, cu cele trei noi show-uri vom avea și ceva nou.
  • Ce ne-a interesat foarte tare a fost interactivitatea cu telespectatorii , nu numai în on-air ci și online. Am făcut un nou pas pe care l=ați văzut la Românii au talent. A fost integrarea Twitter în on-air-ul nostru. S-a dovedit un lucru foarte bine și ne gândim și pe viitor să integrăm aceste lucruri cât mai mult.

Andi Moisescu, despre sezonul cinci Românii au talent: 

  • Una dintre valorile la care am ținut cont în ultimul sezon a fost cea de producție. O altă valoare este cea legată de calitate.
  • După patru sezoane când am văzut cam tot ce se poate în materie de calitate, e din ce în ce mai dificil să te mai surprindă ceva. Asta se întâmplă și la masa juriului, se întâmplă și cu telespectatorii de acasă. Sigur că producătorii se străduiesc întotdeauna să caute tot ce poate fi mai bun și mai neașteptat în România în materie de talente.
  • Când cantitatea de neașteptate crește, noi trebuie să continuăm să surprindem cu ceva. Am încercat să facem investiții în ce privește calitatea actului artistului. În faza preselecțiilor noi nu putem interveni cu nimic în actul artistic. Ce vedeți în preselecție sunt ideile lor și posibilitățile lor de a le implementa. Ce putem oferi noi este set-up-ul, captură hd, light designul.
  • Prima inovație a fost aducerea la masa juriului a unui „bad guy” în formula unei „bad lady”, lucru care nu s-a mai făcut. S-a dovedit a fi un succes, într-un final, din toate punctele de vedere.
  • Suntem prima emisiune care și afișează hashtag-ul în direct. Până la urmă și ăsta este rolul unui lider, să inoveze.
  • Un alt aspect important e legat de credibilitate. Am încercat anul acesta să fie cât mai clar că punem accent pe talentul. Am încercat să decriptăm talentul unui act artistic. Din experiența sezoanelor precedente știm că au existat discuții că de multe ori se votează cazul și nu talentul. A fost cel mai de succes sezon al nostru. A fost primul an când nu am mai avut la final dezbateri îndelungi despre cine să câștige marele premiu.

Știre în curs de actualizare

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu